Part-29(Z+U)

631 54 19
                                    

၁ပတ္ခန္႔ၾကာေသာ္.....

Gulfအခုတေလာ မ်က္ႏွာမွာေခ်ာင္က်ေနသည္ သူအိပ္လို႔လည္းမေပ်ာ္ပါ ကိုကိုဘယ္ေတာ့မ်ား သူ႔ကိုကြာရွင္းေပးဖို႔ေျပာမလဲ စကၤာပူသြားဖို႔ ေျပာ
မလည္းဆိုတာ မသိႏိုင္လို႔ ေျခာက္ျခားေနရသည္....

သူကိုကို႔နဲ႔မခြဲႏိုင္ဘူး ဒါေပမဲ့ မသြားဖို႔ဆြဲထားႏိုင္တဲ့ အစြမ္းအစလည္း သူ႔မွာမရိွေပ....

"Nong....ေနေကာင္းရဲ့လားကြာNongကိုၾကည့္ရတာကိုယ္ေတာ့ အားမရဘူး ေနမေကာင္းရင္လည္း အခုျပန္နားလိုက္ပါလား"

Sanအသံၾကားမွ သူအလုပ္ထဲေရာက္ေနမွန္း သတိရေတာ့သည္ ဘာေျပာလိုက္လည္းေတာ့ သူမၾကား....
"ဟင္...Phi ဘာေျပာလိုက္တာလည္း"

"Nongကိုၾကည့္ရတာ စိတ္ေတြလႊင့္ေနသလိုပါဘဲ ​ ဘာျဖစ္ေနတာလဲဟင္ အခုလိုမရယ္မၿပံဳးျဖစ္ေနတာ ၁ပတ္ေလာက္ရိွၿပီ...ခုဏကိုယ္ေျပာတာက Nong
ေနမေကာင္းရင္ ျပန္နားဖို႔ေျပာတာ...."

"ဟင္...ေနေကာင္းပါတယ္ Phi San ၿပီးေတာ့ ဘာမွလည္းမျဖစ္ပါဘူး"

ထိုစဥ္ ဌာနမွဴးပါ သူတို႔နားေရာက္လာၿပီး....
"Gulfေလး ၾကည့္ရတာ ေနမေကာင္းတဲ့ ပံုပါပဲနား
လိုက္ပါလားကြယ္...."

"ရပါတယ္ ကြၽန္ေတာ္ေန​ေကာင္းပါတယ္ တီေလးရဲ့"

"အိုကြယ္ တီေလးၾကည့္ရတာေတာ့ ေနမေကာင္းသလိုပါဘဲ ဒီေန့ခြင့္ယူလိုက္ေတာ့ တီေလးခြင့္ျပဳတယ္...."

Gulfလည္း တီေလးေရာ Phi Sanပါျပန္ခိုင္းေနတာေၾကာင့္ တကၠဆီငွားၿပီး ျပန္လာလိုက္သည္....

အိမ္ကိုေရာက္ေတာ့ ၿခံေစာင့္ၪီးေလးႀကီးကေတာင္
သူေစာျပန္လာ၍ တအံတၾသႏႈတ္ဆက္ေသး၏ ၿခံထဲၾကည့္လိုက္ေတာ့လည္း ကိုကို႔ကားကို ေတြ့ရသည္...

ကိုကိုဒီေန့ေက်ာင္းက အတန္းမရိွပံုပါပဲ အိမ္ထဲေရာက္ေတာ့ ဧည့္ခန္းမွာဘယ္သူမွမရိွပါ အိမ္ေဖာ္မေလးေတာင္ ေစာေသးတာေၾကာင့္ မျပန္ေသးေပ.....

သူလည္းအိပ္ေရးပ်က္တာ မ်ားၿပီးအားမရိွတာေၾကာင့္ အိပ္ဖို႔ဆံုးျဖတ္ၿပီး အိမ္အေပၚထပ္သို႔တက္လာလိုက္သည္....

တကယ္ေတာ့ အိပ္ေရးပဲပ်က္တာေၾကာင့္ပဲမဟုတ္ပါ အစားလည္းပံုမွန္စကားတာေၾကာင့္ လူကလည္းအားနည္းေနခဲ့တာပါ....

🧡If You Love Someone🧡(Completed)Where stories live. Discover now