Boldogan ébredtem niki mellett. Akinek az illata körbe lengte az egész szobát. Ahogy karjai szorosan öleltek magához olyan jó érzés volt. Oldalra fordítva a fejemet véltem felfedezni aranyosan szuszogón valóját. Mondanom sem kell szerintem mennyire aranyos látvány volt. Már már azt hittem ott helyben lefolyok az ágyról. Nem tudtam betelni látványával.De nem akartam felébreszteni a fangörcsölésemel ezért magamban sikitoztam és vonaglotam. Nagyon kimerült tegnap és tudtam hogy ma lesz a koncert. A nap amire egész itt létük alatt gyakoroltak. Keményen megdolgoztak azért ahol most vannak és bár a banda nevén kivül nagyon nem ismertem őket még is a kishúgom szerelmes beléjük. Így pár I-landes videót én is láttam. És tisztelem hogy kitartottak a végéig. Kezeimet fejem alá ragtam és niki felé fordulva olvadozva figyeltem minden apró rezzülését.
Létezik nála aranyosabb ember?
Látszott tegnap mennyire kimerült így nem csodálkoznék ha egészen este nyolcig a koncertig aludna. Még is udvariaságból felajánlotta hogy megnézhetnénk egy filmet. Kedves tőle bár tudtam hogy bealszik majd még is csak mosolyogni tudtam mivel mellette aludhatam. Esküszöm soha életemben nem aludtam ennyire kellemesen és mélyen mint ahogy melette.
Egy random ötlet révén ki kelltem az ágyból, igaz nagy nehezen mivel niki alvó látványa teljesen megbabonázott és ha tehettem volna egész nap őt bámulnám amég fel nem kellne. De kedveskedni akartam neki. Úgy döntöttem készitek neki reggelit. Nem tudom mikor fog fel kellni de akkor is csinálok.
Nem vagyok valami nagy konyha tündér szóval ha nem lenne az internet teljesen egyedül, magamtól nem tudnék elkésziteni semmit sem. Viszont összeszedtem minden tudásomat és bevettem ebbe a palacsintába. Kipakoltam a hozzávalókat amik mindig vannak a hűtőben mivel imádok palacsintát késziteni és eunji egyik kedvence szóval nem kérdés hogy az alapanyagokból mindig van a hűtőmben. Neki is láttam megprobálva nem nagy zajt csapni hogy ne keltsem fel nikit. Gondoltam adok ezeknek a palacsintáknak valami diszitést. Ezért egy kis krémel megkentem őket majd egymásra pakoltam négy palacsintát. Vágtam hozzá egy kis epret is ami elég szép diszitést ad egy palacsintának. Ne kérdezétek, anyám szereti a főző műsorokat. Egy kettőt meg megnéztem vele.
És csináltam a többi tagnak is. Mert bizonyára szeretik. Vágtam pár gyümölcsöt mellé és egy kis nuttelát is ragtam mellé mert tudom hogy sunoo nagyon édes szájú barátaival együtt, majd a pulton hagytam letakarva egy foliával.
ESTÁS LEYENDO
I'll do it for you - (𝘕.𝘕) BEFEJEZETT
Fanfic" Érted teszem" Figyelem!! Trágár szavak és 16+-18+-os jelenetek előfordulhatnak. ( Mielőtt valaki jelentené a könyvem, nem nikivel van a 18+-os jelenet) Legjobb helyezések: #1- Niki #1- sunoo #1- jake #1- riki #1- engene #1- seoul #2- enhypen #...