İyi okumalar...
&&&
Hayalle Kerem çok mutluydular.Sanki bu dünyada ikisinden başkası yoktu.Hayal Keremin gözlerine bakarak konuşmaya devam etti.
Daha sonra gittigin yerleri takip ettim.Baktım bizim tanıştıgımız parkta arada takılıyorsun.Ben de fırsatını yakaladıgım gün ordan geçiyormuş gibi yapıp önceden ayarladıgım kitabı önüne düşürmüş gibi yaptım.
İyi ki yapmışsın Hayal.Sen yapmasaydın seninle asla tanışamazdım.Senden mahrum bir hayat asla yaşamak istemezdim dedi.Bunları söylerken şaşkın bir o kadar da hayran oldu.Birbirlerinin aşklarına ne kadarda ihtiyaçları vardı. Birbirlerine gözlerinde kaybolurken kızın telefonu çaldı.Annesi çağırınca Keremde Hayal'i eve bıraktı.Sonra Kerem de eve gitti.Annesine söylecekti.Nasıl bir kızı sevdiğini söylecekti. Onun için neler yaptığını,kim böyle bir şeyi yapabirlirdi ki.Kerem evin kapısını açıp salonda Annesinin yanında oturdu.
Anne sultan ben geldim.
Hoşgeldin oğlum nerde kaldın.
Anne sultan sana anlatacaklarım var.
Ne oldu oğlum bir şey mi oldu korkutma beni.
Yok anne sultan korkma deyip Annesini sakinleştirmeye çalıştı.Salonları sade ama şıktı.Salonun dizaynı Kerimin annesi yapmıştı.Galiba Kerem bu huyuyla annesine çekmişti.Çünkü oda her şeyi kendi yapmak isterdi.Beyaz ve morun tonlarında olan odada Kerem ile annesi mor koltukta oturmuş birbirlerine bakıyorlardı.Kerem derin bir nefes alıp.
Hayatımın kadınıyla tanıştım Anne sultan.O kadar güzel ki bir görsen hem de benim için neler yapmış bir bilsen.Böyle güzel bir kız bende ne buldu anlamadım ama iyiki beni bulmuş ve seviyor.Ömür boyu beni sevsin.Çünkü hayatım boyonca onu seviceğim ondan vazgeçmiceğim.Kerem hayallere dalıp anlatırken annesi de hiç öyle değildi.Haykırmak istiyordu,içi kan ağlıyordu ama bunu dışa vuramıyordu.İçindeki fırtnayı bir kenara bırakıp çoçuğuyla konuştu.
Ee nasıl biri anlat bakayım.
Esmer güzeli bir kız .
Oo demek esmerlerden hoşlanıyorsun.
Yaa Anne sutan.
Tamam sustum anlat bakayım.
Gözleri bal rengi olurya öyle işte.İnsan içinde kayboluyor .
Yaa demek öyle aman dikkat et oğlum içinde kaybolursan bulamam seni sonra kime ne derim.
Off Anne sen uğraş bakalım oğlunla gerçektende gözlerinde kaybolursam bunu diye bilecekmisin acaba.Annasi şakalaşıyordu ama içindki duygular çığlık atıyordu.Oğlunu böyle görmek onu kahrediyordu.Yapıcak hiç bir şeyi olmadığı içinde daha bir kahroluyordu.Hayal arkadaşları yetmediği gibi birde sevgili hayali olmuştu.Hemen buna bir çare bulması gerekiyordu.Hemde hemen çocuğunun gözlerinin önünde böyle hayallere kapılması onun için hiçte iyi bir sınav degildi.İkiside biraz daha şakalaşıp sonra yatmaya gittiler.Annesi yatagında dönüp dururken Kerem de uyuyamıyordu.Kızı aklından çıkaramıyordu.Nereye baksa gözünün önüne Hayal geliyordu.Aklına birden arkadaşları geldi.Onları baya ihmal etmişti.Bir Hayali düşünüp bir arkadaşlarını düşünürken uykuya daldı.Sabah erkenden arkadaşlarını arayıp parkta buluşaçaklardı.Arkadaşları beş dakika sonra geldiler.
Ooo hoş geldiniz nereler deydiniz.Neden nefes nefesesiniz.Gözüne ne oldu Orçun.
Hiç sorma Kerem ya.
Aha gene başlıyoruz.Hadi bakalım Ali gene ne oldu.
Sorma neler geldi başımıza Kerem.
Sordum bile Ali neler geldi başınıza dejavu yaşıyorum resmen.
