Part-34(Z+U) Final

1K 61 22
                                    

လူနာကုတင္ေပၚ တစ္ရက္ၾကာအထိသတိေမ့ေနသူမွာ ဓားဒဏ္ရာ ရခဲ့တဲ့Mewမဟုတ္ဘဲ Gulfသာျဖစ္၏....

"ကေလးရယ္ ႏိုးလာပါေတာ့ကြာ....ကေလးဒီလိုပံုစံ
ကိုျမင္ရတာ ကိုကိုနာက်င္လြန္းလို႔ပါ"
Mewမွာေတာ့ ကေလးလက္ကိုဆုပ္ကိုင္ကာ ေဘးကေနတဖြဖြဆုေတာင္းေနမိ၏....

သူ႔မွာ အလစ္သုတ္သမားရဲ့ ဓားကိုေရွာင္ႏိုင္လိုက္တာေၾကာင့္ ရွပ္သာထိလိုက္သည္  ဒဏ္ရာက နည္းနည္းခ်ဳပ္လိုက္ရံုျဖင့္အဆင္ေျပတယ္ဆိုေပမဲ့ သူဒီလိုမအိပ္ပဲ ကေလးကို ထိုင္ေစာင့္ေနဖို႔ေတာ့ ဆရာ၀န္ေတြက အားမေပးေပ...

ဒါေပမဲ့လည္း သူေခါင္းမာမႈေၾကာင့္ ဆရာ၀န္မ်ားလက္ေလ်ာ့ကာ ကေလးအနားေနခြင့္ေပး၏....

အခုေတာ့ သူလက္မွာအားေဆးသြင္းထားေသာ ပိုက္ကတန္းလန္းႏွင့္ ထိုင္ေစာင့္ေနျခင္းသာ သူနာျပဳမေလးမ်ားကလည္း ေခါင္းတခါခါႏွင့္သာ သူတို႔ကို လာစစ္ေဆးရင္းျပန္ျပန္ထြက္သြားရသည္.....

ကေလးကေတာ့ အခုထိသတိမရေသး ဆရာ၀န္ေျပာတာေတာ့ ထိတ္လန္႔လြန္သြားတာေၾကာင့္ေရာ
အရင္ေခါင္းထိဖူးတဲ့ ဒဏ္ရာအရိွန္နဲ႔ ေမ့ေနတာတဲ့ စိတ္ပူစရာမရိွဘူးေျပာေပမဲ့ ဆရာ၀န္က သူမွမဟုတ္ပဲ
သူ႔ေလာက္ေတာ့ ဘယ္စိတ္ပူပါ့မလဲ....

ကိုယ္က ကေလးဓားရွရင္ေတာင္ စိတ္ပူေနရမွာ အခုလိုႀကီးသတိေမ့ေနမွေတာ့ သူစိတ္မပူစရာအေၾကာင္းကို
မရိွပါ ရင္ဘတ္ထဲကႏွလံုးသားမွာ ပူေလာင္လြန္းလို႔ ထုတ္ၾကည့္ရင္ မီးကြၽမ္းထားေသာ မည္းနက္ေနေသာ ႏွလံုးသားကို ျမင္ရမွာ အေသအခ်ာ....

သူဒီလိုသာကေလးကို စိုးရိမ္တႀကီးသူေငးၾကည့္ရင္းသာ အခ်ိန္ေတြကုန္ဆံုးေစမိသည္....

Gulfတစ္ေယာက္ သူသတိရတခ်က္မရတခ်က္ျဖစ္ေနေသာ အေနအထား ေဘးနားက 'ကေလး'လို႔ တဖြဖြေခၚသံတိုးတိုးကို ၾကားရသည္ သို႔ေသာ္ သူမ်က္လံုးမ်ားကို ဖြင့္၍မရ....

သူႀကိဳစားစြာ အားတင္း၍ မ်က္လံုးမ်ားကို ဖြင့္ၾကည့္လိုက္၏ သူပထမဆံုးေတြ့ရသည္က သူ႔ကိုစိုးရိမ္တႀကီးအၾကည့္မ်ားနဲ႔ သူ႔လက္ကိုတင္းတင္းက်ပ္က်ပ္ဆုပ္ကိုင္ေသာသူ....

🧡If You Love Someone🧡(Completed)Where stories live. Discover now