2.bölüm

226 9 0
                                    

Onu hissettim..

Kulağıma yaklaşmış yumuşak bir sesle

"Burada ayakkabıyla yürümeye devam edersen daha çok düşersin..... haberin olsun diye söylüyorum 3. Kez düşüceğinde seni tutmak için caba sarfetmiyceğim sadece gülücem" deyince  hafif bir gülümseme sesi geldi.

İyice sinir olmuştum. Arkamı büyük bir hışımla döndüm

"Sana kim..." ilk defa bir erkeğe bu kadar yakındım konuşması bitince çekildiğini düşünmüştüm. Sesimi istemsiz şekilde dahada kısarak devam ettim. "...bana yardım etmeni istediki?"

Hızlıca arkamı dönüp gittim neredeyse sahilin sonuna doğru gelmiştim ki o an kafama dank etti 'Sana kim bana yardım etmeni istediki mi ? Aklınımı kaçırdın yoksa türkçeyimi unuttun Merve' diye söyleniyordum kendi kendime.

O anda onun artık arkamda olmadığını fark ettim.

Yüzümü etrafa bakmak için çevirirken bir yandanda çaktırmadan ayakkabılarımı çıkartıyordum.

Haklıydı kim kumda ayakkabılarıyla yürürdü ki...

Ayakkabılarımı elime alıp geri döndüm az ilerden denizin kenarına dikilmiş bana bakıyordu. Hiç pas vermeden yanından geçtim.  

"Akhsel" dedi.

"Ne?" Dedim ona doğru dönüp

"Adım Akhsel ya senin?" Dedi

Arkadaş olmayı istiyor gibiydi ama benim buna pek niyetim yoktu sinir olduğum biriyle neden arkadaş olmak isteyim ki.

Azımdan derin bir nefes verdim.

"Rezil olduğun için mi bu kadar sinirlisin  yoksaaa?"

"Yoksa ne?"

"Yoksa sapık olduğumu düşünüp benden korktun mu?" Diyip kahkahayı bastı.

İyice sinir olmuştum gidip bacağına iyi bir tekme attım. Bu çok acıtmış olmalı ki gülmeyi kesip bacağını tutarken bana kızgın gözlerle bakmaya başladı.

Acıkcası korkuyordum çünkü o an kaçacagım bir yer olmadığını düşünmüştüm. Ama o beklemediğim bir tepki verdi.

Ayaklarıma baktı ve hafiften gülümseyerek:

"İyi söz dinliyorsun"

"Ne?"

Parmagıyla  ayaklarımı göstererek "Ayakkabılarını çıkartmışsın anlaşılan arkanda olmadığım için düşmekten istemedin"

Utanarak ayak parmaklarımı birbirinin üstüne getirdim.

"Sanki bugüne kadar beni sen korudun" dedim ve hemen arkamı dönerek yürümeye başladım.

Yanıma gelmişti "Bugüne kadar olmadı belki ama bugünden sonra koruya bilirim"

Kendinden ne kadarda emindi yakışıklılığının farkında olmalıydı. Durdum gözlerinin içine baktım ve...

İkinci KarşılaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin