Merhaba her zamanki gibi yeni bir bölümle beraberiz.Hikaye ve aşağıda yazılan şiir tamamen bana aittir.İyi okumalar arkadaşlar...
&&&
Tam o sırada kısık sesle bir fon müziği çalmaya başlar. Hayalse sesi duyunca etrafına bakar.Kerem tam karşıda duruyordu.Hayale yaklaştıkça spot ışığı da onların üzerinde duruyordu.Her ikisi de göz göze geldi.O an zaman durmuş mekan yok olmuştur.Sadece ikisi vardır.Hayalin bakışlarında tarifi edilemez bir bakış vardır.Şaşkınlıkla mutluluk arası bir yerdedir.Kerem Hayal'in bir adım önündedir.Elinde bir demet beyaz zambak tam ortasında kırmızı bir gül vardır.Beyaz zambakları Hayale uzatır.Hayalin elleri titreyerek alırken Kerem diz çöker.Fon müziğine karşı Kerem Hayale yazdığı şiiri söylemeye başlar.
Hayal gibi girdin ömrüme, Bir parkta geldik göz göze, Aşkımızı deniz kıyılarında yaşadık, Hayalim, canım, birtanem benim.
Aşkımın tek ortağı, Gönlümün saf yoncası, Hayatımın tek anlamı, Hayalim, canım, birtanem benim.
Kerem bu şiiri söylerken Hayalin gözlerinden bir damla yaş akar.Kerem konuşmaya devam eder.
''Hayal benimle bir ömür yaşlanmaya ne dersin ve tabi bir ömür beni çekmeye ne dersin.Seni korkutmak gibi olmasın ama biraz zor bir insanımdır.Evlilik teklifi ederken böyle sözler söylemek ne kadar doğru bilmiyorum.Tek bildiğim seni çok seviyorum.Yalansız bir dünya ve yalansız bir aşk istiyorum.O yüzden de bunları sana söylemek istedim''...
Hayal tek kelime bile edemiyordu.Sanki nutku tutulmuştu.Her şey o kakar hızlı gelişmişti ki!
Şuan bile kendini rüyada sanıyordu.Biran bile gözlerini ayıramıyordu.Sanki gözlerini ayırsa yada kapatsa rüyadan uyanacak da her şey bitecekmiş gibi geliyordu.Bu anın asla bitmesini istemiyordu.Hayal zambakları eline alırken o sırada elleri titriyordu.Ellinin titremesi geçsin diye çiçeği koklamaya başladı.Zambakların mis kokusunu içine çekti.İşte o an gözlerini kapata bilmişti.Zambak kokusu Hayali kendinden geçirmişti.Zamana yolculuk gibiydi.Yavaşça gözlerini açtı.Acarken bir o kadar da korkuyordu. Her şey bitecek de koltukta uyanacak diye, o kadar çok korkuyordu ki! Gözlerini açtığında hiçte öyle olmadığını gördü.Her şey yerli yerindeydi.Kerem diz çökmüş Hayale hayran hayran bakıyordu.Hayal tekrar çiçeklere bakarken kırmızı gülü fark etti.Onu da koklamak için eğilirken bir şey fark etti.Kırmızı gülün tam ortasın da kocaman bir tek taş yüzük vardı.Hayal bir Kereme bir yüzüğe baktı.O an gülümsemesi gerektiğini hatırladı.Ufak bir gülümseme yapabildi.O kadar tuhaf duygular daydı ki!Resmen gülemiyordu.
Kerem Hayalin elini tutarak ayağa kalktı.Yüzüğü de eline alarak ve Hayalin gözlerine bakarak.''Hayatımın tek anlamı yüreğimin tek nefesi, bir ömür bu yüzüğü takmaya, bu baş belası kişinin kocan olmasına ne dersin.Hayal...''
Biraz duraksadı.Derin bir nefes alarak'' Hayalim BENİMLE EVLENİR MİSİN.''
Her şey o kadar çok güzeli ki!Asla unutulmayacak bir evlilik teklifiydi.Heyecanları görülmeye değerdi.İkisininde kalp atışları duyuluyordu.Hayal Kereme derin derin baktı.''Evlenmek istediğim adam Kerem mi?'' diye düşündü.''sonra hiç düşünmeye bile gerek yok ki!'' dedi.Tuttuğu nefesi bırakarak. ''Sonsuza kadar seninle yaşlanmaya...''
Biraz durdu tekrar nefesini alıp verdikten sonra konuşmaya başladı.
''ilk söylediğini yani yalansız bir dünya yapamam ama ikincisini yapabilirim.yalansız bir aşk yaşamaya, seninle sonsuza kadar sürmesini istediğim bu aşkımıza,Senin karın olmana Evet diyorum.''
Keremin heyecanı gitmiş yerini mutluluğa bırakmıştı.Yüzüğü takmadan önce cebinde ki düğmeye bastı.Yüzüğü Hayalin eline takarken yukarıdan aşağı kırmızı gül yaprakları dökülmeye başladı.Hayal mutluluktan uçacak gibiydi.İki ellini de yukarı kaldırıp etrafında dönmeye başladı.
''Kerem bunlar çok güzel.''Hayal etrafında dönerken Kerem onu durdurdu.
''Senin kadar değil canım.''Hayalin alnına bir öpücük kondurduktan sonra hemen ardından Hayale sımsıkı sarıldı.Halin gözlerine bakarak.
''Bugün seni nasıl seviyorsam ömrünün sonunu kadar seni bu şekilde sevmeye devam edeceğim.''
''Bende Kerem seni hep ilk gün ki gibi seveceğim.''
''İlk fırsatta senin ailenle tanışmaya geleceğim.''
''Çok isterim.''Sonra ikisi de sustu.Bu anın tadını birbirlerine sarılarak geçirmeyi tercih ettiler.Bazen susmak her şeyi anlatıyordu.Zamansız aşktı onlarınkisi en azından Kerem için öyleydi.Birden karşılaşmışlardı.Fazla zaman geçmeden de Hayale aşık olduğunu anlamış.Şimdi de burada evlilik teklifi etmişti.Dün akşam ''Acaba erken mi?Kabul eder mi?''diye düşünürken şimdi kabul etmiş ve kolların arasındaydı.Sımsıkı on sarılıyordu.Hayat gerçekten de tuhaftı be...
Hayalle birazda zaman geçirmiş.Sonra onu şirketten arayınca Hayali eve bırakıp şirkete gelmişti.Dosyalarında ufak bir hata vardı.Onu düzelmesi gerekiyordu. Yoksa kazandıkları işte sıkıntı çıkabilirdi.Hayali erken bırakmak zorunda kalmıştı.Evlilik teklifini düşünmekten hatayı bile görmemişti. Allah'tan sekreter görmüştü de hemen çağırmıştı.Dosyalar yarına teslim olacaktı.Dosyaları halledip bitirmişti.Eve gitmek için sabırsızlanıyordu.Çünkü Kerem her şeyi annesine anlatacaktı.Zamanı gelmişti...
&&&
Arkadaşlar vote ve yorumlarınızı bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM DÜNYAM ( Tamamlandı )
RomanceBen kendimi bildim bileli içime kapanık biriydim. 20 yaşımda bastığımda arkadaşlarım oldu. Ve tabi kide hayatımın aşkıyla karşılaştım. Bir insan hayattan daha ne ister ki sağ tarafımda sevdiğim kız, sol tarafımda can dostlarım arkadaşlarım, ve başı...