35.bölüm

41 4 0
                                    

"Yüzük" dedim sessizce. Kafamı kaldırıp "Kaldırımın kenarında kutusu açılmış bir yüzük vardı."

Bu kelimeler azımdan dökülürken gözümden akan yaşların farkında değildim.

Akhsel azı şaşkın bir şekilde açıp suratıma bakıyordu. Ağzını kapatıp yutkunup göz yaşlarımi silmeye başlayınca anladım ağladığımı.

Ellerini omzuma koydu ve

"Başka bir şey hatırlıyor musun?"dedi

"Evet." Dememle gözlerimin kapanması bir oldu.

-----

Gözlerimi hafif aça bildiğimde kanepede yatıyordum. Anlımda ağır, ıslak ve sirke Kokulu bir bez vardı. Kokusuna dayanamayıp onu yere attım.

Üşüyordum titreme gelmişti birden. Kollarımı toplayıp üstümde serili çarşafın içine soktum.

"Aaaa......"

Hemen koltuğun köşesine sıkışıp çarşafı her tarafımı kapatacak şekilde örttüm.

Akhsel koşarak yanıma geldi.

"Ne oldu?"

Üstünde bir önlük vardı. Elleri yemek bulaşığı olduğu için kollarını yukarda tutuyordu. Yüzündede benim çığlığım yüzünden oluşan bir endişe vardı.

Onun bu halini görünce kendimi tutamadım kahkaha atmaya başladım.

"Bunun için mi çağırdın beni?" Diyip hafif tripli bir şekilde bakmaya başladı.

Ya da kızmışmıydı ki?

Ama umrumda değil "bu çok komiikk" diyip kolumu çıkarıp onu işaret etmeye başladım.

Gülerken gözlerim koluma gitti ve kıyafetimin olmadığı aklıma geldi. Bir anda durdum kolumu içeri çektim ve sinirle ona baktım.

"SaNİyeDE bir duygu değiştirebiliyorsun. Bence bunun için Yetenek SizSinize katılmalısın."dedi

"Bana ne yaptın?" Dedim sertçe     üzerimde sadece iç çamaşırlerım vardı. Korkmuştum.

Elleri yukarda yüzüme doğru iyice yaklaşınca

"O kadar hasta..     Ve tatlı duruyordun ki dayanamadım."dedi

Nee. Bu olamazzzdı. Bunları duyunca yüzüm küçük Emrah gibi olmuştu. Ama o konuşmasına hala devam edebiliyordu pis sırıtmasıyla.

"Önce banyoya gittim..."

"Susss"

"Bilmek istiyormuş gibisin. Emin misin susmamı istediğine?"

Cevap verememiştim ve o da susmadı zaten.

"Sonra bir tas aldım içine soğuk su koydum mutfağa gelip buzdalabından buz ve sirke aldım içine döktüm."

Bu sözleri duyunca rahatlamıştım.

"O kadar rahatlama üstünü kim çıkarttı sanıyorsun?" Diyip dönüp gitmeye başladı.

Bende arkasından koca bir çığlık attım

"Yaaaaa...."

"Tamam. Tamam sus." Derken elini kulaklarına götürdü bu tatlıcaydı.. "Her zaman böylesin hasta olsan bile sadece bağırıyorsun."diyip arkasını döndü yemekle uğraşırken "kapıçının karısını çağırdım" dedi.

İçim rahatlamıştı. Çarşafı etrafıma dolayıp odama gittim geceliklerimi giyip salona geldim.

İkinci KarşılaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin