Merhaba arkadaşlar.Biliyorum uzun zaman oldu.O yüzden sizi fazla bekletmeden hikâyeyle baş başa bırakıyorum.İyi okumalar...
&&&
İnsan bazen Hayaller kurar mesela çarşıya çıkmadan kendinize liste yaparsınız.Ama çarşıda istemediğiniz dışında olaylar gelişir.Yani evdeki hesap çarşıya uymaz diye boşuna dememişler.Keremin hayatı da tam bunun gibi, ne kadar mutlu olmak istese de olmuyor.Ama bu günler de tam da istediği gibi gidiyordu.Bu yüzden Kerem korkuyordu.Hayatı bu kadar güzel giderken biri gelip de bozacağını hissediyordu.Ama her şey tam tersi güzeldi.
Keremle Hayalin konuşmasından 1 hafta geçmişti.Betül kendini biraz da olsa toparlamıştı.Betül bir ay izin almıştı.Kendisini iyice toparlamak istiyordu.Hayatına yeni bir sayfa açmak istiyordu.Keremle konuştuktan sonra bu karara varmıştı.Kerem onu kırmadan konuşa bilmişti. Betülle onunla olamayacağını hayatında sevdiği biri olduğunu ve onu kırmak istemediğini açıkça anlatmıştı.
Bu arada Keremin annesi Rabia hanım da artık sıkıştırmıyordu.Keremi rahat bırakmıştı.Ama kendi içine kapanmıştı.Keremle pek konuşmuyordu.Ama araları gayet iyiydi.Keremse hem aralarının bu kadar iyi olup da hep de bu kadar uzak durması onu iyice endişelendirmeye başlatmıştı.En kısa zamanda öğrenmek istiyordu. Tek yolu amcasıydı. Bu yüzden amcasıyla konuşacaktı.Bu aralar çok yoğun olduğu için amcasıyla konuşma fırsatı bulamamıştı.Ama en ufak boşlukta konuşacaktı.Hem bir haftadır arkadaşlarıyla da konuşamamıştı.Onlarda aramamıştı.Ne kadarda uzun zaman olmuştu.Kerem düşünüp duruyordu.Acaba bir şey mi oldu diye niye gelmiyorlardı ki!
Hayal ahh Hayal gerçekten de Hayal gibi kızdı.Gözleri bal rengi olan kız, yüzü ise masal gibi bir insan bu kadar da kusursuz olabilir miydi.Kerem'in gözünde ulaşılmazdı.Ama bir o kadar da çok yakındı.Evet evet Keremin ömrü olan kız araları çok iyiydi.Bir haftadır fazla görüşememişlerdi.Ama her gün konuşuyorlardı.Kerem bugünü bir haftadır iple çekiyordu.Çünkü bugün son toplantısı vardı.Eğer bugünkü toplantı da iyi geçerse Hayalle buluşa bilecekti.O yüzden dört gözle bekliyordu.
Kerem toplantı için hazırlık yapıyordu.Her şeyi en iyi şekilde hazırlaması gerekiyordu.Bu yüzden toplantı da kusursuz olması lazımdı.Toplantı iyi giderse işleri baya rahatlayacaktı.Bu iş onlar için çok iyi fırsattı.Kerem kafasını dosyalardan kaldırıp sağa sola çevirdi.Boynu tutulmuştu resmen, kolunda saat olmasına rağmen yine sağında duran duvardaki saate bakmayı tercih etti.Saat tam 2 buçuğu gösteriyordu.Toplantı üçteydi.
''Oo yarım saat kalmış''Dedi.Tam o sırada Kerem'in amcası açık olan kapıdan içeri girdi.''Kerem az kaldı.Dosyaları hallettin mi?''O sırada sandalyeye oturdu.''Evet amca her şey tam takır.Bu işi bugün alacağız .''
''Tamam o zaman da senin yüzün niye mutlu değil sende bir kaç gündür bir şey var.İşlerin yoğunluğundan soramıyorum da ben seni tanırım oğlum derdin ne bakalım.''Kerem ellerinde ki dosyaları bırakıp sandalyesine biraz daha yerleşerek sırtını sandalyeye yaslandı.
''Amca nasıl başlasam bilmiyorum ama sanırım annemin bir sıkıntısı var.''
''Nasıl yani oğlum bunu nereden anladın ki!''
''Bilmiyorum amca ya anladım işte annemi tanırım çok soğuk davranıyor.İşin tuhaf tarafı bunu bana belli etmemeye çalışıyor.Tuhaf işte görsen ne demek istediğimi anlardın.''
''O kadar diyorsun yani!''
''Aynen amca''
''Peki ne yapabilsek acaba yengenle mi konuşsa onunla belki konuşur.Derdinin ne olduğunu söyler.Ama onu beklememiz gerekiyor biliyorsun ki memlekete annesinin yanına gitti.Annesi rahatsız ne zaman iyileşir bilmiyorum.''
''O kadar bekleyemem amca acaba sen mi konuşsan diyorum.Sana da anlatır.Aranız iyidir.''
''Konuşurum tabi oğlum.Şu toplantıyı halledelim.En kısa zaman da konuşurum.''
''Halini hiç iyi görmüyorum.Artık iyice içine kapandı.Konuş amca sonra bana da anlatırsın derdi neymiş bakalım.''
''Tabi oğlum anlatırım.şu işi halledelim de hem bak saat de gelmiş bile hadi gidelim.''Keremle amcası toplantı salonuna giderken Keremin yüzünde tebessüm vardı.
''Tabi ki amca bu iş bizim say her şeyi ayarladım.Kimse bizim gibi teklif sunacaklarını zannetmiyorum.O arsayı bizim say...''
Kerem'in hayatı ne kadar da güzel gidiyordu.Sanki biri sihirli bir değnek değdirmişti.Her şey onun istediği gibi gidiyordu.Keremin hayatındaki sihir onun için Hayaldi.Bu kadar güzel gitmesinin tek sebebi onun gözünde Hayalin hayatına girmesiydi.Hayal olmazsa Kerem ne yapardı.O yüzden Hayalsiz bir dünya yapamazdı...
İki buçuk saat sonra Kerem toplantı salonundan çıkarken yüzünde hem sevinç hem de gülücük doluydu.Amcası da Keremden farklı değildi.İşi çok rahat almışlardı.
''Amca gördün mü bak sana demiştim.Kimse bizim gibi teklif yapamaz Hem para konusun da hem de arazi konusun da kimse bizim gibi sunum yapamadı.Amcası gülerek kafasını salladı.Keremse kafasını karşıya çevirmesiyle şok geçirdi.Hiç beklemediği kişi tam da karşısında duruyordu.Birden duraksadı. Amcası da Keremin yüzünün değiştiğini görünce onun baktığı tarafa baktı.Ve ikinci bir şoku da amcası yaşadı.Adımını durdurdu. Ve karşı tarafa bakmakla yetine bildi.Keremse nutku tutulmuştu.Konuşamıyordu...
&&&
Arkadaşlar her zaman ki gibi sizden yine yorum ve vote bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM DÜNYAM ( Tamamlandı )
RomanceBen kendimi bildim bileli içime kapanık biriydim. 20 yaşımda bastığımda arkadaşlarım oldu. Ve tabi kide hayatımın aşkıyla karşılaştım. Bir insan hayattan daha ne ister ki sağ tarafımda sevdiğim kız, sol tarafımda can dostlarım arkadaşlarım, ve başı...