28.bölüm

43 4 0
                                    

Kızarak onun bileginden tuttup çekerek ayağa kalktım o anda ayağım kendi sandalyeme dakıldı ve ikimiz birden yere kapaklandık.

Sesi duyunca Mert bize doğru baktı gözlerinden ateş fışkırıyordu sanki. Büyük ve hızlı adımlarla yanımıza geldi.

Beni tek kolumdan tutup çekerek ayağa kaldırdı diğer elinide omzuma koyup beni itti. Bir anda kapının yanındaki kirişe çarpmıştım.

"Ne yaptığını sanıyorsun seni bir kere affettim daha ne kadar bunu tekrarlamaya devam ediceksin" diye bağırmaya başladı.

Etrafımızdaki herkes bize bakıyordu. Gözüm bir an yerden kalkmaya çalışan Akhsele takıldı. Omzunu arkadaki masaya vurmuş olmalıydı. Doğru ya eğer o beni çekmeseydi benim suratım oraya Gelecekti.

Sağ omzunu tutarak kalktı. O anda Mert beni sarstı "sana diyorum" diye ikinci kez bağırdı.

"Canımı yakıyorsun."dedim kaşlarımı çatarak ve hafif bağırarak.

                                      

Omuzum sanki kafenin içine geçmiş kolumda Mertin elinde bir kalem gibi incelmiş hissediyordum ama ondan korktuğum için fazla sesimi çıkartmamaya çalışıyordum.

O anda Mertin omuzunda bir el gördüm bu Akhseldi.

"Her zaman güçsüzlerle uğraşıyorsun tam bir alçaksın."demesiyle Mertin Akhselin suratına yumruk atması bir oldu.

Akhsel hafif sendelemişti. Elini ağızına Götürdü. Kanayıp kanamadığını kontrol ettisanırım. Eline bakıp kanamadıgını anlayınca hafiften gülümseyerek

"Bak bunu bile beceremiyorsun ama artık sıra bende."

Kelimesini bitirmesiyle Mertin suratına vurması bir oldu. Mertin burnundan kanlar gelmeye başladı. O kanı görünce donum çözülmüştü.

Koşarak Mertin yanına gittim. Yerde yatıyordu masadan bir kaç peçete aldım. Akhsel elimdeki bütün peçeteleri çekerek "sağol canım" dedi ve bir kaç saniye gülümsedi.

"Onlar senin için değil" dediğimde çoktan gömleğinin düğmelerinin bir kaçını açıp omuzuna peçeteleri bastırmaya başlamıştı bile.

İçimden'Bu benim yüzümden mi olmuştu?

Her neyse şuanda bunu düşünemem.'diyip masadaki diğer peçeteleri alip Mertin burnuna bastırdım. Hafiften onu kaldırmak için elimi sırtına götürdüm az birşey kalkmasıyla onu bırakmam bir oldu.

Bileğim çok acıyordu. Elimi çekip bileğime baktıgımda Mertin parmak izlerinin hala orda durduğunu gördüm.

Akhselin bana dik dik baktığını hissedip kafamı kaldırdım. Bana dehşet verici gözlerle bakıyordu.

Ağrımayan bileğimi tuttu elimi sallayınca elimdeki bütün peçeteler Mertin suratına döküldü.

Beni büyük bir hızla çekti Mertin üstüne basmamak için atladım. O arada Mertin bacağımdan tuttuğnu hissettim. Ayağa kalkıyordu.

İkinci KarşılaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin