Ebéd

604 35 13
                                    

"Azért csináltad mert érzel valamit a mi kis maknaenk iránt? Látam ám a pírt az arcodon"- ez a mondat ismétlődött a fejemben többször is, szinte viszhangzot. Hirtelen ért a kérdése szinte a víz is levert és gyanítom el is sápadhatam.  Még ha viccnek is szánta ami nem tünt annak.

-Szerintem én elmegyek ebédelni-hámoztam le magamról jay kezét akinek a mosolya valamiért szélesedett. Heeseung arcáról nem tudtam semmit leolvasni. Nikit bámulta szüntelenül majd engem aztán megint nikit és utána megint engem. Jake meg pislogni is alig tudot de a mosoly ott bujkált a szája sarkában.

Haeri miért nem tagadtad le?-gondoltam magamban.

-Tudtam -csapta össze tenyereit jay továbbra is angolul beszélve mire csak szemet forgatam.-Megéreztem ez egyszerűen lerít rólad

-Mit? Segítettem nikinek mint egy sztárnak aki bajba került, de ez a kérdés hogy érzek-e valamit nem gondolod hogy abszurd? -ráncoltam össze a szemökdökömet amire mosolya kezdet hervadni-Nem is ismerem. És nem az esetem-fejeztem be a mondandomat amit a többiek nem érthetek ezért csak a fejüket kapkodták. Persze itt is akadtak kivételek volt aki értette és volt aki nem.

-Okéééé-nyújtota el a szót niki közbe szólva-Halvány fingom sincs mit beszéltek de a nevem szerepelt benne szóval nem gondoljátok hogy illene leforditsátok a mi nyelvünkre is?Tudjátok hogy mi is értsük-vigyorodot el kínosan-Jay csak akkor beszél angolul ha  nem akarja hogy értsük szóval jay had halljam csak mi van velem? -fonta karba kezeit mire az emlitet nyelve egyet és pislogva párat vakargata a tarkoját.

-Én tényleg megyek-emeltem fel a kezeimet védekezésképpen de jay kezemre fogott ezel maradásra kényszeritve

-Haerit meghívtam vacsorázni csak ennyi-mosolygot kínosan amire heeseung csak  hitetlenül felnevetet én meg nem is tudtam elrejteni mennyire meglepődtem. Nem gondoltam volna hogy ezt a kifogást fogja mondani csak hogy ne bukjon le a többiek előtt de heeseung és jake úgy is rájött így oly mindegy.

-De ahhoz hogy jött a nevem?  -furcsálta a dolgot niki, jay segitségkérően nézet rám így muszáj voltam kimenteni a kínos szitut elkerülve.

-Szerintem fére halodtad niki-mondtam neki egy kamu mosolyal közben megszoritva jay kezét amenyire csak tudtam kínomban amire niki továbbra is kételkedve nézett ránk de utána csak megvonta a válát

-Akkor haeri unnie velünk ebédel? -ugrálgatot egyhelyben sunoo.  Hezitálva pillangatam nikire aztán a kinosan vigyorgó jayre majd fel sóhajtotam

-Tarts akkor velünk, legalább így jobban megismerjük azt a lányt aki megmentette Niki Minaj seggét-pillantot  nikire aki csak sértődöten karba fonta kezeit felhorkantva a névre. Nem tehetek róla kitört belőlem a nevetés a név jelző hallatán.

-Persze éges csak hyung-puffogta még a többiek is elkezdtek nevetni -Nem tehetek arról hogy ő is a nikit használja-folytata-Megölöm Beomgyut-sziszegte dühösen

-Chill Niki minaj-húzta az agyát tovább sunghoon is-A végén le esik a kék póthajad-niki égő fejel csapot mellkasára de sunghoon csak nevetet.

-Meg van az új beceneved niki-nevetem fel én is

-Niki Minaj-javitot ki sunoo niki meg idegesen indult el előre mi meg felnevetünk mennyire felidegesitetük.

-Akkor?-fordult felém sunoo a többiekel együtt kérdően. Ajkaimat egy vinakba préselve bolintotam amire elmosolyodtak

Nevetve indultunk mi is niki után az ebédlő felé hogy megtölthesük bendönket. Közben tölünk zengett az egész folyosó, az egyik ribanc be is szólt hogy kussoljunk már mert valakik pihenni akarnak. De ez sem hattot ugyan is jay nem bírta ki hogy ne szóljon be hogy véletlenül nem-e egy pornó sztár? Természetesen a liba annyira ideges lett hogy csak becsapta az ajtót mi meg szakadtunk. Megtört a jég. Feloldodva beszélgetünk mintha ezer éve ismernénk egymás és nagyon sokat nevetem. Talán még soha annyit mint ma velük. Az ebédlőbe érve csak páran lézengtek bent de azok sem igazán figyeltek fel ránk hanem inkább tömték magukba a bort meg a pörköltet. Letelepedtünk egy nagy asztalhoz ahol mindannyian kelemesen elférhetünk majd újra elkeztünk hülyéskedni.

I'll do it for you - (𝘕.𝘕) BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora