Merhaba arkadaşlar yorumlarınız ve voteleriniz için çok teşekkürler.Medya yazan yerden klibi açabilirsiniz.iyi okumalar...
&&&
Kerem Hayalin sandalyesini çekti. Hayal oturduktan sonra Keremse karşısına oturdu.
Ee nasıl buldun sürprizi mi?
Çok hoş bir sürpriz daha ne isti yeğim.Bu arada garsonlar nerde.
Sen demiştin ya senin elinden istiyorum.Ben de öyle yaptım her şeyi ayarladım.Garsonlara da bugün izin verdim,biraz dinlensinler demi!
Her şey önceden hazırlandığı için Kerem pekte yorul mu yacaktı.Yemekler masada hazırdı.
Ne içersin.
Kola olabilir.
Tamam o zaman hemen geliyorum deyip.Mutfak bölümüne gitti.Biraz sonra elinde iki bardak kolayla geldi.masanın üzerine bırakıp.
Buyrun matmazel kolanız.
Aa teşekkür ederim garson bey.Az önce sevgilim buralardaydı.Ama nereye kayboldu bilmiyorum. Gelir birazdan her halde siz onun kolasını da masaya koyun nerdeyse gelmek üzeredir.
Tabi matmazel deyip masaya oturdu.Yemeklerini yedikten sonra
Bayan matmazel yemeklerimizi yedik biraz eritmeye ne dersin.
Nasıl olacak.
Tabi ki dansla Kerem sandalyesinden kalkıp.Hayalin yanına geldi.Elini Hayale uzatıp. Benimle dans eder misin.
(MEDYA)
Olabilir hiç fena fikir değilmiş.Derken elini kereme uzattı.Beraber dans pistine gelirken kerem parmağını şıklatarak dans müziğini çaldı. İkisi birbirlerinin kollarında dans ederken çok mutluydular.Onların gözleri aşklarının aynasıydı.Bir insan daha ne kadar mutlu olabilirdi.Kerem bir ay öncesini düşündünde hayatının böyle olacağını söyleselerdi onlara güler geçerdi hiç inanmazdı ama şimdi buradaydı. Ve Hayalin kollarında bazen hayal mi görüyorum diye çok düşünürdü.Bir insanın hayatı bukadar muntazam gider miydi.Bur da olduğuna göre giderdi galiba...
Bakıyorum da her şeye hazırlıklıyız kerem bey.
Konu sen olunca Hayal elimde değil ne yapayım.İkisi de bir birlerinin gözlerinde kaybolurken kerem dans müziğini düşündü.
Hayal
Efendim kerem
Bu şarkı bizim şarkımız olsun olur mu?
Olur tabi bu şarkıya bayılırım.
Kerem
Efendim
Ben yoruldum sen yorulmadın mı? otura bilir miyiz.
Aa tabi canım ben senin gözlerine bakınca kendimden geçiyorum.Buyrun matmazel oturalım.Keremle Hayal masaya oturdular.Hayal saate bakıp.
Oo çok geç olmuş kerem annem merak eder ben eve gideyim en iyisi sonra yine buluşuruz.
Tamam Hayal ben seni eve bırakayım.İkisi de cafe den çıkıp arabaya bindiler.Hava baya kararmıştı.Hayalleyken zaman nasılda çabuk geçiyordu.Sanırım Hayal kerem için dünyasının tek gerçegiydi.Hayalin evine doğru giderken...
Kerem hep sen bana sürpriz hazırlıyorsun ben hiç bir şey yapmıyorum.
Olur mu hayalim sen benim tek sürprizimsin ben seni her gördüğümde sen bana sürpriz oluyorsun.Kız çok mutlu oldu.Gülümsemesiyle gayet net anlaşılıyordu.Kerem hayali eve bıraktıktan sonra direk eve geldi.Kapıyı açtığı gibi karşısında şirkette çalışan insan kaynaklarından Betül'ü ve annesini gördü.Keremin annesi rabia hanımla koltukta oturuyorlardı.Oğlunu görünce hemen ayağa kalkıp.
Hoş geldin oğlum bak Betül kızım da var onu çağırdım azıcık sohbet edelim diye gel otur oğlum.
Hoş geldiniz kerem bey.
Hoş bulduk dedi. Ama yüz ifadesi hiç de öyle değildi.Sanki bur da ne işin var der gibiydi.Kerem içinden sayıyordu.
Ah anne neler karıştırıyorsun sen kız zaten benden hoşlanıyordu.Birde eve getirmişsin iyice umutlanacak şimdi.Neyse benim işlerim var diyip hen merdivenlerden yukarı çıktı.Annesi seslense de duymamazlıktan geldi.
Betül'ün ağzından
Rabia teyze boş verin işi vardır.Bende artık gideyim dedim.
Kızım biraz daha otursaydın.
Yok ben gideyim geç oldu zaten ben daha sonra tekrar gelirim.
Her zaman beklerim kızım iyi akşamlar o zaman.
İyi yakşamlar dedim.Şimdilik bu kapıdan çıkıyorum ama bir gün bu kapıdan senle gireceğim. Kerem sen şu anlık beni sevemiye bilirsin ama ne gerekiyorsa yapacağım ve bir gün beni seviceksin Kerem GÜRSOY.
&&&
Arkadaşlar vote ve yorumlarınızı bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM DÜNYAM ( Tamamlandı )
RomanceBen kendimi bildim bileli içime kapanık biriydim. 20 yaşımda bastığımda arkadaşlarım oldu. Ve tabi kide hayatımın aşkıyla karşılaştım. Bir insan hayattan daha ne ister ki sağ tarafımda sevdiğim kız, sol tarafımda can dostlarım arkadaşlarım, ve başı...