Benim Dünyam 8 Bölüm

1.4K 121 14
                                    

İyi okumalar arkadaşlar...

&&&

Kerem şirketin önüne geldi.Betül'le karşılaşmamak için hemen kendi odasına geçti.Hayat ne garip bazen insan kendi şirketine bile gizli girebiliyor.Keremin bir kaç tane evrakları vardı.İmzalayıp çıkacaktı.Evraklar masasının önündeydi.Eline alıp göz gezdirdi.Göz gezdirdikten sonra hemen imzalamaya başladı.Tam son imzasını atarken Betül kapıdan içeri girdi.Ne kadar saklanmaya çalışsa da olmadı.Betül gözlerini Kereme dikerek...

Bakın Kerem bey benim niyetim size rahatsızlık vermek değildi.

Tamam Betül bak seni anlıyorum ama benim bir sevgilim var.Sen de beni anla ve ben onu her şeyden çok seviyorum.Betül bir den şoka girdi.Belkide hayatının şokunu yaşamıştı.Hayat ona bir tokat atmiştı.Hiç kıpırdamıyordu.Gözleri zadece kereme odaklıydı.Kerem den böyle sözleri asla beklemiyordu.Birden kendine gelip...

şeyyy benim işim vardı.Benim gitmem gerekiyor.Deyip sinirli sinirli kapı kapatıp uzaklaştı.Kerem rahatlamıştı ama için de bir burukluk vardı.Üzmek istememişti.Odasından çıkıp amcasının yanına gitti.

Amca ben iki günlüğüne bursa ya gidiyorum.Beni idare ede bilir misin ben her şeyi ayarladım.

Tamam oğlum idare ederim orası kolay sen neden gidiyorsun bir sıkıntımı var.Varsa söyle kendi başına halletmeye çalışma her neyse beraber hallederiz.Amcası Kereme oğlum derdi.Hiç oğlu olmadığı için Onu oğlu gibi seviyordu.kerem de amcasını babası yerine koyuyordu.Ona baba demiyordu belki ama onun için amcadan çok babaydı. 

Yok amca ya farklı işlerim var.

Neymiş o farklı işler kız meselesi mi ?Oysa tamam.

Nereden anladın amca ya nasıl anlıyorsun sana hayranım.

Ben anlarım oğlum.Tamam tamam çok konuştun uzatma da kızı bekleteceksin.

Tamam o zaman amca hoş çakal.Deyip çıktı.Annesi de akşam söylemişti.Her şey hal olmuştu.Arabasına bindi.Bekle bursa ben geliyorum...

Bursa ya geldiğinde saatine baktı.Tam zamanın da gelmişti.İki de Hayalle buluşacaktı.Arabadan çıktı.Etrafına bakındı.Büyük büyük ağaçlar vardı.Ağaçların ortasın da dere geçiyordu.Her yer yeşilliklerle doluydu.Etraf çok sakindi.Kimseler yoktu.Tam karşısında Hayal, bankta oturuyordu.Hayal dizine kadar bir elbise giymişti.Mavi yeşil çiçeklerle deseni vardı.Saçları da doğal maşalarla tamamlamıştı.Kereme bakıp gülümsüyordu.Kerem gözlerini alamıyordu.Keremin üzerin de mavi tişört altında siyah kot vardı. Yanına gidip.Seni çok beklettim mi canım dedi.

Yok bir tanem daha yeni geldim.

Ee  şimdi ne  yapıyoruz Hayal.

Şimdi sıra bende canım sana sürprizlerim var. 

Oo  bakalım sürprizini nasıl yapacaksın.İkisi de arabaya bindiler.Beş dakika sora Hayalin istediği yere gelmişlerdi. 

Evet Kerem burası ine biliriz.Her ikisi de arabadan indiler.Kerem etrafına bakındı.

''Hayal'' deyip kafasını ona cevirdi.

Efendim.

Ama bu park boş hiç kimse yok.

Evet canım boş biliyorsun ki burası babama ait ve bende babamdan izin alıp bir günlüğüne kapattırmış ola bilirim.

Ne yaptın sen niye böyle bir şey yaptın ki direk gelebilirdik.Burayı kapatmana  gerek yoktu.

Nasıl yoktu. benim sevgilim benim için cafe kapatacak ben onun için park kapatmışım çok mu?

Peki baban nasıl izin verdi.

Arkadaşımla eğlenmek istiyoruz ama rahat bir yer bulamıyoruz dedim.Rica etsem parkı bir günlüğüne kapatabilir misin dedim.

O ne dedi.

Biraz zor ikna oldu ama en sonunda gördüğün gibi burasını kapattırdım.Biricik kızına dayanamadı.

Hayal sen var ya süpersin.

Kerem nasıl diyordun sen ve ben ikimiz baş başa ve luna parkta buna ne diyorsun.

Ne diyeceğim Allah diyorum.Buyrun matmazel önden lütfen.

Memnuniyetle Kerem Bey.

Hangisine binmek istersin Hayal?

Hepsine ...

Tamam o zaman şundan başlamaya ne dersin?

Olur.İkisi de o kadar mutluydu ki gözlerinde ki aşkları, sevgileri, mutlulukları görülmeye değerdi.Akşama kadar eğlendiler akşam olunca Kerem Hayali eve bıraktı.Hayal Keremi eve çağırdı.Kerem gitmek istemedi.Kerem için biraz daha zaman gerekiyordu.Önceden ayarladığı otel'e gitti.Hayalle yemek yedikleri için hiç aç değildi.Telefonunu yatağın üzerine bırakıp duşa girdi.Duştan çıktıktan sonra tam Hayali arayacakken   amcası aradı.

Ne oldu amca bir şey mi oldu.

Çok kötü bir şey oldu oğlum.

Ne oldu. Anneme mi bir şey ....

 Yok Betül in..  intihar etmiş...

&&&

Arkadaşlar yorum ve votelerinizi bekliyorum...

          

      

BENİM DÜNYAM ( Tamamlandı )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin