Love You Goodbye

784 92 109
                                    

Ayrılık hikayemin ayrılık konuşmasına hoş geldiniz...

Her zamanki gibi nasıl başlayacağımı bilmiyorum, nedense hikayelerin en zor kısmı bu son bölümü yazıp teşekkür ve veda etmek... En azından benim için öyle :' )

Separation Parade'e son hikayem diye başladım, o yüzden yazarken hep bir burukluk vardı içimde, şu an son mu değil mi bilmiyorum ama bitiriyor olmak, son on bölüm yeter artık bitsin diye söylensem de, biraz duygusallaştırdı beni...

Her ne kadar başta Harry gerçekten Emma'ya karşı hislerini yitirmiş olacak olsaydı da, dayanamadım ve yine sırılsıklam aşık olarak yazdım onu, aksini yazmayı beceremedim.

Sonlarını da elimden geldiğince güzel yazdım, belki klişe, belki beklendik, ama nasıl aşkı biten bir Harry yazamadıysam, onlar için de başka bir şey yazamadım, elim gitmedi bir türlü.

Bu hikaye bana çok güzel, değerli insanlar kattı, şimdi tek tek isimlerinizi yazmayacağım, siz kendinizi çok iyi biliyorsunuz zaten...

Bilin yani : )

Özellikle bugün yani 7 Haziran'da bitirmek istedim bu hikayeyi, hatta 35. bölüm hazır olduğu halde bugüne beklettim, çünkü bugün sadece Berry Styles'ın değil biriciğim 2.02 Pavel Petrov'umun da doğum günü 🥺

(Kurgusal karakterlere olan aşkımı sorgulamayın lütfen...)

Uzun lafın kısası, her birinize çok çok teşekkür ediyorum, yazdıklarımı okuduğunuz ve beni bu kadar mutlu ettiğiniz için, iyi ki buradasınız, iyi ki varsınız, sizleri çok seviyorum...

Kendinize çok çok çok iyi bakın... 💚

-Mell

Separation Parade | H.SHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin