Részegen

521 36 6
                                    


"-Haeri-ah-szólitot meg mire nyelnem kellett egyet- Felelsz vagy mersz? "

Megmagyarázhatatlan érzés keritet hatalmába. Jay gonossz mosolya sem segített a helyzetemen. De végre megtudhatom mire készült. Bár kezdtem sejteni ahogy szemei sarkából niki felé pillangat. Oh igen? Vissza kapod te még ezt jay.

-Fura előérzetem van a mosolyodat látva-jegyeztem meg gyanúsan méregetve az arcát amin a mosoly még szélesebb lett.- Merek?-kérdeztem mint mondtam majd töltötem az italból  amit sunghoon hozot ki a konyhából alig pár percel ezelőtt. Azal az ötletel állt elő hogy kétszer lehesen passzolni a feladatot de inni kell cserébe.

-Tetszik a maknae? -tete fel a kérdést mire tekintetem automatikusan nikire tévedt akinek tekintete kiváncsiságot tükrözött még is probálta leplezni hogy érdekli. Megigértem. Távol maradok nikitől és a tagoktól is. Nem akarom a helyzetet bonyolitani. Ezért némán magam elé meredve húztam le a vodkát, arcom fintorba tortult az ital miatt majd némán lecsaptam a poharat. Jay csak nyafogva fonta karba kezeit hogy ez nem jöt össze majd valamiért újra elmosolyodot.

-Jay-szólitotam meg áldozatomat aki széles mosolyal és magabiztosa nézet rám az üvegből egy kicsit kitöltve magának. Nem leszel sokáig magabiztos jay. -Csókold meg a barátnőmet  -utasitotam teljes lazaságal mire jay csak felnevetet rám vezetve tekintetét mikor látta hogy én egyáltalán nem nevetek a nevetése kezdet abba maradni majd nyelt egyet.-Ja hogy ez nem vicc-köszörülte meg a torkát kínos mosolyra huzva ajkait. Ariana csak meglökte a vállamat de most megbosszulom jay pimaszságait.

-Mi van jay? Nincs benned még elég alkohol?-mosolyodtam el ravaszul. A többiek csak kapkodták a tekintetüket közöttünk még niki szája sarkában felbukant egy apró mosoly.-Azt hittem ennél merészebb vagy-folytatam még jay megelégelve állt fel majd sétált barátnőm elé és térdelt le. Két kezébe fogta ariana arcát majd egyszerűen ajkaira tapadt csak hogy abból a pár perces csókból több lett.-Öhm jay-kocogtatam meg a vállát kínos mosolyal ajkaimon mire elvált ariana ajkaitól és értetlenkedve nézet rám majd körbe. De láttva hyungai sokkos fejét inkább vissza ült a helyére. Ariana megajándékozott egy amolyan megölek pillantásal majd inkább a továbbiakban hozzám sem szólt.

Ez a kis üvegezés igy folytatodot tovább voltak merész feladatok voltak visszafogotabbak. De jay és ariana osztogata csak a merészebb feladatok sokaságait. Nikin nem tudtak kifogni,  cselesebb volt mint azt bárki gondolná. Minden merész feladat alól kibujt egy nyomos kifogásal vagy azal hogy inkább passzolja. A fele társaság már alig állt a lábbán ahogy én is. Sajnos sosem arról voltam híres hogy birom az alkoholt ha a barátnőm nem töltöte volna folyton újra a poharam tartalmát akkor nem lennék most részeg.

-Szóvah haerih most aztán vissza khapod -mutatot rám jay enyhe nyelv botlásal-Ülj nhiki ülébe vagy öltáncolj neki, amelyik neked szimpatikus-kacsintot, kikerekedet szemekel néztem  nikire aki ugyan úgy nézet rám látványosan nyelt egyet. Jay meg gonosszul mosolygot ide oda dölöngélve

-Nem passzolgatod!-jelentetett ki barátnőm -Minden feladatot eddig passzoltál, lejárt a két passzolható feladatod. Ez még enyhébb is mint amit jaynek adtál-mosolygot rám részegen nevetve. Igaza volt minden olyan feladatot passzoltam, inkább ittam és a részeg fejemel nem igazán tudtam tisztán gondolkodni.

Hevesen dobogó szível álltam fel és sétáltam nikihez, rá sem nézve ültem az ölébe majd pillantotam jayre aki csak mosolygot újabbat kortyolva italából.

-Ez is megteszi, na de niki ne légy szégyenlős, karold át haerit-utasitota a maknaet. Megéreztem kezeit derekamon amire még a hideg is kirázott. Egyszerűen annyira zavarba éreztem magamat.Egy pillanat alatt józanodtam ki tetétől és kerekedtek ki szemeim. Tudtam hogy jay sántikál valamiben de nem hittem volna hogy idáig elfajulhatnak a dolgok. Niki parfümje megütöte az orromat ilyen közelről még kelemesebb az illata és a pillangok újra elkezdtek csapkodni a hasamban. Éreztem kifujt levegőjét a fedetlen lapockámon ami miatt még jobban zavarba jöttem. Amit még jobban fokozott a barátnőm. Direkt egy olyan feladatot adott  nikinek amit tudta hogy passzol és így előre hajolt hátamnak simulva mellkasával éreztem hogy megfeszül és ajkaiba harap.

