چپتر ۱۹ چانبک ورژن

271 120 65
                                    

خب من تا حالا شرط ووت برا آپ خیلی کم پیش اومده بزارم و این فیک همش شرط ووته. برا همین هی ممکنه یه شرطی بزارم بعد حس کنم کم بوده یا زیاد یا هر چی و الان حس کردم زیاد بوده در نتیجه دارم آپ میکنم...
خب بخش زیادیش هم بخاطر اینه که دلم براتون تنگ شد و میدونم امتحان دارید پس توقع زیادی ندارم. ولی خب احتمالا بعدا اینقدر مهربون نباشم!
البته...فعلا که هستم...پس استفاده کنید=)
...

-سال ۲۰۱۲-

کف پاش رو با دقت روی سطح زمین میکشید. انگار میخواست خاک و سنگ ریزه‌ها رو از اون محدوده کنار بزنه و تمیزش کنه. نگاهش با تمرکز روی همون قسمت بود و دستاش رو توی جیب‌های شلوار فرمش فرو برده بود.

بکهیون کنارش ایستاده بود و سرش رو پایین انداخته بود. دستاشو پشت کمرش برده بود و اونجا با انگشتاش بازی میکرد.
حالت مضطربانه‌ای داشت ولی توی مخفی کردنش از چانیول به خوبی عمل کرده بود چون از زاویه‌ای که چانیول بهش دسترسی داشت خونسرد و آروم به نظر میومد.
ضرب گرفتن پای راستش روی زمین توجه چانیول رو جلب کرد. با تعجب پلک زد.

-نمیخوای حرف بزنی؟

بکهیون با صدای ضعیفی پرسید:

-داشتی چکار میکردی؟ صدای کشیده شدن پات رو زمین میومد.

چانیول روی پنجه‌ی پاهاش نشست و همونطور که انگشتش رو روی زمین بی هدف میچرخوند، توضیح داد:

-یه قسمت زمین رو تمیز کردم. میخوام یچیزی بهت یاد بدم.

سرش رو بالا برد و نگاهی به صورت بکهیون انداخت. با ملایمت گفت:

-بشین.

بکهیون بدون هیچ حرفی همونجایی که بود روی زمین نشست.

چانیول نگاهش رو به اطراف چرخوند و با حواس پرتی گفت:

-کسی دورمون نیست. تا من یه چوبی چیزی پیدا کنم، تو حرفت رو بزن.

بکهیون لب پایینش رو تر کرد. مردد پرسید:

-از اونجایی که گفتی تو ارتشی... پس حتما یه هاروگ داری...

چانیول توی جاش خشک شد‌. دستش که با حالت کاوش گرانه‌ای توی هوا میچرخید تا وقتی چشمش به جسم مد نظرش افتاد بتونه شکارش کنه، همونجور معلق موند‌‌.

چند لحظه توی سکوت گذشت تا اینکه چانیول به آرومی گفت:

-بخاطر پیگو میپرسی؟

بکهیون یکدفعه سرش رو بالا گرفت و با استرس صداش رو بالا برد:

-من فقط...

چانیول وسط حرفش پرید:

-اگه میدونستم برای پیگو میخوای سبزیجات بیشتری میووردم.

چشمش به تیکه سنگ نوک تیزی خورد و توی دستش گرفت. باسنش رو زمین گذاشت و راحت‌‌تر نشست.

Alef ♡ الـــ🌪ـــف [ Season1 ]Where stories live. Discover now