For You From Me

5.7K 186 25
                                    

So this the next story dari TintaHitamTanpaArah.

Cerita ke 38?

Huh?

Wow!

Rasanya ada tak penulis yang buat cerita sebanyak ni dan ianya full complete? HAhaha...nak tahu jugak kan...maybe tinta je kot yang buat cerita sebanyak ni?

Nampak sangat la Tinta ni kuat berangan orangnya.

You probably anticipate or not...for this next book.

Baca la synopsis dulu. Nanti bila draft dan masuk 5 chapter baru Tinta publish. Nak perah and otak dulu.

Apapun permintaan cerita ini khas buat Buddies dengan ID : tryah-. Dia request genre ni tapi tak spesifik storyline macam mana. Tak apa ya kan?Harap awak suka la cerita mafia ni ya...😁

Sebenarnya sebelum ni pernah jugak buat cerita genre mafia beberapa kali. Dan konsep cerita itu adalah alam dewasa. Kali ni, tinta ubah kepada alam remaja dewasa pula la ya. College, youngster something like that.

Kepada,

Siapa yang private message tinta dan post dekat wallprofile recommend dan suggest idea...Tinta akan buat mana yang boleh ya. Kalau ada yang terlepas mohon ingatkan balik, kadang2 tu dah baca tapi lupa mana satu. 😅 Hahaha....terima kasih banyak-banyak sebab sudi baca dan luangkan masa dekat cerita Tinta ni even ada cerita best lain dekat sini.

Tak lupa jugak kepada mereka yang sama-sama kongsi idea untuk beri nama pada watak cerita ni. Bak kata Boboiboy, Buddies semua memang yang TERBAIK! Kreatif sangat tau tak. Sampai tak tahu nak pilih yang mana sebab semuanya menarik!

Next time Tinta mintak suggestion dari Buddies je la...!Boleh kan?

Kepada pemilik ID : eqqaztmoon, Tinta amik ya namanya. Terima kasih untuk cadangannya.

Double thumbs up!

Enjoy the read!

Have a good day everyone!

38. Bila Sudah BenciWhere stories live. Discover now