Nishimura riki pov:
A reggeli békésen telt...volna ha jay nem tesz folytonos megjegyzéseket haerinek hogy mennyire jól áll neki az én ingem. Az sem kerülte el a figyelmemet hogy jake is elégé megnézte magának amikor előre hajolt hogy elvegye a koszos tányérokat sunghoontól, kicsit feljebb csúszot az anyag amit azonnal lehuztam és jake kezébe nyomtam az edényeket. Hogy kébzeli? Direkt csinálják vagy egyszerűen hozzá kell még szoknom ahhoz, hogy ők bizony nem fogják nem meg nézni haerit maguknak? Azért a biztonság kedvéért a pulcsimat rá adtam ami majd hogy nem a bokájáig ért. Bár meg kellet hagyni a pulcsimban rettentő aranyos.
Nagy nehezen elindultunk, haerit haza dobtuk majd mehetünk is a bighithez. Amint kiszállt az autóból üreséget éreztem magam körül, és már is hiányzott. A kedvem is rosszabb lett, így inkább magam elé néztem a semmibe.
-Niki! Föld hívja a szőke herceget-lengete meg kezét előttem jungwon amire megráztam fejemet és elhesegetve a gondolatokat minden figyelmemet neki szenteltem.
-Mondtál valamit?
-Igen, nem is egyszer-forgata meg szemeit mire a többiek csak felnevetek -Azt kérdeztem, hogy kinek vegyék fel elsőnek a szövegét? Akarsz te kezdeni?-nézet rám érdeklődően, kelet pár perc mire eljutot a tudatomig a kérdése, majd elmosolyodva vontam válat hogy nekem édes mindegy.
-Akkor ezek szerint megbeszéltük. Azért remélem a próbán tudsz majd koncentrálni, és elhesegeted a rózsaszín ködöt magad körül - motyogta egy bugyuta vigyorral a fején
-Tudok ne aggódj miattam-nyugtatgatam bólogatva majd inkább ki néztem az ablakon figyelve a melletünk el suhanó tájat egészen amég meg nem érkeztünk.
Kiszálltunk a furgonból majd becsoszogtunk a recepcióra ahol köszöntünk a kedves recepciós nőnek és mentünk is a producerhez. Nem volt sok dolgom mint kivárni a soromat majd fel énekeljem a saját részemet amég várakoztam űzenetekel dobáltam a barátnőmet és a tesómnak is írtam.-Niki! te következel -jöt ki jake majd hagyta nyitva az ajtót maga után, telefonomat magam mellé helyezve sóhajtotam egyet majd bementem és magamra kaptam a fülest és a papiral a kezemben amin kék szövegkiemelővel ki van emelve az én részem el kezdtem felénekelni.
-Állj!-szólt rám kyunjun mire abba hagytam és rá vezetem értetlen tekintetemet-Több beleélésel niki, ez olyan mintha részegen motyognál valamit. Újra fel veszük! Gyerünk!-bolintotam egyet majd mindent beleadva kezdtem el újra majd mikor jelezte egy like jelel hogy megfelel kimentem onnan átadva a helyemet jungwonak. Lehuppantam a helyemre a torkom teljesen kiszáradt és berekedtem de mindez megéri ha az engenét boldogá tehetjük az új dalunkal.
-Tessék!-nyújtott valaki felém egy spritos üveget, feljebb emelve lehajtot fejemet találtam szembe magamat jhope kedves mindig sugárzó mosolyával. De a sokk miatt nem tudtam reagálni így percekig csak ültem és elnyílt szájal néztem őt. Enyhén meghajoltam ülve majd elvettem a spritos üveget megköszönve neki. -A spritól majd előre kapsz -villantota ki ragyogó mosolyát majd elköszönve a többiektől ment a dolgára. Percekig bámultam az üveget majd kibontotam és beleittam, a hideg üditő nagyon jól esett berekedt torkomnak igy mosolyogva csavartam rá a kupakot az üvegre és tetem le a földre. Kezeimbe kaptam telefonomat majd megnéztem hátha jöt űzenetem, furcsáltam hogy meg volt nyitva haeri chat feje igy mikor rá mentem elnyíltak ajkaim és kikerekedtek szemeim a döbbenettől. Egy nem rég készült kép volt elküldve neki amin nincs rajtam poló, és csak egy törölköző volt a csipőmre tekerve. Vörös fejel sülyedtem el szégyenemben, alig őt perce látta de ha én ilyen képet küldtem volna neki akkor arra emlékeznék ezért tutira megint valamelyik banda tagom volt az.
