Sonraki gün handa bir masada otururken resepsiyondan görevler ile uğraşan kız yanımıza geldi.
-Sizin için bir görevim var bu mektubu Kont'a götürmenizi rica edecektim karşılığında on beş bakır.
-Tamam.
Sonra zarfı alıp cebime koydum.
-Hadi gidelim.
-Tamam. (İkisi birlikte)
Sonra yola koyulduk uzun süre yürüdükten sonra ileride kalabalığın olduğunu fark ettik, bir kadın üç erkeğe karşıydı fakat kadın çok iyi kılıç kullanıyordu üçünü de yere serdi ama karşısına çıkan sayısı artıyordu bu yüzden ikizler ile birlikte kolundan tutup kaçmaya başladık, bir süre sonra izimizi kaybettirdik.
-Benim adım Helen ve size çok teşekkür ediyorum.
-Rica ederim bizim için bir zevk.
Else:
-Neyse Percy bir görevimiz var.
-Tamam.
-Bir dakika siz Kont'un yanına mı gideceksiniz.
-Evet de neden?
-Benim o tarafta bir demircide işim var sizinle gelebilir miyim?
-Tabi sorun değil.
Sonra yola koyulduk kasabadan çıktık şehre doğru giderken durmuş bir at arabası gördük yanlarına geldik.
-Bir sorun mu var?
-Evet tekerleklerden birisi kırıldı.
-Hmm kötü olmuş.
Lily:
-Percy Boşluk büyülerinden "Oluşum"'u kullanırsan tamir edebilirsin.
-Tamam.
O sırada izlendiğimizi hissettim ve birkaç saniye içinde etrafımız sarıldı.
-Olamaz Hanımefendi için gelmiş olmalılar.
-Neyse önce şunları yenelim.
-Percy sen şu büyüğü al diğerlerini ben alırım Lily sen arkadan destek ver.
-Tamam.
Else ve Helen Lily'den destek alarak adamların hepsini yere serdi ama hemen ayağa kalkıp kaçtılar. Sonra büyük olan konuştu. (Yüzleri kapalı)
-Ben çok güçlü bir dövüşçüyüm onlar gibi yenilmem.
-"Kay".
Yere düştü. Ayağa kalkarken:
-Sen Nası...
-"Kay".
Tekrar düştü ama bu sefer kalkar kalkmaz kaçtı.
Else:
-O da neydi.
-"Kay" bir tür boşluk büyüsü Lily den aldığım kitapta vardı ne de olsa tüm büyüleri yapabiliyorum.
Else:
-Güzelmiş.
O sırada siyah takım elbiseli adam:
-Teşekkür ederiz bizi ve Hanımefendiyi koruduğunuz için.
O sırada Arabadan Sarı saçlı yeşil gözlü küçük bir kız indi.
-Teşekkür ederim adını öğrenebilir miyim.
-Percy Allen buralarda yeniyim.
-Bende Kont'un kızı Lisa memnun oldum.
-Kont'un mu bizde onun yanına gidiyorduk.
-O zaman beraber gidelim.
Böylece Kontun kalesine vardık ve mektubu teslime ettik tam bize teşekkür ederken, Lisa içeri girdi ve yaşadığı olayları anlatınca bize döndü:
-Teşekkür ederim ama bu yaptıklarınızdan sonra bir çay içmek isterim.
-Sonra ona olayları detaylıca anlattık.
-Keşke seni eşimde görebilseydi.
-Ne oldu ki eşinizde?
-Eşim bir süre önce görme yetisini kaybetti artık hiç göremiyor bu yüzden odasından bile çıkmıyor.
Lisa:
-Büyük babamın boşluk büyüsü olsaydı kurtulabilirdi.
-Boşluk büyüsü mü?
-Evet onun "Şifa" adında bir boşluk büyüsü vardı herhangi bir canlının hasar görmüş yerini eskisi gibi iyi yapabiliyor.
Kont üzgün bir ifadeyle:
-Ne yazık ki o uzun süre önce öldü. (Dalga geçercesine) Tüm büyüleri kullanabilen biri kurtarabilir herhalde.
O sırada Helen, Else, Lily bana baktı.
Else:
-Öyle birini tanıyoruz.
-Gerçekten mi kim peki?
-Percy tüm büyüleri kullanabiliyor.
-Gerçekten mi benim için dener misin?
-Tabi.
Sonra Kont'un eşinin yanına geldik.
-Canım seni iyileştirmek için birini getirdim izin verebilir misin?
-Tamam.
Sonra elimi kadının gözünün üstüne koydum.
-"Şifa".
Sonra elimde yeşil bir ışı çıktı ışık söndüğünde elimi kaldırdım ve kadın gözlerini açtı.
-Şükürler olsun iyileştin.
Kadın:
-Teşekkür ederim.
-Rica ederim ama artık gitmemiz gerek.
Kont bize yaptıklarımızdan dolayı bir sandık altın verdi sona görevi tamamladığımıza dair belgeyi de alıp Loncaya geri döndük. Yaşadığımız olaylardan dolayı Helen'de bizim takımımıza katıldı. Böylece görevimiz tamamlandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Percy Ve Farklı Gerçeklikler
Ciencia FicciónBir Anda Kendini Farklı Dünyalarda Bulan Bir Kahramanın Hikayesi... Serinin İlk Kitabıdır.