Én?

887 45 6
                                    


Csak nevetve figyeltem Markot aki a fejét fogva azt sem tudta mit csináljon izgalmában. Nem számítot arra hogy a nem régiben debütált banda ma érkezik de ugye jack nem olyan aki előre szól. Még nekem sem szándékozot előre szólni. Pár percet még beszélgetem a férfivel de miután dolga akadt ugy döntöttem nem zavarom tovább őt és inkább elmegyek végezni a saját dolgomat. Ezért fel mentem a szobámba és egy friss zuhany után lementem a hotel éttermébe enni valamit. Dél révén semmit nem ettem ezért a fürdés rendesen kiéheztetet.

-Mit hozhatok kisasszony? -kérdezte a pincér lány a kis jegyzet tömbével.
Gyorsan átfutotam a szememel a mai napi kinálatot majd egy csirkés salátát rendeltem egy kis sojuval. Miután kihozták a kajámat se szó se beszéd azonnal neki láttam hümmögve annyira finom volt. Könnyű de még is laktató. Emellett hideg előétel. Pontosan illeszkedik a étrendemhez. Nem tartom magamat kövérnek de nem árt fitben tartani magamat.
Nyugodtan ettem egészen addig amég a telefonom nem kezdett el csörögni soobin nevével a kijelzőn. Unottan megforgatam szemeimet hiszen mindig a legjobbkor szokot hívni majd a szalvétával megtörölve számat vettem kezem közé a készüléket és húztam el a zöld kis ikont.

-Mit akarsz? -szóltam bele köszönés nélkül

-Neked is szia

-Na kivele soobin, éppen enni probáltam de ő felsége megzavart benne-sóhajtotam a telefonba mire felnevetet

-Csak gondoltam értesitelek hogy ma olyan egy óra fele viszem hozzád  a húgomat-értesitet, kortyolva egyet italomba bologatam hiába nem láthata.- Ugy látszik nagyon megszeretett

-Rendben, ennyi?

-Igen ennyi cicám, valamint ha akarod ma este is beugrok. Már hiányzol

-Ma nem, majd talán holnap-ezel bontotam is a vonalat. Igen txt soobin. Vele egy nyaralás során ismerkedtem meg, a húga meg egy angyal a bátyához képest. Sokszor megkér hogy vigyázak rá mikor éppen amerikában nyaralnak. Így ez most sem volt máshogy. Kapcsolatunk igazán bonyolult néha utáljuk egymást, szivatjuk a másikat hülyéskedünk de valahogy mindig egymás karjaiban keresünk vigaszt. Semmi érzelmi kötödés nélkül.

Unalmasan néztem végig a bent ebédelő embereken akik mosolyogva beszélgetek valakivel. Megunva intetem az egyik pincérnek és miután kértem a számlát fizetem és mentem is. Amikor mentem volna a lift fele viszont megakadt a tekintetem hét igen stílusos férfin akik érdeklődve néztek körbe a hotelben még egy szőke fiú beszélt a recepciósal. Gyanitom ők lehetnek a nem rég debütált banda. Mikor kinézelődtem magam elindultam a lift felé ha mark nem szólit meg ezel megállásra késztetve.

-Haeri-szólitot meg amire megtorpanva fordultam felé -Ide jönnél egy kicsit segiteni? -összeráncolt szemöldökel álltam egyhelyben hol a maszkos fiúkat és hol a vigyorgó markot nézve majd hezitálva bolintotam és közelebb sétáltam amit mind a heten végig néztek.

-Igen? -néztem markra aki csak elhúzott szájal nézet a fiúkra.

-Körbe tudnád vezetni őket? Szerintem te még nálam is jobban ismered ezt a helyet. És nem is mozdulhatok el a helyemről. A menedzserüknek meg el kellet mennie intézkedni-simitot keletlenül tarkojára, elhúzott szájal. Sóhajtva néztem a hét maszkos fiúra majd bolintva egyeztem bele hogy körbe vezetem őket. Miután mark oda adta a kezükbe a kulcsokat feléjük fordultam.  Baromira nem volt kedvem koreai fiúkat kisérgetni de még is megteszem ezt az apró szíveséget marknak.

-Akkor kövesetek-mondtam sóhajtva nekik angolul volt aki bolintot de volt olyan is aki értetlenül nézet a másikra. Ekkor realizálodot bennem hogy nyilván nem mindegyikük értik amit mondtam. Ezért megismételtem csak koreiul amire nagyokat nézve de követek. Nem lepet meg hiszen csak félig vagyok koreai.

I'll do it for you - (𝘕.𝘕) BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora