Benim Dünyam 5 Bölüm

2.9K 158 16
                                    

İyi okumalar arkadaşlar...

&&&

Kerem arabasıyla şirkete giderken Hayalle konuşup.Akşamüstü deniz kenarında buluşacaklardı.Kerem şirkete geldiğinde Betül'ü gördü.Ona selam verip hemen üst kata çıktı.Betül ondan hoşlanıyor olabilirdi.Ama kerem ona o gözle asla bakmamıştı.Amcasının kapısını çaldı.Ve içeri girdi.Amcasıyla selamlaşıp iş konuşmaya başladılar.Amcasıyla iş görüşmesini bitirip kendi odasına geçti.Kendi işini de bitirip dosyaları sekreterine verdi.

Yasemin dosyaları hallettim sende gözden geçir sonra amcama verirsin.Amcam sorarsa işi vardı erken çıktı dersin.

Tamam efendim. İyi günler kerem bey.

kerem iyi günler deyip şirketten çıktı.Sonra deniz kenarına geldi.Arabasından inip deniz kenarına oturdu.Denizi seyretmeye başladı.Hayalde nerdeyse gelmek üzereydi.Hayalin araba sesini duyunca Kerem ayağa kalkıp Hayali seyretmeye başladı.Hayal arabasından inince koşup Kereme sarıldı.Keremse hemen Hayale sıkı sıkı sarıldı.Hayali hiç bırakmak istemiyordu. Bir gün bile olmamıştı görmemeleri ama sanki birbirlerini kırk yıldır görmüyorlardı gibi davranıyordular.Hayalin üzerinde mor tişört altında da kot pantolon vardı.Hayal hep rahat giyinirdi.keremse iş kıyafetleriyle duruyordu.Üzerin de takım elbise vardı.Kıravatını arabada bırakmıştı.Keremle Hayal deniz kıyısına oturdular.

Nekadarda özledim seni Hayal bir saat görmeyeyim içime karanlık çöküyor.Sen yanımda olunca içimdeki karanlığı aydınlığa çeviriyorsun.

Kerem bende senin gibi hissediyorum.Aşk,tutku,sevgi ne ararsan vardı.Birbirlerinin gözlerine bakmaları yetiyordu.Hayal keremin gözlerine baktığında gökyüzünü görüyordu.Kerem Hayalin gözlerine baktığında baldan bir dünya görüyordu.Ne kadarda masum duruyorlardı.Hayal yüzünü denize çevirip.

Ee Kerem neler yaptın bugün.

Her zamanki gibi canım sabah arkadaşlarıma buluştum.Ortalığı yine birbirine katmışlar.Neler yapmışlar bir bilsen.Sonra ofisime gittim.Biraz işlerim vardı.Onları hallettim.Seni hep düşündüm .Nasıl birisin sen ya düşünmeden edemiyorum seni nereye baksam seni görüyorum.Ne yaptın bana yoksa büyümü yaptın itiraf et kızmayacagım gerçekten itiraf et hadi de sende kurtul bende.

Evet canım benim öyle bir etkim var.Sana büyü yaptım.Ömür boyu beni sevmen için hiç kurtuluşun yok büyüyü asla boza massın.

Demek öyle sen ne yapmışsın bana bende sana büyü yaptım buna ne diyorsun.

Senin bana büyü yapmana gerek yok ki büyü yapmasan da ben seni severim.

Ooo çok büyük konuştun bana laf kalmadı.

Eee insan sevince büyü yapmaya gerek kalmaz ki sevdiği için dağları da deler sevdiği insana gözükmek için onu takipte eder.

Süpersin canım senin laflarının üzerine laf tanımıyorum yada söyleyemiyorum.

Ee sonra ne yaptın.Bu ara arkadaşlarını ne zaman görecem.

Sonra işimi bitirip buraya geldim.Arkadaşlarıma gelince o iş biraz karışık canım sanırım seni kıskanıyorlar o yüzden şimdilik askıya alalım.

Bende kıskanıyorum belli ediyor muyum.Sabahın köründe onları görüyorsun ben de okuldan çıkayım da seni göreyim diye can atıyorum. Ben ne yapayım.

Kerem yüzünü kıza çevirip alnına bir öpücük kondurdu.Canım ya sen benim bir tanemsin biliyorsun demi.

Evet biliyorum çünkü sende benim için öylesin.Anlımdan öptüğün için sana bir kez daha aşık oldum.Alnamını çok iyi biliyorum.

Ya neymiş anlamı bakalım.

Sen benim alın yazımsın.Sen benim kaderimsin ve seni ömür boyu seveceğim demek.

Aynen canım bu anı yaşarken öptüğüm kadının gözlerini görmeyi o kadar çok isterdim ki.Gel ki görmeme gerek yok, o an gözlerini yumup da huzurun tattığından eminim sen huzurlu olduğunda ben daha çok huzurlu oluyorum.

