(𝑝𝑎𝑟𝑡 1) امیدوارم حداقل جذاب باشه

23K 2.4K 313
                                    

کیم تهیونگ، امگای زیبای سرزمین رد مون.
شاهزاده دوم سرزمین که در زیبایی‌حرف اول و‌تو رد مون میزد، امگایی که خصلتش اغواگری و گول زدن بود.
همه نگاها دنبال اون، همه ميخوان صاحبش شن،
اما تا حالا هيچ آلفایی چشمش و نگرفته.

---------------------
با شونه کردن موهای طلاییش که دورشو گرفته بودن با قدمایی که ناز و از عشوه ازشون میبارید از پله ها راهش و به سمت اتاق پدرش کج کرد.
جیمین هیونگ و لونا یعنی مادرش هم اونجا بودند.

آروم سرجاش نشست و منتظر شد ببینه پدرش آلفای پک که گفته بود فوری بیاین اتاقم کارتون دارم میخواد چی بگه
با چشم و ابرو از امگای رو به روش یعنی هیونگش جیمین پرسید چه خبره ، جیمین اشاره کرد الان میفهمی.

آلفا ، با سرفه کوتاهی صحبتش و شروع کرد :تا حالا چیزی از پک دارکرز شنیدین؟!؟

لونا ، امگای مهربون اروم گفت : چیزی زیادی نشنیدیم آلفا، فقط میدونیم که از بین تمام پک های آسیا اون قوی ترین پکه.

تهیونگ با شنیدن حرفای بین پدر و مادرش کنجکاو شد اما به روی خودش نیاورد و خودش و سرگرم پیچوندنش تار موهاش بین انگشتاش کرد.

_درسته لونا، نمیدونم از‌شانس زیادمونه یاچی ، ولی هر‌دو شاهزاده ی پک دارکرز زمانی که به پک کناری اومده بودند، موقعی که از کنار اقامتگاه دارک مون میگذشتن ، متوجه شدن که دو تا پسرای من ، یعنی تهیونگ و جیمین، جفتای اونان، اما به دلیل اینکه شاهزاده های رد مون هنوز به بلوغ کامل نرسیده بودن به روی خودشون نیاوردن و برگشتن، و خب این پیوند با اون پک میتونه نیازهای پک رد مون و برا همیشه تأمین کنه.

جیمین با خجالت فوری از اتاق بیرون رفت ، که نگاه آلفا و لونا سمت تهیونگی که لبخند‌ شرورانه رو لبش بود کشیده شد.

لونا با لبخند مهربونی گفت : پسرم ، حرفی نداری بزنی؟!؟

تهیونگ لب گزید و نگاهش و به آلفا داد : فقط میتونم امیدوارم باشم حالا که از قوین ترین پکه، حداقل جذاب باشه.

آلفا نا امید از‌تهیونگ سری به نشونه ی تأسف تکان داد و در دل خودش و بابت تربیت کردنش سرزنش کرد : فردا قراره به پک دارکرز برین، لطفا آبرو ریزی نکن پرنس.

لونا اخم کوچولویی کرد و مهربونی ذاتی اش گفت :البته که نمیکنه آلفا، پسرم مایه ی افتخار ماست.

تهیونگ خنده ی دلبری کرد و با زدن چشمکی به مادرش به اتاقش برگشت.
_________________
های
من تامی ام ⁦(-_-;)⁩
با من آشنا شین
هرچند کسی قرار نیس فیکشن و بخونه 😹😹😹😹😹😹😹

_________________های من تامی ام ⁦(-_-;)⁩با من آشنا شینهرچند کسی قرار نیس فیکشن و بخونه 😹😹😹😹😹😹😹

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
༒︎𝑫𝒂𝒎𝒏 𝒔𝒆𝒅𝒖𝒄𝒕𝒓𝒆𝒔𝒔 Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang