Part-16(Z+U)

425 35 2
                                    

မနက္ခင္းေနေရာင္ ျခည္သည္ အိပ္ခန္းထဲက ႏွစ္ၿခိဳက္စြာအိပ္ေမာက်ေနေသာ ေကာင္ေလးႏွစ္ေယာက္ဆီသို႔ တိုး၀င္လာၿပီ....

Gulfလဲ Mewခါးကိုမလႊတ္တမ္းဖက္ထားလ်က္ အိပ္ေပ်ာ္သြားသည္မွာ စူးရွရွေနေရာင္မ်က္ႏွာေပၚသို႔က်လာမွသာ ႏိုးလာေတာ့သည္...

သူဖက္ထားေသာ လူႀကီးမွာေတာ့ အိပ္ေမာက်လ်က္ပင္ သူညက အိပ္မက္ဆိုးေတြမက္တာနဲ႔ ကိုကိုပါအိပ္ေရးပ်က္ရသျဖင့္ စိတ္မေကာင္းေတာ့ ျဖစ္မိသား....

မနက္ခင္းတိုင္း မ်က္လံုးဖြင့္လိုက္တာနဲ႔ ကိုကို႔မ်က္ႏွာေလးကို အရင္ျမင္ၿပီး ကိုကို႔ရင္ခြင္ထက္ကေန အၿမဲ
ႏိုးထခြင့္ရရင္ ဘယ္ေလာက္ေကာင္းလိုက္မလဲ....

မ်က္ႏွာေခ်ာေခ်ာေလးကို အၾကာႀကီးေငးေနခ်င္ေပမဲ့ ကိုကိုမႏိုးခင္ မနက္စာခ်က္ေကြၽးခ်င္တာေၾကာင့္ ထရျပန္သည္....

တကိုယ္ရည္သန္႔စင္ၿပီးေနာက္ မနက္စာခ်က္ျခင္းလုပ္ငန္းကို စတင္၏။

~~~~

Mewတစ္ေယာက္ ႏိုးထလာေတာ့ မေန့ကသူ႔ကို ဖက္ထားရာက အိပ္ေပ်ာ္သြားေသာ​ေကာင္ေလးကို မေတြ့ရ
နာရီၾကည့္လိုက္ေတာ့ ၁၀နာရီပင္ထိုးေနၿပီ....

မေန့ညက သူကေတာ္ေတာ္နဲ႔ ျပန္အိပ္မေပ်ာ္တာ
ေၾကာင့္လဲ ေစာေစာမႏိုးတာပါမွာေပါ့....

မ်က္ႏွာသစ္ ကိစၥဝိစၥၿပီးေတာ့ အခန္းျပင္ထြက္လာခဲ့သည္ တစ္အိမ္လံုးေျပာင္လက္ေနေအာင္ သန္႔ရွင္းေရးလုပ္ထားသည္ Gulfရဲ့စိုေနတဲ့ ေမႊ့ယာေတြလဲ ၀ရန္တာမွာ ေနလွမ္းထားၿပီးၿပီ ဒီေန့သန္႔ရွင္းအေဒၚႀကီး လာတဲ့ရက္လည္းမဟုတ္ပါဘူး ဘာလို႔မ်ား သန္႔ရွင္းေနရတာလဲ....

အေျဖကေတာ့ ဧည့္ခန္းထဲမွာ သန္႔ရွင္းေရးလုပ္ေနတဲ့ Gulfကို ေတြ့မွ သူရွင္းေတာ့သည္....

"Gulf...ဘာလို႔သန္႔ရွင္းေရးေတြ လုပ္ေနတာလဲ ေသာၾကာဆို သန္႔ရွင္းေရးအေဒၚႀကီးလာေနၾက မလိုဘူးထားလိုက္ေတာ့...."

"မဟုတ္တာ ကိုကိုရာ...ဒါေလးလုပ္ရတာ အေဒၚႀကီးမလိုပါဘူး ေနာက္တခါမေခၚနဲ႔ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ပဲလုပ္ေပးမယ္..."

"ဒါေပမဲ့...."

"ဒါေပမဲ့ လုပ္မေနပါနဲ႔ ကိုကိုဗိုက္ဆာၿပီမလား မနက္စာလုပ္ထားတယ္ ကြၽန္ေတာ္လည္းဆာေနၿပီ ကိုကို႔ကို
ေစာင့္ေနတာ...."

🧡If You Love Someone🧡(Completed)Where stories live. Discover now