İyi ki senin gibi bir insanı sevdim ve iyi ki seni o gün gördüm.

İyi ki beni gördün ve ben de seni tanıdım.İkisi de birbirlerine sarıldılar.sonra deniz manzarasını seyrettiler. kerem sevdiği kızın gözlerine bakıp.

Biliyor musun Hayal ben sensiz yaşayamam sana çok alıştım.Sanki hep hayatımdaydın gibi geliyor.Sakın hayatımdan çıkma olur mu?

Bende sensiz yaşayamam kerem ve bir gün benden sıkılsan bile seni bırakmayacağım.Hayatında hep olucağım bunu sakın unutma ama sende bana bir söz ver beni hep seveceğine ve benden asla bıkmayacağına söz vermeni istiyorum.

Iıı düşünmem lazım biraz.

Nee düşünmek mi dedin.

Şaka yapıyorum tabi söze gerek var mı ki senden asla bıkmam ve seni ömrümün yettiği kadar seveceğim.

Bende Kerem.Acaba hep yanın da ola bilecek miydi.Ömrünün yettiği kadarıyla onu göre bilecek miydi.Kerem Hayalin olmadığı bir dünya istemiyordu.Biliyordu ki onsuz artık yaşayamazdı.O bir kere aşkı tatmıştı ve onu asla bırakmayı düşünmüyordu.Peki hayat Keremin istediği gibi gide bilecek miydi.

Kerem bir haftadır hayalle buluştu bu zaman zarfında kendini çok mutlu hisse diyordu.İçine bir huzur kaplıyordu.Etrafında çok insan vardı.Ama kerem hiç onlarla arkadaş muhabbeti kurmuyordu.Ona göre hep yapmacık geliyordu.Hayal'le buluştuğunda sanki cennetteydi.Kendini cennette hissediyordu.Üç arkadaşları kereme huzur veriyordu.Ve çok güldürüyordu.Hayalse Keremin kalbine huzur dolduruyordu.Bu hafta sonu kerem hayal'le buluşacaktı.Kerem her şeyi ayarlamıştı.Şirketin yanındaki kafeyi kapatmıştı.Kimse olsun istemiyordu.Çünkü Hayali çok seviyordu ve onun yanında başka biri Hayal'e bakarsa çok kıskanırdı.Hayali kimseyle paylaşamıyordu.her zaman hayal'le tek olmak istiyordu.hayal'le parkta buluşacaktı.Parka geldiğinde Hayal daha gelmemişti.Arabasından inip Hayali bekledi.On dakika sonra geldi.

Hoş geldin Hayal nereye gitmek istersin.

Hoş bulduk canım bilmem aklıma bir yer gelmiyor.Sen, ben her şeyi ayarladım deyince bir yere götüreceğin sandım.

Öyleydi ama sonra vazgeçtim.Arabanın bizi götürdüğü yere ne dersin.

Nasıl yani araba bizi nereye götürecek ki?

Orası sürpriz bakalım nereye götürecek.İkisi de arabaya bindiler. Kerem şirketlerinin önünde arabayı durdurdu.Hayal arabadan inip şaşkın şaşkın keremin gözlerine baktı.

Şirkete mi geldik şirkette ne yapacağız ki?

Yok şirkete gelmedik benim sana bir sözüm vardı ya onu tutmaya geldim.Tam karşıdaki kafeye yemek yemeğe gidiyoruz.Sen beni burada mı beklemiştin.

Aa evet ve yemek sözünü tuttun demek.

Sevdiğim kız bana ellerinle yemek yemek istiyorum diyecek ve ben bunu yapmayacak mıyım.Aşk olsun ben öyle bir insan mıyım.

Tabi ki de değilsin çok güzel anladım şu anda.

Ee Hayal kafeye gidelim mi o zaman.Kız kafasını evet anlamında sallayıp kafenin içine girdiklerinde kız etrafına baktı.Sonra Kereme dönüp gülümsedi.

Sen burayı kapattın mı? Bizim için mi yaptın niye zahmet ettin ki kerem.

Baş başa kalmak için sen ve ben ikisi de birbirlerinin gözlerinin içine bakıyorlardı.İkisi de gözlerin deki pırıltıyı göre biliyordu.O an hayat onlar için toz pembeydi.Bir gün o toz pembe hayal ya yıkılırsa o zaman kerem ne yapacaktı.Bunca yaşadığı anılar varken onun üstesinden kalka bilecek miydi.

&&& 

Arkadaşlar yorum ve vote bekliyorum. Bu benim ilk yazdığım hikayem fazla beğenmemiş olabilirsiniz .Sizin yapıcağınız yorumlara göre devam etmeyi düşünüyorum.kitabımı okuyan herkese teşekkür ediyorum...

BENİM DÜNYAM ( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin