Part-28(Z+U)

557 51 17
                                    

Gulfတစ္ေယာက္ ဘြဲ႔ရၿပီးေတာ့ သူ႔အေဖရဲ့ companyမွာပဲ အလုပ္ဝင္ျဖစ္သည္....

အေဖကေတာ့ အစကတည္းက ရာထူးႀကီးႀကီးယူေစခ်င္ေပမဲ့ သူကေအာက္ေျခကပဲ စလုပ္ခ်င္တာမို႔ ျငင္းလိုက္သည္.....

အခုသူအလုပ္ဝင္ရမယ့္ေနရာက internဆင္းခဲ့ေသာ ဌာနမဟုတ္ဘဲတျခားဌာနျဖစ္၏....

Mildတို႔Boatတို႔ကလည္း သူတို႔အေဖေတြဆီမွာသာ လုပ္ၾက၍ သူအေဖာ္မဲ့ေနသည္ Nanကလည္း ႏိုင္ငံျခားမွာ Masterထပ္သြားတက္ခ်င္ေသးသည္ဆိုကာ အလုပ္မ၀င္ေပ....

သူဌာနအသစ္ကိုေရာက္ေတာ့ ေတြ့လိုက္ရသူေၾကာင့္ သူအံ့ၾသသြား၏....
"Phi San...."

"ဟာ Nongပါလား အန္ကယ္ကလည္း Nong
ဒီဌာနကိုလာမယ္လို႔ ႀကိဳေျပာထားတယ္...."

"ေနပါၪီး ဘာလို႔Phi Sanကဒီမွာလုပ္ေနတာလဲ...."

"Nongကလည္း ကိုယ္လဲမႏွစ္ကမွ ေက်ာင္းၿပီးထားတဲ့ အင္ဂ်င္နီယာတစ္ေယာက္ပါကြ အလုပ္မလုပ္ရေတာ့ဘူးလား..."

"အဲလိုမဟုတ္ပါဘူး ဒါနဲ႔ဒီမွာလုပ္တာၾကာႀကီလား...."

"ၾကာၿပီေလ ကိုယ့္အေဖကNongအေဖနဲ႔  ရင္းႏွီးတယ္ေလ ဒါ့ေၾကာင့္အေဖ ၫႊန္းတဲ့စီလာလိုက္တာ ညေနပိုင္းေတာ့Barဖြင့္ထားတဲ့ဆီ ႀကီးၾကပ္ရေသးတာေပါ့ ဘယ္လိုလဲကိုယ့္မွာအလုပ္၂ခုနဲ႔ဆိုေတာ့ အထင္ႀကီးသြားၿပီလား...."
သူ႔ကိုယ္သူ အလုပ္ႀကိဳးစားသူ မ်က္ႏွာေဘးနဲ႔မို႔ Gulfအျမင္ကပ္လာသည္....

"ေတာ္စမ္းပါ ဘာလို႔အထင္ႀကီးရမွာလဲ...."

"နည္းနည္းေလာက္ေတာ့ အထင္ႀကီးေလကြာ Nongက ရက္စက္လိုက္တာ...."
Phi Sanႀကီး dramaခ်ိဳးကာ ၀မ္းနည္းျပေန၏...

ထိုစဉ္...
"Sanေရ ဘာေတြစကားမ်ားေနတာလဲ နင့္အသံႀကီးပဲ ခိုင္းထားတဲ့projectၿပီးၿပီလား...."

"ၿပီးေတာ့မယ္...ဌာနမွဴး ဒီမွာဝန္ထမ္းအသစ္ေရာက္ေနလို႔ ႀကိဳဆိုေနတာ"

"အၿမဲပဲ အသစ္ေရာက္တိုင္း နင့္ကိုအရင္မိတ္ဆက္ေနရတာနဲ႔ ၾကာေနေရာ ေနာက္တခါ ငါ့ဆီအရင္လႊတ္ေနာ္
ငါဌာနမွဴးပါဟဲ့....အသစ္ကေလး ရံုးခန္းအထဲဝင္လာခဲ့"

ဌာနမွဴးဆိုေသာ အမ်ိဳးသမီးႀကီးကဆူေတာ့ Phi Sanမွာ စပ္ၿဖဲျဖဲႏွင့္မေၾကာက္ေပ ဌာနမွဴးသူ႔ရံုးခန္းထဲဝင္သြားမွ...
"အဲဒါ ကိုယ္တို႔ဌာနရဲ့ သက္တမ္းအရင့္ဆံုးအပ်ိဳႀကီးေလ အားေနပါးစိပါးစပ္မ်ားေနတာျမန္ျမန္ဝင္သြားလိုက္အုန္း Nongေရ မဟုတ္ရင္ပြားခံေနရမယ္"

🧡If You Love Someone🧡(Completed)Where stories live. Discover now