Benim Dünyam 7 Bölüm

1.9K 139 22
                                    

İyi okumalar Arkadaşlar :)

&&&


Kerem aşağıya indiğinde Betül gitmişti.Oh be deyip.Annesinin yanına oturdu.

Anne sultan sen neler karıştırıyorsun bakayım.

Yok oğlum bir şey karıştırdığım yok.

Anne biliyorsun ki Betül beni seviyor ve sen onu bizim eve getiriyorsun öyle mi?

Ne var oğlum kız güzel bizim aileye de uygun daha ne istiyorsun ki anlamadım.

Anne kerem kızdığında hep Anne derdi.biliyorsun ki ben Betül'ü sevmiyorum.Hayalli seviyorum.Keremin Annesi ağzında bir şeyler geveleyip.

Oğlum bak o kızın kim olduğunu bile bilmiyoruz.Ama Betül'ün kim olduğunu biliyoruz.Hem evlenme yaşında geldi.

Eğer evlenirsem bir tek Hayalle olur.Anne yoksa ömür boyu turşu mu kurarsın.

Öyle deme oğlum bak.Kerem aya kalktı.

Oğlum yüzünü çevirme bana bak...

Kerem Annesinin sözünü kesip.

Bir daha asla duymak istemiyorum.Anne duydun mu? Bir daha asla o kızın ismi geçmeyecek bu evde deyip yukarı çıktı.Odasına girdiğinde kapıyı hızlıca kapattı.Cebinden telefonunu çıkartıp.Hayali aradı.

Alo Hayal

Efendim canım bir şey mi oldu.Sesin çok tuhaf çıkıyor.

Yok bir şey olmadı.Sadece sesini duymak istedim.

Aslın da Kerem ben de seni arayacaktım.

Ne oldu. Bir sorun yok de mi?

İki günlüğüne babamın yanına gidiyorum.Babam beni özlemiş.Ben sensiz ne yapacağım.

Merak etme bir tanem yarın öğleden sonra senin yanına gelirim.

Gerçekten mi bunu yapar mısın.

Yaparım tabi ne zaman gidiyoruz.

Ben yarın sabahtan gideceğim.Babamın yanın da biraz takılırım sora seninle buluşuruz.Olur mu?

Olur tabi ben de sabahtan işleri mi hallederim.sonra senin yanına gelirim.Kendi arabanla mı gidiyorsun.

Evet Kerem

Tamam o zaman yarın görüşürüz.Deyip telefonu kapattılar.Sabah erkenden evden çıktı.Çıkmadan önce annesine ben iki gün yokum demişti. Nereye gideceğini söylememişti.Eğer söyleseydi hayalle gideceğini biliyordu ki izin vermeyecekti.O yüzden hiç bir şey söylememişti.Arabasını barkın ilerisinde bıraktı.arabadan inip.Bankta oturdu.Arkadaşlarına bakındı.Daha gelmemişlerdi.Tam 8:00 buluşacaklardı. Neredeyse gelmek üzerelerdi.Arkadaşları karşıdan gelirken Orçun üzgün üzgün geliyordu.

Ne oldu yine Orçun başını yine mi belaya soktun

Yok ya Kerem bu sefer öyle bir şey değil.

Nasıl peki

Anlatacak halim yok Kerem anlatmak isteyen biri varsa anlatsın.

Sen anlat Ali benim de halim yok.

Tamam o zaman baştan anlatayım bak şimdi Kerem bizim mahallede oturan bir kız var.Orçun kızı görmüş yavaş yavaş kıza aşık olmuş.

Vay be Orçun aşık oldun ha çok iyiymiş.O sırada Orçun kafasını kaldırıp yüzünü Kereme dönerek evet hemde ne aşk ben sana mecnun oldum diyeyim sen bana Ferhat oldun de

Yani kızda Leyla yada şirin mi oluyor.

Orası biraz karışık oluyor.

Nasıl karışık oluyor demeyeceğim Orçun yapmış bir şeyler.

Nasıl da bildin Kerem

Ee Serhat alıştım artık Orçun'a

Neyse arkadaşlar konuyu dağıt mayalım sonra Orçun cesaretini toplayıp kızın yanına gitti.

İki de bir niye kız deyip deyip duruyorsun Ali onun bir adı var Zeynep.

Tamam ya Zeynep her neyse alınacağı tuttu.Orçun beyimizin.

Her neyse sen bakma Orçun'a sen devam et.

Bir gün de sözüm bölünmeden anlatsam şaşarım zaten.sonra kıza pardon Orçun bey yani Zeynep'e çıkma teklifi etti.Zeynep'de ne yaptı biliyor musun Kerem kabul etmedi.Orçun da sinirlendi.Ben o kadar cesaretimi topladım sana çıkma teklifi ediyorum sen de kabul etmiyor musun dedi.

Ee daha sonra ne yaptınız.Hayalin beni sevmediğini düşünemiyorum bile Orçun yazık olmuş sana ...

Sonra Orçun sinirlenince ağzın dan ben seni zaten sevmemiştim.Sana şaka yaptım.kız da yani Zeynep demek öyle ben seni denemek için söylemiştim.Duyguların doğru mu diye iyi ki yapmışım yoksa anlamayacaktım.

Meğersem kız da onu seviyormuş bizim Orçun'u deniyormuş.Bizim Orçun anladı da iş işten geçti anlayacağın üzere Kerem

Hemen özür dileseydin ya Orçun toparla saydın ya olayı

Dilemez miyim Kerem hem de nasıl ama nafile Nuh diyor peygamber demiyor.Ne inatçı çıktı bir bilsen.

Benle Ali çok çabaladık ama yok. Sürün dürecek Orçun'u yanmış ta haberi yok nasıl kendini affettirecek bilmiyorum.

Bana akıl verin arkadaşlar ne yapayım da affetsin bir çare şu arkadaşınıza...

Bak Orçun ilk önce bir siniri geçsin sonra ondan bir güzel özür dile sinirli anıma denk geldi dersin.Bir da asla olmaz böyle bir şey tabi çiçek götürmeyi de unutma...

Sahiden böyle yaparsam affeder mi?Kerem olur mu?

Olur tabi niye olmasın seni seviyorsa her şeyinle seni kabul eder.

Tabi niye olmasın olur.Ah eşek kafam ah...

Dur yapma Orçun kafana ne vuruyorsun kafan gidecek zaten bir tahtası eksik hepsini götüreceksin.

Ben vurma yayımda kimler vursun Kerem

Neyse arkadaşlar benim şirkette işlerim var.Sonra Hayalin yanına gideceğim iki gün yokum anlayacağınız üzere...

Nereye gidiyorsun.

Bursa'ya Ali

Vay sen sevgilinle gezmelere git.Ben bur da başımı vurayım.

Benim suçum mu Orçun senin suçun sen de kıza atar yapmasaydın.

Sen bakma kerem biz Orçun'la ilgileniriz.

Tamam o zaman arkadaşlar ben geç kalmayayım.Hoş çakalın.Kerem arabasına binerken Orçun da ellerini kafasına vuruyordu.Arkadaşları onu sakinleştirmeye çalışıyordu.


&&&


Arkadaşlar yorum ve vote eksik etmeyin sadece bir saniyenizi alır...  








BENİM DÜNYAM ( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin