Egy órányi ágyon heverés után erőtvettem magamon majd egy fehér törölközött kiszedve a szekrényemből batyogtam el a fürdőig majd vedletem le ruháimat és álltam be a zuhany alá. Iszonyúan meleg van. Alig lehet megmaradni a szobában. Ezért egy zuhany jól fog esni a felhevült testemnek. Beállitotam a megfelelő hőmérségletre majd egy megkönnyebült sóhaj hagyta el a számat ahogy a hűsitő víz végig folyt a testemen lemosva a szennyt. Magam köré tekerve a fehér törölközött szálltam ki a kabinból majd álltam a tükör elé. A szívás nyomok és az exem kéz nyoma már halványodott ami nagy megkönnyebülés számomra. Sóhajtotam egyet végig simitva a sebeken majd bekentem azokat egy kis krémel. A telefonom rezegni kezdet amit kezembe vettem s hatalmas mosolyal nyitottam meg Niki chat fejét. Végre válaszolt az űzenetre amit neki küldtem. Tudom hogy elfoglalt ezért nem is vártam hogy hamar reagáljon rá. De reméltem ha lesz ideje válaszol."Sajnálom hogy nem írtam haeri. Az interjú és a próba is elhúzódott ezért nem volt időm. Legyen szép napod és álmodj velem❤"
Beharaptam ajkaimat a selfiere amit küldött és éreztem hogy a fejem lángba borul. A hasamban feléledtek a pillangók és majd nem elolvadtam az aranyos űzenete miatt. Elnéztem a telefonomról egy percre majd sóhajtva egyet mentetem le a telefonomra és válaszoltam az űzenetére.
"Tudom hogy elfoglalt vagy Niki. Akkor írj ha tudsz és ha van időd. Egyél és maradj egészséges. És álmodj te is velem❤"
Nem vártam hogy vissza írjon mivel alig kétperce volt elérhető még is néztem és vártam. De mikor percekig nem jött válasz sóhajtva zártam le a telefonomat és tetem le. Felöltöztem a kiválasztott szettembe:
Majd telefonomat megragadva néztem meg az időt. Mikor konstroláltam hogy nem vagyok késésben a yirenel való találkozomról szépen nyugiban bezártam az ajtót majd a kulcsot a kis táskámba sülyesztve indultam a lift felé. Fura ez a csend az exem és a libája felől. Rég nem szóltak be amit furcsáltam. Ezt hívják vihar előtti csendnek? Remélem leszállnak rólam végre.
Megnyomtam a gombot majd vártam a liftre éreztem hogy melém lép valaki de nem néztem rá. Tudtam ki az. Beálltam a liftbe és mikor ő is megnyomtam a föld színt gombját.
-Nézd... Haeri-kezdte de én nem akartam hallani akármit is akart mondani. Furcsán a hangja halk volt ami tőle nem megszokott.
-Ne szólj semmit se-mondtam ridegen majd mikor megállt a lift sietős léptekel indultam a kijárat felé majd fogtam egy taxit és lediktáltam a helyszínt ahová vigyen.
Yiren egy kedves lány. A családomal egy ideig éltünk busanban ott ismertem meg yirent is. Szomszédok lettünk igaz ő sokkalta idősebb nálam. Idén tölti a húszat de mindig is agyilag egy szinten voltunk. Sajnos mikor Hawaiira költöztünk csak interneten keresztül tudtunk beszélgetni de mikor meg tudta hogy itt lakom ebben a hotelban megigérte minden nyáron meglátogat. Van egy barátja akit leonak hívnak. Kedves srác bár eddig csak egyszer találkoztam vele.
Amint fizetem szedtem is a lábbaimat be a kávézóba majd kiszúrva yirent hatalmas mosolyal sietem az asztala felé majd öleltem meg jó szorosan.
-Szőke lettél-konstroláltam vidáman leülve a székre ő meg mosolyogva bolintot
-Igen, untam a feketét-bologatot. -Hogy őszinte legyek kinézetre te nem változtál sokat-méregete az arcomat mire elmosolyodtam majd megköszöntem a pincérnek az étlapot amit a kezembe adott.
