Azt hittem álmodok. De mikor én is niki köré fontam karjaimat és beszívtam mennyei illatát amit úgy imádok, rájöttem ez a valóság. Nem álmodok. Könnyeim ezerel szántoták fel az arcom szegletét miközben csak még szorosabban szoritotam magamhoz mintha bármelyik pillanatban eltűne. Nyakhajlatába furtam fejemet ő meg kezeivel hátamat simogata hogy megtudjak nyugodni.-Niki.... Te...hogy? -kérdeztem eltolva magamtól. Arcomra kiült az értetlenség hiszem egy szóval sem mondtam neki semmit. Ő csak mosolyra húzta telt ajkait majd letörölte öröm könnyeimet. Érintése annyira jól esett hogy úgy simultam bele mint egy kiscica. Majd ariana felé bicentet aki jayt csapkodja
-Ariana elmondta jaynek ő meg nekem-adott választ kérdésemre amire csak megforgatam szemeimet.
-Gondolhatam volna-csak aprót felkuncogva ölelt újra magához majd mikor eltolt egy apró puszit nyomot a homlokomra amit csak mosolyogva tűrtem.
-Hiányoztál ugye tudod? -suttogta fülemhez hajolva, megborzongtam mély rekedtes hangjától és végig futot a testemen a liba bőr.
-Te is nekem niki-mosolyogtam rá majd boldog mosolyal ajkainkon indultunk jayék felé. Niki felhúzta a maszkját majd a kapusznit is a fejére huzta. Fő a biztonság. Együtt elvánszorongtunk a fekete furgonhoz mivel nem akarták hogy taxival mennyjünk majd beszálltunk és egy apró sóhajal ajkainkon döltünk hátra az ülésen.
-Mit ne mondjak fura koreában lenni-motyogta Ariana előttünk ülve jay melett.
-Majd megszokod baby-kacsintot rá kacéron jay amire Ariana csak felhorkantot.
-Ya! ki engedte meg? Senki nem adott engedélyt arra hogy így hívj-morgot rá de jay csak felnevetet.-Még nevet is-ingata meg a fejét hitetlenkedve
-Szabad országban élünk édesem-hajolt kicsit közelebb hozzá egy incselkedős mosolyal ami csak feljebb vitte ariana agy vízét -baby-suttogta mire barátnőm vállára csapot egy nagyot amire jay feljajdult.
-Yah... én ezt így nem fogom bírni. Ha így folytatja kiugrok az ablakon-fordult hátra felém mire én csak felkuncogtam -Hé fekete kabátos cuki fiú-hajolt előre a sofőrhez -Mond már meg nekem hol van a legközelebbi szórakozó hely vagy ahol letudok részegedni-kérte -Lehetőleg ahol helyes koreai fiúcskák riszálják magukat de ha már itt tartunk lehet sztríptiz bár is-mosolyodot el barátnőm amit hitetlenkedve hallgatam niki vállára hajtott fejel.
-Ariana! Mi ő egy térkép? -szólt rá yiren-Amugy sem azért vagyunk itt. Basszus annyira szar kedvem van-fakadt ki még jay csak nagyokat pislogva probálta ellemezni jelenleg mi folyik itt.
-Nem tudom leo hogy fogja bírni ezeket a kirohanásaidat-grimaszolt Ariana vigyorogva
-Ezek..... Csak hormonok-érvelt
-Terhes vagy? -nézet rá nagy szemekel niki mire yiren mosolyogva simitot kerekedő pocakjára.
-Ah de édes-bazsajgot jay -Ugye jaynek nevezed el? Az egy cool név és egyedi
-És ha lány lesz? -emelte rá tekintetét Ariana unottan -akkor jayie lesz vagy mi? -nevetet fel mire jay morcosan nézet ki az ablakon. Kuncogva öleltem át nikit behunyva szemeimet szívtam be nyugtató illatát majd sóhajtotam fel.
-Ma nincs kedved elmenni sétálni? -nézet le rám niki azal az ellenálhatatlan mosolyával még a többiek mit sem foglalkozva velünk elbeszélgetek egymásal
-Szívesen, veled bárhová-mosolyogtam rá mire nyomot egy puszit a homlokomra.
-Nem hittem volna hogy ilyen hamar viszont láthatlak téged haeri-vallota be arcomra simitva és behunyt szemekel élveztem érintését ami azonnal felperzselte a bőrömet.
CITEȘTI
I'll do it for you - (𝘕.𝘕) BEFEJEZETT
Fanfiction" Érted teszem" Figyelem!! Trágár szavak és 16+-18+-os jelenetek előfordulhatnak. ( Mielőtt valaki jelentené a könyvem, nem nikivel van a 18+-os jelenet) Legjobb helyezések: #1- Niki #1- sunoo #1- jake #1- riki #1- engene #1- seoul #2- enhypen #...