-Ki volt?-kérdeztem behunyt szemekel egy pillantra mire a többiek unottan mutatak jayre aki csak ártatlanul pislogot rám.-Jay hyung! Ezt most miért kelett? Tudod mennyire ég a pofám?-hisztiztem idegesen dobantva a lábbamal amire csak felnevetet.
-Valljuk be megérdemelted-kacagta-Velem ne pimaszkodj-kacsintot majd szájához emelte a vízes palackát.
-Annyira utállak-motyogtam fusztráltan majd lezártam a telefonom és sóhajtva hagytam az egészet. Nem fogok magyarázkodni, hiszen haeri nagyon is jól tudja, hogy nem szoktam ilyen képeket csak úgy el küldeni neki.
Szinte rohanva szeltük a lépcső fokokat hogy ne késünk a táncpróbáról mivel az élet úgy hozta, hogy szigorú és unalmas tánctanárt kapjunk aki úgy magyaráz mintha be lenne tépve és azt sem tudná hogy hol van.
-Késtetek!-jelentete ki egyszerűen mire sűrűn bocsánatot kérve hajoltunk meg majd lepakolva kezdtünk el be melegiteni. A koreográfia meg volt a dalhoz amit még egy hétel ezelőtt sikerült kitalálni igy már csak a gyakorlás maradt. Negyedjére is elprobáltuk ami után izzadtan és kifulladva feküdtünk el a parketen levegőért kapva.
-Szuperek voltatok! Holnap találkozunk és remélem egyszer az életben időben itt lesztek -vigyorgot ránk erőlteteten majd fogta a sátorfáját és el is huzta a csíkot.
-Komolyan nem százas-lihegte jay-Ugy hajt mindket mintha valami előre be programozott robotok lennénk-ingata meg a fejét
-Fáj mindenem-nyafogot sunoo fetrengve a földön mire kínyilt az ajtó és menedzserem körbe vezete a tekintetét a teremben ami megakadt rajtam, csak úgy mint a múltkor szigorú arckifejezésel bicentet hogy kövesem majd hátat forditot és elhagyta a termet. Útána eredtem barátaimra vetve egy pillantást akik aggódva néztek. Értetlen tekintetük szinte lyukat égetek a hátamba.
-Mit szeretne?-kérdeztem rá illedelmesen de arckifejezése nem lágyult. Előre rosszat sejtetem, és féltem valami olyan fog következni ami egyáltalán nem fog mosolyra késztetni.
-Hagyd el azt a lányt. Mind ketten tudjuk hogy mikor aláírtad azt a bizonyos szerződést, az is benne volt hogy nincs randi. Választanod kell vagy a karriered vagy az a haeri vagy kicsoda-mondta semlegesen mintha csak az időjárást mondaná, de nekem még a szemeim is fent akadtak amiatt amit mondott.-Nézd....Nem akarjuk hogy bekavarjon. A jővődnek kell fontosnak lennie és nem hol mi jött ment lánynak. Hiszen a lányok jönnek és mennek, majd később is jön egy-nevetet fel egyszerűen- De nem most amikor még alig debütáltál niki-emelte fel a hangját ezel is fokozva idegeségemet.
-Haeri nem hol mi jött ment lány mendezser-nim-feleltem idegesen kikelve magamból-És már meg mondtam ne avatkozon bele a dolgaimba. Hogy kérheti hogy válaszak?-hitetlenkedtem megilletődve de ő nem tágitot közelebb hajolt majd ridegen megszólalt.
-Ha nem szakítasz vele ki vagy rúgva. -ezzel kikerült majd ott hagyott teljesen össze törve alig egy perc alatt mindent amit eddig felépitetem.
Hali itt a folytatás ami remélem tetszik. És mérhetetlenül boldog vagyok hogy mingi visszatért. Üdv újra itt mingi remélem mostmár minden rendbe jön. Nagyon hiányzott már🥺🥺Végéhez közeledik a könyv ami viszont szomorúságal tölt el, még alig ha van egy vagy két rész🥺🥺
ESTÁS LEYENDO
I'll do it for you - (𝘕.𝘕) BEFEJEZETT
Fanfic" Érted teszem" Figyelem!! Trágár szavak és 16+-18+-os jelenetek előfordulhatnak. ( Mielőtt valaki jelentené a könyvem, nem nikivel van a 18+-os jelenet) Legjobb helyezések: #1- Niki #1- sunoo #1- jake #1- riki #1- engene #1- seoul #2- enhypen #...