1

1K 39 6
                                    

Okej, lecimy z pierwszym rozdziałem. Miłego czytania♡

▪︎▪︎▪︎▪︎

Zestrsowany Harry stoi za szklanymi drzwiami. Przeczesuje palcami swoje kręcone włosy, które sięgają mu do ramion. Jego ręce są jakby zimne i drżą.

Słyszy krzyki i radosne chichoty z wnętrza sali, które sprawiają, że jego serce gwałtownie wali w piersi, ale nadal ma w sobie pewność siebie.

To jego marzenie i pasja. I to czego chce. Chociaż robi to po raz pierwszy, wierzy, że sobie z tym poradzi. Bierze głęboki, długi wdech, zanim otwiera drzwi.

Chichoty i krzyki cichną i powoli znikają. Wszystkie oczy w sali wpatrują się w niego. Tyle kolorów oczu i tyle uroczych twarzyczek.

Harry przełyka ślinę. Rusza pewnym krokiem i wchodzi do klasy. Wszystkie oczy podążają za jego ruchem, sala wciąż niezręcznie milczy.

Harry kładzie swoje rzeczy na biurku, które znajduje się w rogu pomieszczenia. W końcu bierze głęboki wdech i uśmiecha się do wszystkich, którzy znajdują się przed nim.

-Witam wszystkich! Jestem Harry, wasz nowy nauczyciel!- Powiedział radośnie, uśmiechając się swoimi pięknymi zębami jednocześnie machając do nich.

Wszystkie małe ludki przed nim uśmiechają się, niektóre chichoczą i krzyczą radośnie, a niektórych z nich to nie obchodzi. Pokój wypełnia się śmiechem i chichotem, widząc ich nowego wspaniałego nauczyciela stojącego przed całą klasą.

-Dzień dobry Panie Nauczycielu!-Powiedziały zgodnie  szczęśliwe twarze.

Uśmiech Harry'ego staje się szerszy. Radośnie kiwa głową, widząc grupę małych uczniów, pełnych radości i wiwatów. Wygląda na to, że jego pierwszy dzień w tej szkole będzie wspaniały.

□ □ □ □ □

Miłe wprowadzenie, prawda?

Good Morning, Teacher!-Larry PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz