Anna'nın Yeni Yetenekleri

13 3 0
                                    

Babam kaybolduktan sonra üsse döndüm ve olanları anlattım.

Paol:

-Taramalarda da gözükmüyor.

Zoe:

-Bunun anlamı...

Paol:

-Evet, Percy başka bir evrende olabilir.

-Nasıl yani, birkaç yıl önce gittiğiniz gibi mi?

Paol:

-Sanırım, ama bu sefer isteyerek gitmedi. O sarı kostümlü yüzünden.

-Peki şimdi ne yapacağız?

Paol:

-Her zaman ki plan normal şekilde devam edeceğiz.

-Ne, ama onu kurtarmıyacak mıyız ?

Paol:

-Tabi ki hayır bizim gruptan, başka evrene giden Zoe, Anna ve Percy ama, kendi başına başka evrene gidebilecek tek kişi Percy, bu yüzden yardım edebilecek halimiz yok. Bizde sanki hiç gitmemiş gibi devam etmeliyiz, insanlar onun gittiğini öğrenirse sorun çıkar, bu yüzden devam edeceğiz.

-Peki.

Alarm Çalar:

Quen:

-Dengesiz gerçeklik.

Zoe:

Jessy, Anna, Sue, Liya siz gidin geri kalanlar hazırda beklesin.

-Tamam.

Sonra geçitten geçtik ve belirlenen noktaya ulaştık yine bir boyutsal yarık vardı. İçinden mavi renkli bir ejderha çıktı ve ağzından mavi renkte ateş püskürdü.

Anna:

-Bu bir mavi alev ejderi, bu ejder benim kızıl ejderin daha üst bir formudur.

O sırada Liya:

-Onu ben yenebilirim sonuçta bende bir ejderha gücüne sahibim. Kılıç Yeteneği: Hayat Ejderi.

Fakat o sırada ejder püskürttüğü mavi alev ile Liya'yı yaraladı, (bu halde ejdere dönüşemez) tekrar saldıracak iken Sue, kara enerji kalkanı oluşturarak Liya'yı korudu.

Anna:

-Jessy onu bu halde yenemeyiz.

-Peki ne yapalım o zaman.

-Bir planım var ama, bunun için onun dikkatini dağıtmalısın işaret verince hemen Sue'nun kalkanına gir.

-Tamam.

Sonra Ejdere bazuka ateşleyerek dikkatini çektim ve etrafında koşmaya başladım tüm dikkatini bana verdi o sırada, Anna:

-Kılıç Yeteneği: Yasak Evrim (Bu yetenek kullanan kişiyi bir süre yüksek miktarda güçlendirir yasak olmasının sebebi kullanan kişinini canını yakmasından dolayı)

Sonra kılıcı parlamaya ve acıdan bağırmaya başladı.

-Aaaa...

Sonra beyaz bir forma geçti kanatları ve kılıcı beyazlaştı.

-Geber...

Ejderi ikiye böldü, ejder iyileşecek iken.

-Kömürleşen parçalar yenilenemez, saf alevin yakamayacağı hiçbir şey yoktur.

Sonra ejderhayı yaktı ejder kükreyerek toza döndü içinden çıkan enerji Anna'nın içine girdi ve havadan bir ses:

-Yasak evrimle elde edilen En Güçlü Saf Alev Ejder formu, kalıcı olarak elde edildi bunun yanında başka tür ejderhaların form ve güçleri elde edildi ama şuan kullanıma kapalı zamanı gelince açılacaktır.

Sonra Anna yere indi ve eski formuna geri döndü. Yere yığıldı hemen onu kaldırdık.

-Güçlü formları kullanmak çok enerji harcatıyor.

Sonra üsse döndük ve normal olmayan hayatımız, devam etmeye devam etti.

Ejder Kesen: Saf Form

Ejder Kesen: Saf Form

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




















































Percy Ve Farklı GerçekliklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin