Érzelmek?

468 33 18
                                    


-Akkor ma is nálad hagyom eunjit-húza fel a nadrágját soobin, egy újabb felejthetetlen együttlét után. Csak magamhoz szorítva a fehér paplant támasztom meg a hátam az ágy háttámlájában bolintva egyet.

-Rendben, hányórakor?-seperek ki egy izadt hajtincset ami a homlokomra tapadt.

-Ahogy én elmegyek yeonjun hozza is-adott választ a kérdésemre a sminktükrőmhöz sétálva-Azt csiripelték a madarak hogy te és Niki közt alakulnak a dolgok-fordult felém a fésűmel fésülve a haját ami szana szét állt.

-Azok a madarak meg véletlenül nem az enhypen tagok voltak? -forgatam meg szemeimet amire csak felnevetet.

-Ki tudja? Még talán ők is lehetek. -vont válat szórakozottan majd vissza fordult a tükör felé.

-Bevallom mostanában elég fére érthető helyzetekbe kerültem vele. De ez csak egy barátság kezdete-vontam vállat amire soobin csak hitetlenkedve felnevetet fejét csoválva.

-Ja, kébzelem. Egy olyan barátságé ahol keféltek is, úgy látom lassan más parnert kell keresnem mert te lassan elkelsz-éreztem hogy az arcom lassan égni kezd majd megfogtam a melettem heverő párnát és teli erőmből neki vágtam.

-Au! Ezt most miért? De nincs igazam? -fogta a fejét fájdalmasan. Sóhajtot egyet majd felém fordult újfent az egyik parfümömel.-Tudod hogy kedvelek. Éppen ezért ne kerülj hozzá túl közel. Félek összetörnék a szívedet haeri-sshi. Tudod hogy idol és csak egy ideig lesz itt aztán elmegy-figyelmeztetet egy szomorú mosolyal. Pedig eddig is tisztában voltam azal ami elég nyilván való számomra. Valami keserű ízt éreztem a számban és a hasam is görcsbe rándul. Utálom hogy túl hamar kötödök az emberekhez.

-Tudom soobin. Tudom. -bologatam lehajtot fejel, aggódoan emelte fel a fejemet. Majd nagy szemekel engedte el.

-T-Te kedveled?! -inkább kijelentete mint mondta. Azonal rá kaptam tekintetemet, kikerekedet szemekel ráztam meg a fejemet hevesen de ő csak elmosolyodot. -Te kedveled-ugrált az ágyamon vidáman mire azonal lelöktem karba fonva kezeimet. Csak sóhajtotam döbbenten magam elé meredve.

-Kedvelném?-suttogtam magam elé de ez már kimondva nevetséges ezért muszáj volt felnevetnem.

-Tutira így van-hajolt a retinámba mosolyogva.

-Soobin nem kéne indulnod?-kérdeztem megelégelve az önelégült vigyorát látva.

-Még maradok szívni az agyadat-felelte egyszerűen-Kell szerelmi tanács? Tudod hogy hogy szed fel nikit meg ilyenek-nagy szemekel néztem rá majd homlokomat passzirozva sóhajtotam fel.

-Nem akarom felszedni-feleltem-Azt nem fordítva szokás? -értetlenkedtem mire csak újfent felnevetet.

-A mai világban minden lehetséges

-De nem nézne ez ki hülyén? -nevetem fel megrázva a fejemet

-Szóval akkor tetszik-nézet rám mindentúdoan témát váltva

-Miért váltotál témát? -húztam a takarót kicsit a fejemre ugyan is éreztem hogy az arcom kezd pirosodni.

-Egyszer mindent el kell kezdeni haeri-huzta le a fejemről a takarot-Szurkolok nektek-húzta tovább az agyamat, szúros szemekel néztem rá amire csak feltartot kezekel közölte hogy ő lelép.

-Az előbb még azt mondtad maradjak távol tőle

-Csak figyelmeztetelek-vont vállat-Tudod hogy mindig is csak a boldogságod volt számomra fontos ezért ha kedveled ne hagyd veszni a lehetőséget.

Tetszik nekem? Tetszene? Jó valljuk be nem rossz pasi. Ő egy idol. Ott van az is hogy nálam ezerszer jobbat is találhatna. És neki nem hiszem hogy egy olyan lány kell mint én. Még ha tetszene is az akadályok nem engedik hogy ez kitejesedjen. Tudom a kor nem számit meg ehez hasonló dolgok. De ha vonzódom is hozzá ő nem. Fáj a fejem ezektől a gondolatoktól.

