Merhaba arkadaşlar hikayemi okuduğunuz için teşekkürler.Bütün okuyucularıma iyi okumalar...
&&&
Ne oldu amca bir şey mi oldu.
Çok kötü bir şey oldu oğlum.
Ne oldu.Anneme mi bir şey ....
Yok Betül in.. intihar etmiş...
Neee ne yapmış dedin.
Evet aynen öyle evladım. Allah'tan çalışanlar görmüşte hemen hastaneye yetiştirdik.
Peki şimdi nasıl.
Şimdi ameliyathane de midesini mi ne yıkayacaklar. Doktorları bekliyoruz .
Tamam tamam ben hemen geliyorum.
İstersen sen gelme ben hallederim.
Yok amca geliyorum.Zaten benim yüzümden intihar etmiş olabilir.
Telefonu kapattır kapatmaz. Apar topar hazırlanıp odan çıktı. Çıkış işlemlerini halledip arabasına bindi. Kerem için çok zor bir durumdu.Bir yandan sevdiği kız bir yandan onu seven kız ve onun için intihar etmiş bile olsa onu asla sevemeyecek olan Kerem.Gerçekten de kolay olamayacaktı.Arabasını çalıştırır çalıştırmaz kulaklığını takıp Hayali aradı.
Hayal ben Gemliğe gidiyorum.Çalışanım intihar etmiş canım kusura bakma sözümü tutamayacağım.
Aa olur mu ? Sen git elbette gideceksin.Biz sonra yine buluşuruz.Zaten bir gün sonra yanına geleceğim.
Anlayışın için çok teşekkür ederim Hayalim.
Kerem bana da haber verirsin de mi? Merakta bırakma beni canım.
Olur bir tanem sana da haber veririm.Şimdi kapatmam lazım.Hoş çakal...
Hoş çakal...
Kerem hastaneye vardığın da herkes çoktan gelmişti.Keremin annesi iki kişilik sandalyede oturuyordu.Betül'ün annesi yanın da oturuyordu.Keremin annesi Rabia hanım Betül'ün annesini sakinleştirmeye çalışıyordu.Betül'ün babası ve Keremin amcası ayakta duvara yaslanmışlardı. Kerem amcasını görür görmez ona doğru yürüdü.
Amca Betül nasıl iyi mi şimdi.
Midesini yıkadılar şimdi odaya alacaklar.
Betül'ün annesi Şehriban hanım Kerem mi gördüğü gibi sandalyeden kalkıp.Keremin yakasına yapıştı.
Hep senin yüzünden kızım seni sevdiği için yaptı.Onu azıcık sevsen ne olurdu. Keremin yakasını bırakıp omzuna yumruk atmaya başladı.Ne olursun sev onu beni duyuyor musun ne olur sev yavaş yavaş yumrukları tükendi.Yere çökerek ağlamaya başladı.Çok kısık sesle ''ne olursun Kerem sev onu kaybetmeye dayanamam ''Kerem de hiç tepki yoktu. Öylece kalmıştı.Resmen robot gibiydi.Ne söyleye bilirdi ki ben sizin kızınızı hiç sevmedim.Bundan sonra da sevemeyeceğim. Söyleyemezdi.Yapamazdı onda o cesaret yoktu.Sadece gözlerini kapatabildi.Kerem gözlerini açtığın da Rabia hanım Şehriban hanımı çoktan kaldırıp sandalyeye oturtmuştu.Kerem annesinin lafıyla şok geçirdi.
Sen merak etme Keremle Betül evlenecekler.Kerem sevse de sevmese de...
Kerem de olmak üzere herkes şoktaydı.
