Part-30(Z+U)

647 53 20
                                    

"ကြၽန္ေတာ္ စိတ္ေျပာင္းသြားၿပီ ကြၽန္ေတာ္ကိုသူျပန္မွတ္မိလာတဲ့အထိေစာင့္မယ္ အခုေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ ကြာရွင္းမေပးႏိုင္ဘူး...."
Mewေျပာစကားေၾကာင့္ အားလံုးအံ့ၾသသြားၾကသည္....

Gulfအေမကေတာ့ ကြာရွင္းတာကို သေဘာမက်တာေၾကာင့္ စိတ္ေအးသြားပံု အေဖကေတာ့ မ်က္ႏွာသိသိသာသာပ်က္သြား၏ Mewအဖြားကေတာ့သူ႔ေျမးကို ဘာမွဝင္မေျပာေတာ့ လက္ေလ်ာ့လိုက္သည္ထင္၏

"ေရ႔ွေနႀကီးကိုလည္း အားနာပါတယ္ဗ်..."
Mewရိုက်ိူးစြာေတာင္းပန္လိုက္သည္...

ထိုအခါ ေရ႔ွေနက
"ကဲ ကာယကံရွင္ဆႏၵက အေရးႀကီးပါတယ္ ဒီကေမာင္ရင္ Mew Suppasitက အဲလိုဆံုးျဖတ္တယ္ဆိုေတာ့လည္း ကြၽန္ေတာ့္တာဝန္မရိွေတာ့ဘူးေပါ့....."
ေရ႔ွေနကေတာ့ စိတ္လက္ေပါ့ပါးစြာေျပာလာ၏....

"ေဟး မင္းပဲကြာရွင္းေပးမယ္ဆို႔လို႔ ငါတို႔ကလာရတာ
ငါတို႔က အာယားေနတယ္မ်ား ထင္ေနလားကြ အလုပ္ေတြပစ္ထားခဲ့ရတာ...."
Gulfအေဖကေတာ့ ေဒါပြစြာျဖင့္ေျပာေလတယ္....

"ကြၽန္ေတာ္ေတာင္းပန္ပါတယ္ အန္ကယ္...."

"အခုမွေတာင္းပန္ေနစရာမလိုဘူး သားGulf
ထျပန္မယ္...."
Gulfကိုေရာ သူမိန္းမကိုပါေခၚက ျပန္ဖို႔လုပ္ေတာ့သည္...

"ေနပါဉီး အန္ကယ္...Gulfက ကြၽန္ေတာ့္နဲ႔လက္ထက္ထားတာတဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ေယာက်ာ္းပါ အဲဒါေၾကာင့္သူ႔ကို ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ျပန္ထၫ့္ေပးလိုက္ပါေနာ္ ကြၽန္ေတာ္သူ႔ကို ေကာင္းေကာင္းေစာင့္ေရွာက္ႏိုင္ပါတယ္...."

Gulfအေဖမ်က္ႏွာမွာ မဲ့သြားလ်က္...
"ငါ့သားကို မင္းနဲ႔စိတ္မခ်ဘူးလို႔ ေျပာၿပီးသားပါ မင္းတို႔ဘယ္လို ပတ္သက္ပတ္သက္ ငါ့သားငါပိုင္တယ္ မင္းနဲ႔ထၫ့္မေပးႏိုင္ဘူး...."

"မလုပ္ပါနဲ႔ အန္ကယ္ရယ္....ကြၽန္ေတာ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္ ဖြားေျပာေပးပါအုန္းဗ်ာ...."
Mewသူ႔အဖြားကိုပါစစ္ကူေခၚရ၏....

"ေမာင္ရင္ရယ္ ကြၽန္မေျမးေလးက အခုဆိုေနာင္တရေနပါၿပီ Gulfေလးအေပၚလည္း ေကာင္းေကာင္းေစာင့္ေရွာက္မွာမို႔ စိတ္ခ်ပါေနာ္...."

ထိုအခါ Gulfအေမျဖစ္သူကပါ....
"အကိုရယ္ သားကအိမ္ေထာင္က်ၿပီးေနၿပီ တရားဥပေဒအရဆိုေတာင္ သူခင္ပြန္းကပဲပိုင္တာပါ Mewအေပၚ ဒီတစ္ခါယံုၾကည္ေပးလိုက္ပါေနာ္...."

🧡If You Love Someone🧡(Completed)Where stories live. Discover now