Ezen a héten utazik vissza soobin. Szerintem nem túlzok ha azt mondom kurvára hiányozni fog és hogy neki hála valamennyire eltudtam terelni a gondolataimat. A kis eunji is elmegy. Szóval teljesen magamra leszek utalva. Sokat köszönhetek soobinak, és a tagoknak. Ugyan is minden egyes nap probáltak felviditani. És soobin betartotta az igéretét amit nikinek tet. Tényleg mindig mellettem volt. Elviselt a piros napokon, elviselte a kirohanásaimat és a folytonos hangulat ingadozásaimat. Mindig megtalálta a módot hogy segítsen és ha sírtam mindig letörölte a könnyeimet és azt mondta " Ha sírsz elmondom nikinek, nagyon mérges lesz ha megtudja itt itatod az egereket " de ettől csak jobban folytak a könnyeim. Ennek ellenére hálás vagyok hogy mindig mellettem volt. Mások már rég kidobtak volna ugyan is a kirohanásaimat még a saját anyám is nehezen kezeli. Viszont soobin elég jól tűrte.-Ya soobin ugye tudod hogy nagyon hiányozni fogsz? -rivaltam rá szomoruan amire sóhajtva egyet bologatni kezdet hevesen
-Persze haeri, tudom. De ugye te is tudod? Hiányozni fog a cuki fejed. -szoritot magához vigyorral ajkain
-Ah hagyátok már abba mindjárt sírva fakadok miattatok-szólt közbe taehyun mű könnyeit törölgetve ugyanakkor a szomoruság tükrözödöt a szemében. Oda sétáltam a pár centire álldogáló szőke fiúhoz majd ölelésbe vontam amit viszonzot
-Minden nap írjatok-szipogtam elengedve taehyunt majd yeonjunra néztem. Nagy szemekel figyeltem őt. Vagy rosszul látam vagy tényleg sír.
-Yeonjun...... Te sírsz? -kérdeztem hitetlenkedve amire hevesen megrázta a fejét elnézve rólam
-Nem, csak belement valami a szemembe.... Tudod allergia-mosolyodot el hamisan. Mosoly ült ki az arcomra majd őt is magamhoz rántotam és kitört mindkettőnkből a sírás.
-Allergia mi? -nevetet fel kai mire yeonjun szúros szemekel nézet rá amikor ellengedtem.
-Te inkább fogd be-mordult rá-Ki sírta el magát egy vacak videó miatt? -emelte fel szemöldökét amire kai fujtatva nézet rám
-Az nem úgy történt-nézet rám-Ne hid el minden szavát-fonta karba kezeit duzzogva nézve a kék hajúra
-Ja, persze-jegyezte meg gúnyosan beomgyu. Beszélgetünk amég meg nem szólalt a hangos bemondoba a nő monoton hangja hogy a Szöulba induló gép kétperc múlva indul. Fájdalmas búcsut kellett vennem soobintól és a barátaitól. Ekkor jelent meg a menedzserük kézen fogva a kisírt szemű eunjival aki azonnal felém futott, csak legugoltam kitárva kezemet amibe belecsapodot.
Megcsapot édes baba illata amit úgy imádtam.-Haeri noona nem akarlak itt hagyni-sírta szorosabban ölelve csak eltoltam magamtól majd letöröltem könnyeit. Magamra kaptam a leghihetőbb mosolyomat majd rá mosolyogtam.
-Menned kell eunji, majd még találkozunk-öleltem meg újra picike testét
-De nem akarlak itt hagyni, te vagy a kedvenc dadám. Ha itt hagylak szomorú leszek én meg nem akarom hogy az legyél-szipogta édes hangjával mire elmosolyodtam.
-Te csak ne aggódj. Gondolj az anyukádra aki vár rád szöulban. Igérem majd egyszer meglátogatlak koreában-igértem neki meg mire végre kivillantota nyuszi mosolyát
-Igéred?-emelte fel pici újacskáját csak vigyorogva bolintotam.
-Igérem kis prücsök-pecsételtem le eskümet. Majd össze borzolva haját egyenesedtem ki majd néztem a csendben zokogó soobinra.Yeonjun le se tagadhata hogy sír. Egy nagy csapat ölelésel köszöntem el tőlük majd néztem végig ahogy ők csak úgy mint Niki felszállnak a gépre és elmennek. Teljesen egyedül maradtam. Most tényleg.
