Első

417 26 6
                                    


Mikor levette a maszkot csak akkor tudatosult bennem kivel is ülök egy asztalnál. Maga Lee felix ült előttem és azt sem tudtam hogy mit csináljak. Teljesen meglepődtem rajta, persze reakciomon csak halkan felkuncogot.

-Hiszen te.... -ámultam el kezemet számhoz kapva, ariana pont ekkor ért vissza de ledermedt nem mozdult és kerek egy percig semmi élet jelet nem kaptunk tőle.

-Haeri te egy idol detektor vagy? -ült le majd felkuncogot saját viccén.

-Lehet én vagyok női detektor? -mosolyodot el felix mire felnevettem barátnőmre nézve akinek jelzett a pasi fogó lámpája. Lelki szemeim előtt láttam ahogy felixet füzi csak hogy valamilyen oknál fogva inkább csendben magába zárkozva hallgatot amég én elbeszélgetem felixel. Sokat nevetem a viccein és sikerült  valamennyire lazán vennem hogy egy straykids tagal csevegek egy pizza mellett, nem minden napi dolog volt. Ha elmesélném valakinek hogy niki a pasim és ma felixel kajáltam pofán baszna és azt mondaná hazudok.  Felix kedves srác sokat nevetem és mosolyogtam. Igazán érdeklődö volt és sokat mesélt az ausztráliában töltött napjairól. A debütükről és viszonylag olyan dolgokról amik semmi komoly dolgot nem érintenek. Kedves volt meg minden de meghúzta azt a bizonyos határt amit meg is értetem.

Csendben megettük az ételünket majd elköszöntünk felixtől. Egy autogramal tértünk vissza a hotelba amit felix adott nekünk, yiren névre is kértem egyet ugyan is nagyon is tisztában vagyok azal hogy barátnőm odáig van a straykids mély hangú rapperéért. Ezért neki is kértem egyet.

-Yiren mit csinálsz? -kérdeztem mikor megláttam yirent a böröndjébe sebesen pakolni. Egy pillanatra megállt a pakolásban majd tovább folytatta.

-Vissza kell mennem busanba. Anyáék láttni szeretnének szóval egy ideig ott leszek-magyarázta -Hirtelen ért a dolog. De jó alkalom hogy elmondjam nekik hogy gyereket várok.

-Ebben igazad van-ültem le az ágyra majd a kezemben szorongatot autogrammot yiren felé nyujtotam.

-Ez meg micsoda? -vonta fel a szemöldökét majd a lappra vezete tekintetét. -De hiszen ez... -kapot szájához kikerekedett szemekel -Mikor vagy hogy? Hiszen ez felixé, úristen-visitot mint egy kislány vidáman.

-Vele kajáltunk az étterembe. Nem volt hely és amég a mosdóba voltam haeri valahogy felszedte-nevetet ariana szokásos stílusban elmesélve a történteket. Lábbait felhúzta a széken majd fáradtan nyujtozkodott egyet.

-Pontosabban megkérdezte leülhet-e-javitotam ki

-Ez hihetetlen-bámult maga elé yiren kábultam majd szélesen elmosolyodva puszilta meg a papír lapot.

-Mennyiben fogadok arra hogy be fogja kereteztetni-jegyezte meg ariana gúnyosan mire felkuncogtam.

-Hívjunk egy taxit? Esetleg elkisérjünk?-álltam fel azonnal segíteni barátnőmnek a böröndjét be cipzározni.

-Dehogy is-ingata meg a fejét mosolyogva -Csak terhes vagyok nem életképtelen-kacagot fel jóizűen, régen halodtam ennyire boldogan nevetni ezért akarva sem tudtam volna elrejteni mennyire boldogá tesz hogy barátnőmnek szépen lassan sikerül továbblépnie azon hogy leó szakított vele. -Nektek inkább készülődnötök kellene hiszen az enhypenél északáztok nem de már? -nézet hol rám hol arianara fel le huzogatva szemöldökét amire enyhe pir szökött az arcomra zavaromban.

-Az állomás helyénvaló csak hogy jobban mondva csak haeri északázik niki ágyban nem igaz? -pillantot rám perverzen vigyorogva -Hosszú északa lesz az-kacsintot nevetve mire mérges pillantásokal ajándékoztam meg.

-Neked is hosszú szendvedélyes északád lesz jayel ugyan is te is velem jösz-vágtam vissza egy ravasz mosolyal majd fogtam magamat és el döltem a nagy francia ágyon míg yiren csak leült.

I'll do it for you - (𝘕.𝘕) BEFEJEZETTOù les histoires vivent. Découvrez maintenant