Part-23(Z+U)

420 43 16
                                    

Gulfအခုတေလာ သတိထားမိသည္ ကိုကိုက သူနဲ႔သတင္းထြက္ၿပီးကတည္းက သူ႔ကိုခပ္တန္းတန္းသာဆက္ဆံေတာ့သည္ဟုထင္မိသည္....

အခုလည္း  သူေက်ာင္းေစာဆင္းတာနဲ႔ ညစာျပင္ဆင္ရင္း ကိုကိုအလာကိုေစာင့္ေနလိုက္သည္ ဒီေန့ေတာ့ အဆင္ေျပေကာင္းပါရဲ့....

သို႔ေသာ္....

ေရာက္ေရာက္ျခင္းေျပာလာေသာ ကိုကို၏စကား
ေၾကာင့္ သူတုန္လႈပ္သြားရ၏....
"ဘယ္လို....ကိုကိုဘာေျပာလိုက္တယ္"

"ကိုယ္နဲ႔faiနဲ႔ ေစ့စပ္ထားေၾကာင္း သတင္းစာထဲထည့္လိုက္ၿပီ မနက္ျဖန္ေလာက္ဆိုပါလာေတာ့မွာ အဲဒါမင္းစိုးရိမ္စရာမလိုေတာ့ဘူး ကိုယ္တို႔ကို အထင္လြဲေနတာေတြ ေျပေပ်ာက္ေတာ့မွာ...."

သူသိပါတယ္ ကိုကိုက ဟိုမိန္းမကို တခ်ိန္ခ်ိန္မွာ ေစ့စပ္မယ္ဆိုတာကိုေပါ့ ဒါေပမဲ့ဒီေလာက္ျမန္မယ္လို႔ေတာ့မထင္ဘူး သူ႔ၪီးေနွာဏ္က မွန္းထားၿပီးသားကိစၥေပမဲ့ ႏွလံုးသားကေတာ့ လက္ခံမခံႏိုင္လြန္းေလာက္ေအာင္ နာက်င္ရသည္....

ဒါေၾကာင့္သူ႔ ထိန္းခ်ဳပ္ထားသည့္ၾကားက....
"ကိုကိုဘာလို႔ အဲလိုလုပ္လိုက္တာလဲ ကြၽန္ေတာ္တို႔ကို အထင္လြဲလဲ ခဏေပါ့ ၿပီးရင္အဆင္ေျပသြားမွာေလဗ်ာ.....ဒီလိုေစ့စပ္ေၾကာင္း​ေၾကညာရင္ ကိုကိုသူ႔ကို ယူကိုယူရေတာ့မွာေပါ့ ကိုကိုသူ႔ကိုခ်စ္လို႔လား...."

"လက္ထပ္တာ အခ်စ္လိုလို႔လား....."
ေအးတိေအးစက္ ေျဖလာေသာ ကိုကို...

သူကိုကို႔ကို နားမလည္ေတာ့ပါ အဲေလာက္အခ်စ္နဲ႔
ပတ္လက္လာရင္ ေအးစက္ေနဖို႔လိုလို႔လား ကိုကိုအပၚသူေကာင္းခဲ့ေပး ခ်စ္ေပးခဲ့တာေတြလဲ ကိုကိုမျမင္တာ အျပစ္မဆိုပါ အခုက သူမခ်စ္ေသာ မိန္းမကို ယူရမွာကိုပင္ ကိုကိုကဘယ္လိုမွမေနေပ....

"ကိုကို႔အတြက္ လက္ထပ္တာက အခ်စ္မပါလဲ ျဖစ္တယ္ေပါ့...."
ႏွလံုးသားက ေသြးယိုစိမ့္မႈဒဏ္ကို အံတုရင္း ဒီစကားသာ ထပ္ေမးျဖစ္လိုက္သည္....

"ေအး...ဟုတ္တယ္ အခ်စ္က
ငါ့အတြက္အေရးမႀကီးဘူး"

သူအားတင္းကာ အၿပံဳးတုတစ္ခုဖန္တီးလိုက္ရင္း....
"အင္းပါ...ဒါဆို ကိုကိုဗိုက္ဆာရင္ စားႏွင့္လိုက္ေနာ္
ထမင္းပြဲကျပင္ထားၿပီးၿပီ ကြၽန္ေတာ္မဆာလို႔ မစားေတာ့ဘူး...."

🧡If You Love Someone🧡(Completed)Where stories live. Discover now