-Ne Mocorogj!.... K-Kérlek-suttogta a fülembe szagatotam kifujva a levegőt. Abba hagytam a mocorgást s ajkaimba haraptam zavaromban.  Végül a terve bejött csak hogy ezel nikit hozom kínos és kellemetlen helyzetbe, amit nem akartam.

-Én sajnálom hogy kellemetlen helyzetbe hozlak-suttogtam de ő csak a vállamra tete a fejét

-Most kimegyek a mosdóba-felelte majd felpattant és kiszaladt a mosdóba. Jayék észre sem vették csak tovább szívták egymás vérét részegen nevetve. A többiek meg szerintem azal sem igazán voltak tisztában melyik világban vannak. Niki percekel később vissza jöt majd egy megkönnyebült mosolyal huppant le mellém.

-Nem akarsz inkább lelépni?-hajolt közel a fülemhez niki részegen. Meglepeten vezetem rá a tekintetemet de ő csak kedvesen rám mosolygot -Vagy őket akarod nézni ahogy fél perc múlva egymásnak esnek?-bicentet barátnőmre és jayre. Már csak ők voltak éberek és ők játszodtak mivel a többiek kidöltek szó szerint. Habozva bolintotam mire felpattant mellőlem és kezemet megragadva rántot fel és eredtünk futásnak. A folyosót szeltünk persze niki alig állt a lábbán. Pedig elé nem ragtunk vodkás poharat. Neki nem is kellet volna innia. Még sem fér a fejembe hogy lett részeg ha nem ivott. Vagy elkerülte volna a figyelmemet?
Az egyik kanyarnál a föld szinten majd nem belebotlodtunk a menedzserébe ezért niki nevetve mint egy kisgyerek aki az anya elől menekül mert valami rosszat csinál behuzott egy takaritó szertárba vagy valami olyansmi volt.

-Niki m...-kezdtem volna de befogta a számat csititgatva majd a kis résre vezete tekintetét. Halodtam a lépteket ezért ilyedten néztem nikre aki amint látta hogy a menedzsere megáll a szertár előtt a falnak préselt továbbra sem elvéve kezét a számról.

-Chak maradj csendben babe-motyogta részegen de valahogy csak a becenév maradt meg a fejemben. Babe? Részegen mindenkit lebecéz?

Mikor menedzsere újra megindult mosolyogva vezete újra rám tekintetét majd vete el a kezét a számról. De nem lépett távolabb.

-Niki?-kérdeztem mivel percekig nem szólalt meg én meg kezdtem kínosan érezni magamat.

-Mivel foglaljuk el magunkat a továbbiakban? -huzodott pimasz mosolyra ajkai mire csak mellkasára csaptam.-Csak vicceltem-nevetet fel részegen-Haeri annyira fáradt vagyok-nyafogot mire csak felkuncogtam majd kezére fogtam és kihuztam a szertárból körülnéztem hogy nem jár erre-e a menedezserük és mivel nem tartozkodot kint senki ezért a szobája felé kezdtem el huzni.-Fáj a fejem és hányingerem van-hisztizet szinte vonszolnom kelet magam után.

-Senki nem tete eléd a feles poharat és mondta hogy igyál-érveltem kezétől fogva löktem be a szobába ahol jaynek és barátnőmnek nyoma veszett. Gyanitom kettesben mehetek el valahová de jelenleg nikivel tudtam csak foglalkozni. Bevittem a szobájába majd az ágyra löktem

-Most mit lökdösöl?-motyogta át fordulva a másik oldalára. Cipőjét nagy nehezen lerángatam róla majd a takaroval betakartam amit egyből lerugot magáról-Ya én szépséges haerim-mosolygot rám felülve az ágyon kitárva karjait -Esti puszit akarok-csücsöritet mire csak felnevetem

-Nem gondolod hogy kicsit nagy vagy az esti puszihoz?-tetem csipőre a kezemet mire megrázta a fejét lebityesztve ajkait

-Nyem-rázta meg a fejét majd ásitot egyet hátra dölve az ágyon-Kedvelem haerit-mondta behunyt szemekel nyammogva egy sort mire szemeim csak kikerekedtek és csak percekig álltam egyhelyben. Kedvel? Engem? Nem biztosan egy másik lányról lehet szó. Hátat forditotam majd kisétáltam a szobából. A többieket felkeltetem majd vissza tesekeltem a szobájukba. Barátnőmet hivogatam percekig majd mikor felvette jól lecsesztem de kiderült hogy valahogy a szobámba keveredet jay meg a saját szobájába szunyál. Nem tudom hogy hozták össze de jó hogy felhivtam barátnőmet mielőtt az egész hotelt körbe jártam volna őket keresve.

 Nem tudom hogy hozták össze de jó hogy felhivtam barátnőmet mielőtt az egész hotelt körbe jártam volna őket keresve

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kedvenc solistátok? Amerikai énekesetek?

I'll do it for you - (𝘕.𝘕) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now