Part-7(Z+U)

575 65 2
                                    

Part-7

တီတီတီတီ....

မနက္ခင္း ႏိုးစက္သံေၾကာင့္ Mewတစ္ေယာက္ႏိုးထလာခဲ့တယ္...

"အား...ကြၽတ္"
ေခါင္းကို လက္ျဖင့္ဖိရင္း ၿငီးတြားမိလိုက္တယ္
ညက သူစာဖတ္တာမ်ားသြားၿပီး အိပ္ယာဝင္ေနာက္က်ျခင္းရဲ့ သက္ေသက မနက္ခင္းႏိုးလို႔မ်က္ရိုးကိုက္ျခင္းပဲေလ....

သူကလဲသူပဲ စာဖတ္မိရင္ ထမင္းေမ့ဟင္းေမ့ ဒါ​ေၾကာင့္လဲ အဖြားနဲ႔ေနတုန္းက သူညနက္တဲ့အထိ စာဖတ္မည္ဆိုး၍ အၿမဲသတိေပးေနၾကပင္....

အေတြးေတြကို ခဏရပ္လန္းဆန္းသြားေအာင္ ေရမိုးခ်ိဳးရန္ ထလိုက္ေလတယ္ ၿပီးရင္ေက်ာင္းကို အခ်ိန္မွီေရာက္ဖို႔ ျပင္ဆင္ရအုန္းမယ္....

Condoမွာတစ္ေယာက္ထဲေနတာဆိုေတာ့ အဖြားအိမ္ေလာက္ေတာ့ အစားအေသာက္ဖြယ္ဖြယ္ရာရာ
မလုပ္စားျဖစ္ေပ မနက္ဆို ေပါင္မုန႔္မီးကင္နဲ႔ ႏြားႏို႔တစ္ခြက္ ဒီလိုႏွစ္ပါးသြားျဖစ္တာ အေတာ္ၾကာေလၿပီ....

အဖြားကေတာ့ စိတ္မခ်လို႔ဆိုၿပီး အရင္လကတစ္ခါလိုက္လာေသးေလရဲ့ ဟင္းခ်က္ၿပီးယူလာတာေတြကေတာ့ ေရခဲေသတၲာထဲမွာ နည္းနည္းသာ က်န္ေလေတာ့တယ္....

အဖြားက ဒီကိုတာဝန္က်တယ္ ဆိုတုန္းကလဲ မခြဲခ်င္လို႔တဲ့ ဆရာေတာင္ဆက္မလုပ္ေစခ်င္ေတာ့ဘူး လုပ္ေနတာ စိတ္မခ်လို႔တဲ့ေလ မနဲေခ်ာ့ၿပီး လာေနခဲ့ရတာ ဒီလိုသာ ညနက္တဲ့အထိစာေတြဖတ္ေနရင္ေတာ့ ဆူခံရမွာအေသအခ်ာပဲ....

"I like me better when I'm with you"

Phoneသံေၾကာင့္ အေတြးေတြကို ျဖတ္ေတာက္လိုက္ေလတယ္....

"ဟယ္လို ဖြား"

"ေျမး ေက်ာင္းသြားေနၿပီလား...."

"မသြားေသးဘူး ဖြားရဲ့ အခုမွမနက္စာစားတုန္း ဖြားေရာ ေနေကာင္းရဲ့လား"

"မင္းအဖြားက ဘယ္တုန္းက ေနမေကာင္းတာမ်ား ၾကားဖူးလို႔လဲ..."

"555ဖြား က်န္းမာမွန္းေတာ့ ေျမးကသိတာေပါ့ ဒါေပမဲ့စိတ္ပူတယ္ေလ...."

"ဖြားက က်န္းမာေရးဂရုစိုက္ပါတယ္ ေျမးသာ က်န္းမာေရးဂရုစိုက္ အလုပ္ေတြအရမ္းလုပ္မေနနဲ႔ ပင္ပန္းတာနဲ႔ဖ်ားတတ္တာမို႔ ဂရုစိုက္ေနာ္ ေနမေကာင္း တဲ့အသံၾကားလို႔ကေတာ့ ခ်က္ခ်င္းလာေခၚမွာ"

🧡If You Love Someone🧡(Completed)Where stories live. Discover now