-Nem volt hová változak-nevetem fel -Leo hogy van? -érdeklődten államat megtámasztva a kezemen.
-Meg van csak mostanában komplikáltak a dolgok-sóhajtot feszülten mire lerakva az étlapot hajoltam kicsit közelebb
-Történt valami? Szakitotatok?-kérdeztem rá barátnőm arcát bámulva -Talán...megbántott?
-Nem -ingata meg a fejét majd sóhajtot egyet-Rendeljünk valamit és majd utána elmondok mindent részletesen-bicentet az étlapra amire bolintotam egyet majd elkeztem nézni a kínálatot. Én egy lattet kértem míg barátnőm egy sima vízet.
-Szóval... -kezdtem buzditva hogy meséljen.
-Én.... Szóval..... -dadogot majd egy adag levegőt kifujva nézet határozottan szemeimbe
-Fura vagy-jegyeztem meg felvont szemöldökel. - Imádod az alkoholt most viszont csak egy pohár vízet rendeltél-mondtam el észre vételemet.
-T-Terhes vagyok -szavai hallatán teljesen lesokolodtam, yiren csak félve nézett szemeimbe én meg egy hatalmas mosolyal az arcomon néztem rá
-De hiszen.... ez nagyszerű-mondtam csillogó szemekel-Annyira örülök nektek. Leo hogy reagált rá? A szüleid? -csak kínos mosolyal húzta el a száját majd megköszöntem a pincérnek mikor kihozta a rendelésünket és elénk ragta.
-Bonyolult-sóhajtot belekortyolva hideg vízébe
-Még nem tudnak róla? -vágtam le azonnal mi a szitú.
-Elakartam mondani nekik... Csak.... Szóval-túrt hajába egy kínos vigyorral ajkain
-Nem húzd az időt, csak nem a szülés napján akarod benyögni nekik hogy "ja terhes vagyok csak nem mertem elmondani nektek"-vékonyitotam el hangomat mire felhorkantva ragta le a poharat.
-Elakartam nekik mondani. De anyám kiakadna kitörne a családi balhé és ez az amit nem akarok-sóhajtot ajkait megnyalva.
-Nyugodj meg biztosan nem így lesz-ittam bele italomba majd hümmögtem egyet a finom íze miatt.
-Segitened kell haeri-nézet rám bociszemeivel.
-Miben tudnék segíteni? -emeltem fel szemöldökömet kiváncsian
-Tudod hogy anyámal nem túl jó a kapcsolatom ha eljönnél a pasidal és jó fényben tüntetnél fel.... Esetleg elmondanád neki hogy dolgozók és Leóval is jó a párkapcsolatom akkor nem akadna ki annyira-hadarta zavartan
-De nincsen pasim-ráztam meg a fejemet-Egy fiúval alakultak a dolgok viszont vissza kellett utaznia szöulba
-Akkor gyere velem szöulba-jelentete ki egyszerűen mire még az ütő is megállt bennem és teljesen lefagytam barátnőm ötlete hallatán.
-Hogy... Én? -mutatam magamra sokoltam mire mosolyogva bolintot
-Igen te-vigyorogta-Ugyan haeri, csak megtenéd értem nem igaz? Kérlek kérlek-tete össze kezeit könyörögve nekem
[Ui: Nagyon meleg van nem igaz?🌞 ]
Tudom ritkán jönnek a részek de igyekszem kijavitani és vissza pakolni az összes részét ennek a könyvnek.💜❤
B
DU LIEST GERADE
I'll do it for you - (𝘕.𝘕) BEFEJEZETT
Fanfiction" Érted teszem" Figyelem!! Trágár szavak és 16+-18+-os jelenetek előfordulhatnak. ( Mielőtt valaki jelentené a könyvem, nem nikivel van a 18+-os jelenet) Legjobb helyezések: #1- Niki #1- sunoo #1- jake #1- riki #1- engene #1- seoul #2- enhypen #...