Kerem daha fazla dayanamadı.İçinden ne geçiyorsa söyledi.Anne bunu nasıl söyleye bilirsin biliyorsun ki benim bir sevdiğim var.Ve ben onunla evlenmek istiyorum.Ne Betül'ü seviyorum nede onunla evlenmek istiyorum.Kendi kafanıza göre iş yapmayın zaten hep böyle yaparak ona umut vermiş oldunuz.Aslın da hep siz yaptınız.Betül'le asla evlenmeyeceğim.Anladınız mı asla...
Keremin amcasıyla Betül'ün babası Hasan bey Keremin omzuna ellerini koyarak.
Sen merak etme evlat sen istemedikçe böyle bir şey olmayacak. Zorla güzellik olmaz de mi?
diyerek karısının gözlerinin içine baktı.Öyle bir bakış attı ki Şehriban hanım başını öne eğdi.Keremin Annesi Kereme öylece baka kaldı.Oğlunu nasıl ikna edebilirdi ki bir hayalin beşinden koşmasını istemiyordu.
Tam o sıra da doktor geldi.Herkes doktora yöneldi.
Doktor bey kızım iyi mi? Ne olur iyi deyin...
Merak etmeyin Betül'ü odaya aldık gayet iyi merak edecek bir şey yok.
Peki kızımı göre bilir miyim.
Biraz dinlensin onu göre bilirsiniz.Bu arada bu gece bur da kalsın ne olur ne olmaz.Ama psikolojik desteğe ihtiyacı var. Buyurun Hasan bey odama geçelim.Size daha rahat anlatırım.
Hasan bey doktorun odasına geçmişti.Keremse biraz rahat nefes almak için dışarı çıkmıştı.Tabi ki de ona en iyi gelen şeyi yaptı.Hayali aradı.
Alo Kerem Betül'e ne oldu.Bir şeyi yok de mi canım.
Keremse derin bir nefes alarak ohh diye bıraktı.Yok canım şimdi odaya aldılar.Biraz dinlensin çıkıp bakacağım.
Tamam canım çok rahatladım.Babamdan izin aldım. Yarın gelebilirim.
Çok güzel bir haber bir tanem. Kerem durdu.Söylemeliydi.Evet evet söyleyecekti.Ama şimdi değil geldiği zaman Betül'ü anlatması lazımdı. Hayalin bilmesi gerekirdi.Daha sonra duysa çok üzülebilirdi.
Kerem canım ne oldu durdun konuşmuyorsun.
Hayal sana anlatacaklarım var.
Ne anlatacaksın canım söyleyebilirsin.
Telefonda olmaz sen yarın geldiğin de anlatırım bir tanem.
Tamam o zaman yarın görüşürüz çok merak ettim ne anlatacaksın.
İyi mi yapmıştı. Yoksa kötü mü?Keşke telefon da söylemeseydi.Şimdi merak etmişti.
Off ne yapacağım ben yukarı bakıp Allah'ım sen görüyorsun halimi bana yardım et.Bir çıkış.
keremin yardıma çok ihtiyacı vardı. Bir yandan Annesi bir yandan Betül'ün ailesi ve tabi kalbinin tek sahibi Hayal.O kadar sıkışmıştı ki kendini üç dağın arasın da çıkışmış hissediyordu.Kerem kendini kurtarmaya çalıştıkça dağlar onu dahada sıkıştırıyordu.Bu dağların arasından nasıl kurtulacaktı.Tek kurtuluşu elini uzata bilecek bir el peki o el gelebilecek miydi.Ya o elin sahibi yarın anlatacağı şeylerin karşısında çekip gitse Kerem buna asla dayanamazdı...
&&&
Arkadaşlar beğendiyseniz ne olur votelemeyi unutmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM DÜNYAM ( Tamamlandı )
RomanceBen kendimi bildim bileli içime kapanık biriydim. 20 yaşımda bastığımda arkadaşlarım oldu. Ve tabi kide hayatımın aşkıyla karşılaştım. Bir insan hayattan daha ne ister ki sağ tarafımda sevdiğim kız, sol tarafımda can dostlarım arkadaşlarım, ve başı...