Benim Dünyam 2 bölüm

2.9K 197 16
                                    

Merha arkadaşlar iyi okumalar...

&&&

Bir hafta Kerem'le Hayal buluştular,buluştukca aşık oldular.Kerem hayalinde ki Hayal'le tanışmıştı.Karanlığın içinden bir kuş gibi gökyüzüne uçuyordu.Uçtukça mavi gökyüzüne kavuşuyordu.Kerem'in aklındaki tek laf şuydu:Bir insan tam da hayalindeki kızı bulması ne kadarda tesadüf ama bulduğu için çok mutluydu.İyiki o gün karşılaştık diyordu ama bilmiyordu ki önünde çok uzun bir hayat var ve bu hayatın içine kim bilir neler sığacaktı.Kerem Hayal'le buluştuğu için arkadaşlarını biraz daha az görüyordu.O arkadaşlarının onu hayalden kıskandığını zannediyordu ama gerçekler hiçte öyle değildi.Hayal'e sevdiğini söyleyecek ona aşkını anlatacaktı .Sabahtan her şeyi ayarlamıştı.Başbaşa kalmak istiyordu.Kimsenin olmadığı kendisinin hep gittiği yere götürecekti.Ne zaman sıkılsa ne zaman içi darlansa hep deniz kenarına kaçıyordu.Denizi seyrederken kendini huzurlu hissediyordu.Denizin kıyıya vuran dalgalarıyla kendisi de kayboluyordu.Etrafında çok insan vardı.Ama istediği gibi insan yoktu.Etrafındakiler onun hep parası için yanındaydı.O parası olmadanda seven  insanlar istiyordu.Belki de tek seçenegi buydu.Kendini bu ıssız denizde bulmaya calışıyordu.Kendini bulmaya çalıştıkça boğuluyordu ama haberi yoktu.Hayalle buluşacağı için her zaman ki yerlerine geldiler.Parkta bankta oturmuş,hayali bekliyordu.Hayatın da ilk defa bir kıza seni seviyorum diyecekti.Bunun heycanıyla nasıl söyleyeceğini düşünüyordu.Sevdigini nasıl söylesem diye düşünürken sevdiği kızın sesiyle düşüncelerinden uzaklaşıp kızın geldiği tarafa baktı.

Merhaba Kerem

Merhaba dedi.Kızın altına  siyah kot pantolon üstüne beyaz bir tişort vardı,Saçlarını at kuyrugu yapmıştı.Çocuksa altına gözlerinin renginde mavi kot pantolon üstüne siyah tişört giymişti.

Sana bir sürprizim var Hayal

sürpriz mi ne sürprizi?

Adı üstünde sürpriz Hayal'cim.Evet gerçektende sürpriz hazırlamıştı.Kız şaşkın gözlerle Kerem'e baktı.Kerem ise hem tedirgin hem de bir o kadar da sakin görünmeye çalışıyordu.Sevdiği kız ona karşılık vermezse o zaman ne yapardı.İşte o zaman kendi karanlığına gömülürdü.Kızın gözlerine baktığı anda kendini onun gözlerinde gördü.Evet onun gözlerin de sevgi ışığını görebiliyodu.Bunu yapacaktı.Ne olursa olsun ona sevdiğini söyliyecekti.Çünkü onun gözlerinde sevgi ışığını görmüştü.Arabaya bindiler on dakika sonra deniz kenarına gelmişlerdi.Arabadan iner inmez kız şaşkınlıkla etrafına bakındı.Sürpriz derken anlamamıştı ama birazdan hayatının sorusuyla karşılaşaktı.

Ne oldu Hayal çok şaşırdın bakıyorum.

Hiç beklemiyordum.

Neyi?

Deniz kenarına getireceğini ne bileyim sürpriz deyince bende...

Bende ne Hayal?

sürpriz deyince ben de zannetmiştim ki beni yemeğe götürürsün sende bana ellerinle yemek yaparsın ama nerde...

Sözüm olsun onu da yaparız tamam mı?

Yapmazsan hatırlatırım bak.

Tamam hatırlatırsın. 

Ee niye geldik buraya, yüz miyeceğiz herhalde ?yanıma hiçbir şey getirmedim.

Yok yüzmiyeceğiz.

Niye geldik ya! Çatlatma da anlat hadi.

Tamam tamam bir saniye sen burda dur. Geliyorum. Hemen arabasının bagajından bir demet kırmızı gülleri alıp kıza uzattı.Kızın gözlerinde ki şaşkınlığı göre biliyordu.

Ne güzel kokuyorlar. Teşekkür ederim de niye aldın bunları?Aslında bal gibi de neden olduğunu biliyordu ama onun dudaklarından dökülen lafları istiyordu.Öylesi çok daha eğlenceli oluyordu.Kırmızı güller aşkı, tutkuyu ve seni seviyorum mu ifade ediyordu.Kerem'in sözle söyleyemediklerini güller haykırıyordu resmen .

Bak nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum ama özel olsun istedim.Söyleyecegimi sözde kimse olsun istemedim.Sadece sen ve ben olsun istedim çünkü...biraz bekledi Hayal'in bal renkli gözlerine baktı, oda şaşkındı.Derin bir nefes alıp bunu ilk defa bir kıza söylüyorum .Çok düşündüm nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum. En iyisi pat diye söylemek yavaşça söylese kalbi buna dayanamıyacağını biliyordu.Şu an kendini gökyüzünde hayalle kaybolmuş hissediyordu.Sadece iki kelimeye ihtiyacı vardı.Kerem üç kelime söyledi.Sesi sakin ve kendinden emin bir şekilde .SENİ SEVİYORUM HAYAL.

Ne?!

Sesini biraz daha yükselterek SENİ SEVİYORUM HAYAL.

Hayal sessizdi.Birkaç saniye öylece baktı .Kerem de Hayalin bal renkli gözlerine bakıyordu.Biraz daha baksa kesin kaybolurdu bal renkli gözlerinde.Hemen gözlerini yere çevirdi.Hayal Kerem'in mavi gökyüzü gibi olan masmavi gözlerine bakarak .

Ben seni sevmiyorum Kerem.Kerem gözlerini hemen kıza dikerek sesi çok kısık çıktı.Kerem sadece ''NE'' diye bildi.Biraz durduktan sonra

Duygularımız karşılıklı sanıyordum ben Hayal.

Demek ki değilmiş sen yanlış anlamıssın.Kerem kendini o gökyüzünden düşüyormuş gibi hissetti.Ne yani bunca zaman yanlış mı anlamıştı.Hayal onu hiç mi sevmemişti.Bu son cümlelerle resmen yıkılmıştı.Hayatında ilk defa bir kıza seni seviyorum diyordu.Ne kadar da kötü bir durummuş.Şimdi her şeyi anlıya biliyordu.Kızların onu sevdiğini söylediğinde Kerem ben seni sevmiyorum diyordu ve çekip gidiyordu.Hayat ne kadar da acımasızdı. Her kıza yaşattığını şimdi bir kız ona yaşatıyordu.

&&&

Arkadaşlar yorumlarınızı ve vote bekliyorum ona göre devam ediceğim..   

BENİM DÜNYAM ( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin