Itt ültem a szobámban. Teljesen meggyötörten. Megalázva. Undorodtam a testemtől és legfőképpen magamtól hogy megtetem. Kihyun durva és erőszakos volt nem nézte az én érdekeimet csak hogy neki jó legyen, ezért akarva sem tudtam volna élvezni a szex egyik percét sem. Miért nem vettem észre sosem kihyun valódi arcát? Ha tudtam volna hogy ilyen sosem szeretem volna bele. Könnyeim elfogytak, és csak meredtem magam elé mint egy élettelen bábú. Nem éreztem semmit. Még is valahol legmélyén a szívem újabb darabokra tört. Újra kihyun miatt. A nyakamat szívás nyomai leptek el, és még ott viritot a kéz nyoma ugyan is neki az élvezenek számitot hogy a nyakamat szorithata. Így nem is kérdés hogy a nyoma meglátszik. Azt a sok szívás nyomot pedig az alapozó sem tudná elfedni így ha rá kérdeznének makognék össze vissza kínomban.Olyan szinten durva volt velem hogy még a lábbra állás is nehéz feladatnak bizonyult. Ennek ellenére muszáj volt lemosnóm a mocskot magamról, a zuhanyzóban álltam teljesen megtörten ezek után képes lennék leugrani egy hegyről annyira utálom jelent pillanatban magam. Nyomtam a tenyerembe a kedvenc epres túsfürdömből majd erősen bele dörzsöltem a bőrőmbe hogy lemoshasam kihyun undoritó mocskát. Eközben engedtem hogy könnyeim elveszenek a az arcomra eső vízel és eltűnjenek a lefolyón. Arcomat a plafon felé forditotam és megprobáltam elfelejteni ami az elmúlt órában történt, de csak azt láttam magam előtt. Elzártam a vízet majd fehér törölközöt magam köré tekerve léptem ki onnan és álltam a nagy tükör elé. Semmivel sem lett jobb. Ugyanolyan mocskosnak éreztem a testemet. Mintha átment volna rajta egy autó. Könnyeim újra útnak eredtek és ma sokadjára törtem darabkákra. A szenyet nem tudtam le mosni magamról. Hazudtam a legjobb barátnőmnek, aki bízik bennem és sosem erőltet semmit de utálja ha hazudok neki.
Kihyun amég zuhanyzot kitöröltem a képet a telefonjából igy nem tud soha többet ezel zaklatni. Ennyi eszem volt de régebben annyi nem volt hogy jobban megválogasam a barátaimat.Felöltöztem és nem érdekelve hogy a az újaim fel vannak szakadva az edző terem felé mentem. A box kiűzi majd a gondolatokat a fejemből. Majd a box zsákra kébzelem kihyun fejét. Most is felelőtlen módra nem érdekel ha fáj úgy püfölöm a zsákot mintha ő tehetne minden problémámról. Pedig egyetlen problémám okozója saját magam. Naiv vagyok. És legfőképpen gyáva. De kimerne szerelmes lenni egy idolba? IDOL! Én meg egy átlagos lány. Magamat ostorozom mert én közeledtem feléjük, én engedtem nekik. Simán mondhatam volna nemet. Akkor nem lennék velünk jóban. Hiszen elmennek. Pár nap és vissza mennek koreába. Csak egy koncert miatt vannak itt ezt ne felejtsd el haeri.!!
Kedvelem nikit de tényleg. Mindig ott volt ha segítségre lett volna szükségem. Megnevetetet. És most megsírat. Persze erről ő mit sem tudhat. Ő is kedvelne? Ah annyira idóta vagyok. Úgy volt kiszállok az életükből még sem ment. Azon a napon amikor Niki febukkant az exem zsarolása után a tengerparton nem vágytam másra csak egy ölelésre. Tudtam hogy az ő ölelése meg fog majd nyugtatni és biztonságban fogom érezni magamat a karjai között. És ez így is volt. Az illata. A teste melege és az a kellemes érzés amit árasztot hamar lenyugtatot. Aznap sokáig ültünk ott és beszélgetünk. Felviditot. És probált kedvesen tapogatózni hogy miért sírtam de mindig tereltem a témát. Így idővel feladta és másról keztünk el beszélgetni. A kabátja persze megint nálam maradt így már két kabátját csórtam el szegénytől. Még ha meg is tartanám emlékbe inkább vissza adom neki.
Mivel reggel van szerencsére nincsenek sokan az edző teremben. Csak két lány és egy kigyúrt fiú. Erősen püföltem a zsákot amennyire csak tudtam nem érdekelt hogy elkezd vérezni a kezem, és az sem hogy izadok mint egy ló. Csak az hogy kiadják magamból mindent.
Mikor meg kiadtam lihegve rogytam a földre a vízes palackomat megragadva. A víz jól eset felhevült testemnek. Ezért nem kérdés hogy az üveg hamar kiürült. Meg fogtam ezután cucaimat majd indultam kifelé, az kezem persze vérzett de nem igazán érdekelt. Ez meg sem kottyant amellett amit kihyun hagyott bennem évekkel ezelőtt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
I'll do it for you - (𝘕.𝘕) BEFEJEZETT
Fanfic" Érted teszem" Figyelem!! Trágár szavak és 16+-18+-os jelenetek előfordulhatnak. ( Mielőtt valaki jelentené a könyvem, nem nikivel van a 18+-os jelenet) Legjobb helyezések: #1- Niki #1- sunoo #1- jake #1- riki #1- engene #1- seoul #2- enhypen #...