Sessizce yatağa girdim ve bugün olanları düşündüm..
"Uyan artık saat kaç oldu." Dedi annem
'Hayır hiç kalkmak istemiyorum ya uyandığımda rüyam sonlanırsa.'
O gün akşam olmasını dörtgözle bekledim. Hatta dayanamayıp öğlen sahile fırladım ama onu göremedim. Eve döndüğümdeyse sürekli saate bakıyordum.
İşte saat 7. 'Eminin 1 saat sonra orada olacaktır.' Gardorabımın yanına gittim 1 saat içine baktıktan sonra en güzel kıyafetlerimi giydip sahile doğru yürümeye başladım.
İste oradaydı ama sanki birini bekliyor gibiydi ona uzak bir yere oturdum.
Beni fark etmişti 'Yanıma doğru geliyor kalbim çıkacak sanki. Neden bu kadar heycanlısın ki alt tarafı herhangi bir insan'
"Kendi kaderini kendin yazmaya çalışıyor gibisin ? Ama sende haklısın dün seni etkilemiş olmalıyım sonuçta yakışıklı biriyim."
"Hıhh pabucumun yakışıklısı"
"Bu yüzden sadece gözlerime dalıp gittin. 2 miydi hayır hayır. 4 ? Bu tam 6 kere oldu." dedi kahkaha atarak ama unuttuğu bir şey vardı lafları ona geri dönecekti.
"Bu kadar net hatırladığına göre dün geceyi bir çok kez düşünmüş olmalısın"
'İşte onu köşeye sıkıştırmıştımm :)' tuhaf gözlerle bana baktı.
"Hayır sadece hafızam kuvvetli"
"Eminim öyledir"
Konuşma uzun süre devam etmişti bir ara söz sevgiliden açıldı. Eskiden bir kızı çok sevmiş ama ona ulaşamamış acıklı bir hikayeydi sanki hala gözlerinde sevgi vardı acaba o kızı ben unuttura bilir miydim ki ?
Saat yine gecenin bir körü olmuştu eve gitmem gerekti ama ben gitmek istemiyordum.
Bu sefer direk eve bırakacağını söyledi yolda yine konuştuk ve kapının önüne gelmiştik hiç gitmek istemiyordum ama gitmeliydim arkamı döndüm ve..