Gondolatimból az ajtóm csengője zavart meg ezért csak sóhajtva zártam be a teraszom ajtaját majd magamhoz szorítva a fehér paplant mentem az ajtóhoz. Kinyitva találtam szembe magamat yeonjunal és a kis mitugrász eunjivel aki amint kinyílt az ajtó beszaladt a szobámba.

-Hali haeri-mosolygot rá amit viszonoztam

-Megint te bébiszitterkedsz?-nevetem fel amire csak félsóhajtot bolintva egyet.

-Amint látod. Eunji kedves kis csaj de amiota veled és nikivel töltötte egyszer a napot csak azt hallom nulla húszonnégyben hogy "niki mennyire helyes" " niki az enyém lesz"-vékonyitota el a hangját amire kikerekedet szemekel ráztam meg a fejemet hitetlenkedve

-Csak nem megtetszett neki a japán gyerek-nevetem amire csak vállat vont.

-Hát látod, ugy látszik még a kis eunji fejét is elcsavarta- nevetet fel-Na mindegy. Akkor megyek, dupla tánc próbánk lesz. Majd jövök eunjiért olyan fél öt fele-intet majd elment. Sóhajtva egyet csuktam be az ajtót és fordultam a kislány felé aki ugrált az ágyamon.

-Óvatosan kis prücsök-figyelmeztetem mosolyogva-Haeri unnie most elmegy felöltözni aztán mit szólnál ha elmennénk úszni egyet? -vázoltam fel ötletemet mire csak vadul bologatni kezdett mosolyogva. Ismerem ezt a mosolyt.

-Nikit is elhívjuk?-döntöte oldalra a fejét vigyorogva amire meglepeten néztem rá

-Minek? Azt hittem ez csajos nap. Akkor miért vonjunk bele egy fiút?

-Mert szeretném ha játszana velem ,Ő lesz a jövendőbeli férjem-fonta karba kezeit mire felnevetem. -Most miért nevetsz? -fonta karba kezeit arcát felfujva

-Kicsit nagy a kor különbség nem gondolod? -kuncogtam majd fejemet csóválva indultam el a fürdő ruhámért amit felvetem majd a selyem köntösemet magamra kaptam ami körülbelül a combom közepéig ér. Felkaptam a kislány fürdőruháját amit egyszer itt hagyott és azóta sem sikerült elvinnie majd vissza mentem a szobámba. Eunji ruháit szépen levettem majd feladtam rá a kis fürdő ruháját. Selymes haját kontyba kötötem és el is indulhatunk a wellness részlegre.

-Na haeri unnie-huzogata a kezemet-Nikit akarom-nyafogot -Azt akarom hogy játszon velem -puffogta egy helyben megállva amire sóhajtva topantam meg én is

-Mi ez a hirtelen Niki mánia? Én már nem vagyok jó? -bityesztetem le ajkaimat amire csak mosolyogva megrázta a fejét

-Szeretlek haeri-ölelte át a nyakamat amikor lehajoltam hogy egyszínten legyek vele-De akkor is Niki lesz a férjem

-Jól van kis bosszim -kaptam fel az ölembe-Induljunk, lehet szerencséd lesz és a "férjed" éppen medencézik-eunji széles vigyoral sietetet hogy siesünk annak reményében hogy Niki ott lesz. Pedig ez csak egy indok volt hogy végre elinduljunk és ne a folyosón álljunk. Nikinek biztosan sok dolga lehet a koncert miatt igy nem hiszem hogy ott lesz

Miért nem lepődök meg hogy Niki még ennek a kislánynak is elcsavarta a fejét?

Csak mosolyogva figyeltem a túl buzgó kislányt aki szinte feltépte az ajtót majd nagy szemekel nézett körbe annak a reményében hogy Niki is itt van. Viszont meglepetésemre tényleg itt volt. Eunji hirtelen eredt futásnak felé majd ölelte meg a lábbát a fiúnak aki csak meglepődve nézet le a kislányra majd keresve valakit a tekintetével akadt meg végül rajtam.
Rám mosolygot a szívem meg olyan hevesen kezdet el verni hogy azt hittem kiugrik a helyéről. A levegőt is furán kapkodni kezdtem és azt a fura bizsegést szinte végig futot a testemen. Azok a pillangók is feléledtek a hasamban amit az exemnél is éreztem csak ez sokkal intenzív.

Szerelmes vagyok?

Hey tayo~ Hey tayo~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Hey tayo~ Hey tayo~

I'll do it for you - (𝘕.𝘕) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now