Ah ah hep ne geliyorsa bu Orçun yüzünden geliyor başımıza zaten.
Yine ne yaptın Orçun Allah aşkına.
Bak bu sefer hiç bir şey yapmadım.Gerçektende benim suçum degildi.Hep o kadının suçu Kerem ne vardı sanki yani özür dileseydi.
Hangi kadının suçu ,ne özürü orçun başından anlatsanıza bana.
Bak ben anlatayım Kerem şu Orçun varya.
Ee var ne olmuş Ali .
Kadının birine çarptı.
Yaa ben çarpmadım diyorum sana Ali.
He Orçun çarpmadın zaten kadın gelip sana çarptı.Dur bide oyun oynuyayım dedi şu orçuna çarptıktan sonra birde utanmadan kavga çıkartı demi.İnsan bir özür diler yok Orçun Bey özür diler mi hiç tutturmazmı kadına özür diliyeceksin diye kadın haklı tabi orçun bey hem çarpmış birde özür dile tutturuyor.Kadında ben özür dilemem sen diliyeceksin diye tutturdu.Kadında eşine seslendi.Oda arabayı park ediyormuş.Eşini duyunca geldi yanımıza izbandut gibi bir adam ağzım açık kaldı resmen Serhat kapattı agzımı ne oluyor burda dedi.Hadi bakalım çık çıkabilirsen işin içinden.Abi kusura bakma dedik ama nafile adam tuttugu gibi Orçuna yumruk attı.Serhat dururmu oda adama yumruk attı.
Ne yapayım Ali orda dursamıydım.En yakın arkadaşıma yumruk atmış bende izlesemiydim.
Sus Serhat ya seninde Orçun'dan farkın yok insan ortalıgı sakinleştirir.Sen tam tersi kızıştırıyorsun.Neyse bunun yanına iki adam daha gelmez mi?
Ee sonra ne oldu.iki adam da nerden çıktı.
Megersem akrabalarmış.yoldan geçiyorlarmış.kavgayı görünce gelmişler.
Oğlum bak diyorum size bizim şansımız yok.
Ne şansı Serhat sende.Bizim en büyük şansızlığımız Orçun
gerçektede öyle mi düşünüyorsun Ali.
Yok be oğlum sinirden söylüyor Ali anlamadın mı?
Sinirden tabi oğlum sizin yüzünüzden az daha eşşek cennetine boyluyorduk kaçmasak öldürürlerdi bizi ayılar.Bir düşün Kerem biz koşuyoruz arkamızdan ayı gibi üç adam nerden buldularsa artık ellerinde yemin ederim benden büyük üç odunla bizim peşimizden kovalıyorlar.Allahtan polis arabası geçti önümüzden bunlarda korkup gittiler.Tabi biz dururmuyuz biz koşmaya devam ediyoruz belki arkamızdan gelirler diye en sonunda ağaca dosladıkta öyle durduk sonra buraya geldik.
Sabah sabah başınızı nasıl da belaya sokabildiniz bravo size.
Hep bu Orçun yüzünden.
Ya ben bir şey yapmadım.Ali kadın bana çarptı.
He Orçun kadın çarptı.
Çarptı tabi.
Neyse arkadaşlar sizin sohbetinize doyum olmuyor ben işe geç kalmıyayım siz ne yapacaksınız.
Her zaman ki gibi sokaklarda dolaşacağız.Ne yapalım kanki senin gibi işe gitmiyoruz.
İş bulup çalışsanıza yada gelin benim yanımda şirkette çalışın .
Yok be oğlum o bize göre değil.
Sen git işine biz başımızın çaresine bakarız.
İyi tamam o zaman hoşçakalın arkadaşlar diyip arabasına bindi.Arkadaşları onun için çok komiklerdi.Tam da böyle arkadaşlar istiyordu hayatı boyunca, komik olsunlar dertleri tasaları olmasın Kerem için ne kadar da kolaydı böyle düşünüp ve gerçektende böyle arkadaşlarının olması ama her şey çok farklıydı.
&&&
Yorum ve vote bekliyorum arkadaşlar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM DÜNYAM ( Tamamlandı )
RomanceBen kendimi bildim bileli içime kapanık biriydim. 20 yaşımda bastığımda arkadaşlarım oldu. Ve tabi kide hayatımın aşkıyla karşılaştım. Bir insan hayattan daha ne ister ki sağ tarafımda sevdiğim kız, sol tarafımda can dostlarım arkadaşlarım, ve başı...