Üres tekintettel döntöttem el hogy inkább sétálok a hotelig mintsem taxizak. Így hát lehajtott fejel sétáltam az igen csak forgalmas utcán. Elhaladtam az egyik legromantikusabb negyed mellett ahol az annyi szerelmes pár járkált kézen fogva vagy csókoloztak. Eszembe jutott Niki. És újra elszomorodtam. Ahogy azokat a párokat néztem elöntöt a féltékenység és könnyeim is utnak eredtek. Minden kivolt világitva. Jégkása árusok. Virágárusok. Csókolozó párok. Lábbaim maguktól kelltek életre és indultam el. Viszont megtorpantam az egyik jégkása árúsnál. Aki finom jégkását árult, a dobozon Niki és a tagok voltak.
-Szép napot kedvesem-köszönt az idős bácsi mire nagy nehezen elszakítottam a tekintetemet a poháról amin Niki képe volt. Majd az idős bácsira néztem-Adhatok esetleg egy jégkását? -kérdezte aranyosan mosolyogva, hezitálva ugyan de bolintotam hiszen imádom a jégkását.
-Nikis pohárba kérném-szólaltam meg mielőtt a bácsi rá kérdezhetet volna, csak értve bolintot majd megfordult és elvett a polcról egy nikis poharat. Amég készített a kását a pici tévére néztem amiben épp a weekly idol ment. Szeretem ezt a tévé műsort szóval érdeklődve néztem. Szemeim kitágultak mikor meglátam az enhypent majd nagy szemekel figyeltem mindent. Viszont az egyik kérdésen amit feltetek lefagytam.
"Mond csak Niki, esetleg van-e olyas valaki az életedben akit szeretsz? Egy lány? "
"Nincsen, és nem is lesz. Jelenleg a legfontosabb számomra a karrierem és a barátaim. Meg a lányok bonyolultak"- rosszul esett de megértetem. Nem vállalhatja fel. Még is szíven ütött. Nem tudom miért.
-Jól vagy kedvesem? -ébresztett fel gondolataimból az ősz férfi amire szipogva bolintotam erőlteten elmosolyodtam.
-Persze, minden rendben bácsi
-Nem úgy látszik-csóválta meg a fejét-Elég szomorúnak tűnsz
-Nem, tényleg minden rendben van-hazudtam amire ő kételkedve ugyan de bolintot majd miután megkérdezte milyen ízben kérem a jégkását elkészitete én meg kifizetem. Szivó szálat számba vettem majd kicsiket kortyoltam az italból. Nagyon finom volt, úgy érzem rendszeres vendége leszek. Telefonomat előkaptam miközben leültem a bácsi strandjánál lévő egyik asztalra. Reméltem niki reagált az űzenetemre de nem. Meg sem nézte. Csalódottan vágtam volna sebbe a telefonomat ha az nem kezd rezegni. Sóhajtva tetem le italomat az asztalra majd vettem fel a telefont yirenek.
-Nagyon fontos amit mondani akarsz? -kérdeztem meg azonnal
Igen, találkoznunk kell!
-Rendben-sóhajtotam-A holnap megfelel? Vagy annyira hiper szuper fontos a dolog hogy nem jó?
Legyen a holnap. Szomorúnak tűnik a hangod történt valami?
Felsóhajtotam majd hátra döltem a székemben.
-Tényleg tudni akarod?
Persze
-Niki a fiú akivel alakultak a dolgok vissza utazott Szöulba, soobinéket meg alig fél órája bucsusztatam el mivel ő is vissza repültek. Szóval teljesen egyedül maradtam-adtam ki magamból.
VOCÊ ESTÁ LENDO
I'll do it for you - (𝘕.𝘕) BEFEJEZETT
Fanfic" Érted teszem" Figyelem!! Trágár szavak és 16+-18+-os jelenetek előfordulhatnak. ( Mielőtt valaki jelentené a könyvem, nem nikivel van a 18+-os jelenet) Legjobb helyezések: #1- Niki #1- sunoo #1- jake #1- riki #1- engene #1- seoul #2- enhypen #...