Haeri prov:Az enhypenel milyen lehet mozizni? KÁOSZ. Ez a szó jelemezné a legjobban. Még nem is értünk a mozihoz de már mindenki más fele akart menni. Azt mondták kiéheztetem őket a "hosszú" út alatt. A nagynak nem mondtható kérdés ott kezdődöt amikor a fele társaság mekizni akart a másik fele viszont valami teljesen mást. Ezért ez négy perc veszekedést eredményezet a pláza közepén. Nem nézet meg minden erre járó ember áh nem.
Mikor sikeresen mind beleegyeztek elmentünk kajálni utána meg mindenki valahogy ruhát akart vásárolni. Úgy látszik a divat ami mindegyiküket egyaránt érdekli. Megkértek hogy mutasam meg nekik a legjobb boltokat szóval fél óráig csak keringtünk a plázában. Jay annyi ruhát akart venni hogy nem fért volna el két nagy kosárban sem. Mindegyiket felakarta probálni igy miközben ő nézelődöt a sorok között a ruhákat amik tetszetek neki mind barátai kezébe nyomta hogy fogják meg amég nézelődik.
-Haeri probálj fel te is egy ruhát, ne csak jay vásárolja fel a boltot-mosolygot rám jungwon aztán nézett szúrosan jayre aki csak megforgata szemeit
-Igen, jungwonak igaza van. Mindenképpen fel kell probálnod egy ruhát-mosolygot idétlenül jay fura csillogásal a szemében amit nem értetem.
-Na de srácok, nem moziba akartatok menni? -értetlenkedtem -Mi ez a hirtelen divat mánia?
-Rá ér a mozi később is, hátha vetítenek valami kevésbé ilyesztőt amit végig tudok nézni sikitás nelkül-mosolyodot el jungwon elhúzva száját kínosan amire csak felnevetem
-Rendben, amúgy is ruhát akartam venni egy bulira -vontam válat lazán majd a női részleg felé vettem az irányt miután megbizonyosodtam róla hogy meglesznek nélkülem is. Megannyi szép ruhákkal találtam szembe magamat, a márkák pontosan a kedvenceim. De mivel Ariana az a bulizos típus így valami szexi ruhát akartam magamnak venni amivel dicsekedhetek előtte. Régen vásárolgatam mivel sosem volt időm és egyedül nem a legszórakoztatóbb. Szóval felkaptam egy fekete mini ruhát aminek elől elég mély kivágásai vannak de nem az a kurvás fajta. Mindegy milyen alapon elmentem a proba fülkék felé majd felprobáltam a ruhát. Tényleg szép kis darab volt. És pontosan illesszkedet az alakomhoz. Csak egy méretel nagyobbat kellett volna válaszak ezért szitkozodva húztam el a függőnyt ezel felfedve magam gyakorlatilag az enhypen előtt. Majd kiestek a szemeim a döbbenetől amikor megpillantotam őket. Mindenre számitotam csak arra nem hogy itt fognak ülni velem szembe.
-Jesszus! -kaptam szívemhez ilyetemben-Ti meg mit csináltok itt? -tágultak ki szemeim meglepetésemben-Arról volt szó hogy veszek egy ruhát de arról nem hogy...szóval hogy látok is benne-annyira zavarban voltam hogy éreztem az arcom lángol
-Gondoltuk eljön a segitség-mosolygot rám jay megvonva válait egy csipsz darabkát dobva a szájába közben szemtelenül végig mért bologatva-Szép darab, még sem annyira rossz az izlésed-nyamogta
-Megszólalt a divat szakértő-nevetet fel jake ajkait harabdálva ahogy rám nézet. Kezdet meleg lenni igy muszáj volt legyezgetnem magamat.
-Köszi srácok de tényleg, de már elkéstetek-feleltem de ők mintha meg sem halodták volna. Sunoo zavarában az arcát takarta jungwon meg lefagyva bámult piros fejel. -Csak szerintem van meleg ide bent?-nevetem fel legyezgetve magamat
-Akkor induljunk-indult volna el niki de jay a pulcsija végétől húzta vissza.
-Maradunk-jelentete ki amire a fiatalabbik nyelt egyet majd morogva valamit az orra alatt fonta karba kezeit-Meg sülők- legyezgete magát kerülve velem a szemkontaktust
-Nem semmi alakod van csajszi-mért végig heeseung szégyentelenül-Tuti sportolsz valamit nem igaz? -nézet egy pillanatra szemembe mikor eltudta szakítani tekintetét a dekoltázsomról.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'll do it for you - (𝘕.𝘕) BEFEJEZETT
Hayran Kurgu" Érted teszem" Figyelem!! Trágár szavak és 16+-18+-os jelenetek előfordulhatnak. ( Mielőtt valaki jelentené a könyvem, nem nikivel van a 18+-os jelenet) Legjobb helyezések: #1- Niki #1- sunoo #1- jake #1- riki #1- engene #1- seoul #2- enhypen #...