-Köszönöm ezt a gyönyörű napot niki, tényleg élveztem minden veled töltött percet-mosolyogtam rá mikor már a hotel szobámhoz értünk.-Én pedig örülök hogy tetszett -mondta kivirulva. Szemei mosolyognak és csillognak mint egy tükör. Olyan szinten csillogót mint a hold fény a sötét éjszakában. Hatalmába keritet illata ami teljesen elvette az eszemet a szemei mély relytekével együtt. Akár órákig is álltam volna ott egyhelyben és néztem volna szemeibe. Csak hogy aranyos barátnőmnek pont akkor kellet kinyitnia az ajtót amikor közelebb akart hajolni és talán elcsattant volna az első csókunk. De így csak kínos mosolyal ajkain nézett arianara aztán rám majd végül csak egy puha puszit nyomot az arcomra majd rám mosolygot. -Akkor majd még hívlak... Jagi-csak széles mosoly ült ki az arcára ahogy ledöbbent valómra nézett majd barátnőmnek bicentet egyet majd felkapva magára maszkját indult a kijárat felé
-Jagiya?-nézet rám kitágult szemekel ariana-Mindent mesélj el....RÉSZLETESEN! - hangsúlyozta ki az utolsó szót mire elkuncogva magamat mentem be magam után becsukva a bejárati ajtót majd yiren szobája felé vettem az irányt és ledöltem rá és törökülésbe tornáztam magamat egy párnát az ölembe rakva. ariana kiváncsiságtól túl fütve telepedett le az ágy végébe én meg felvont szemöldökel néztem körbe hiszen yirent nem láttam
-Elment leoval vacsorázni-forgata meg szemeit mosolyogva ezel választ adva fel sem tett kérdésemre.-Szóval... Együtt vagytok? Volt valami? -ugrált izgatótan -Megcsókolt már?
-Igen, összejöttünk-válaszoltam amire felvisitot és izgatótan várta a folytatást. -Talán megcsókolt volna ha nem nyitod ki az ajtót-fontam karba kezeimet amire ő csak kínosan el húzta a száját
-Sajnálom, rosszul időzitetem de kurva éhes vagyok, ezért rendeltem egy pizzat pont akkor mentem volna le a recepcióra megkérdezni nem jött-e meg a kaja-vakarta meg tarkoját amire csak legyintetem mosolyogva. -Egy tízes skálán mennyire vágysz arra hogy megcsókoljon a japán gyerek? -huzogata le és fel a szemöldökét mire az ölemben tartot párnával megcsaptam zavaromban.-Soobin alatt nem hiszem hogy így pirulgatál -cukolt mire kitágult szemekel csaptam fejen a párnával hitetlenségemben.
-Egy tízes skálán mikor vallod be hogy vonzodsz jayhez?-utánoztam le mire láttam hogy zavarban jön és mikor törökülésbe húzta volna lábbait lefordul az ágyról. Hatalmas nevetésbe törtem ki amit nem nézett túl jó szemel ezért csak morcosan ült mellém kezeit karba fonva. Percekig nevetem mint valaki idiota de folyton lezajlott előttem minden és nem tudtam megállni hogy ne nevesek.
-Jól van elég már, ne nevess! Hallod? -förmedt rám idegesen
-Jól van na-probáltam vissza tartani a nevetésemet.-De komolyan, a vak is látja hogy ennek szerelem lesz a vége-folytatam mosolyogva de ariana szúros szemekel rám kapta mérges tekintetét majd sóhajtot egyet.
-Ennek nem szerelem lesz a vége hanem az hogy egyszer megverem azt a gyereket. Idegesitő hogy azt hiszi lenne nálam esélye-beszélte be ezt magának. Ariana képtelen be látni de egyszer úgy is rájön hogy ezt csak probálja be beszélni magának.
-Azért már nem gyerek. A helyedben megprobálnék tisztán gondolkodni mert amit most mondtál azt csak bebeszéled magadnak.
-Hagyuk-sóhajtot majd az karorrájára pillantot-Aggódok yiren miatt. Már rég itthon kellene lennie-aggódalmaskodott és végszóra az ajtó kivágott és egy teljesen kisírt szemű yiren lépett be rajta. Szinte azonnal felpattantunk és oda sietünk. Rosszat sejtek. Remélem nem az amire gondolok mert akkor Leó azt nem éli túl.
-Mi történt? -kérdeztük szinte egyszerre arianaval miközben leültetük a teljesen összetört lányt.
-Szakitot-sírt fel amire azonnal mellé ültem fél karral magamhoz ölelve
-Mi? De még is miért? Hiszen terhes vagy nem teheti pont most ezt veled-ingata meg a fejét ariana, yiren csak megviselten bologatot szemeit törölgetve amik újra meg újra megteltek könnyekel.
-Elmondtam neki hogy babát várok..... De felkapta a vízet és azt mondta ő nem áll még készen hogy apa legyen-remeget meg a hangja, a düh teljesen át járta a testemet és láttam ahogy ariana is megfeszül majd aggódva ült le yiren másik oldalára.
-Az a szemét! Ezt még megkapja-sziszegte idegesen ariana
-Most mihez kezdjek? A szüleim most végkép kifognak tagadni, de nincs szívem elvetettni a babát. Hiszen ő nem tehet semmiről sem-simitot egy halvány mosolyal hasára.
-Mi itt vagyunk és segitünk neked yiren. A babának tökéletes családja lesz majd meglátod-mosolyogtam rá biztatóan
-Köszönöm nektek, hálás vagyok-szipogta
-Ez csak természetes yiren-huzta ajkait mosolyra barátnőm -De ki hozott haza? Csak nem gyalogoltál terhesen? Mert akkor még egy vonal annak a szemét listján amit majd lerolok rajta holnap. Nem usza ezt meg oh dehogy -horkantot fel hadarva
-Nem gyalogoltam-jelentete ki egyfokal nyugodtabban-Heeseung szerencsére pont arra járt és eldobot idáig-vigyorodott el amire mi megnyugodva fújtuk ki a levegőt.
-Ezt holnap meg kell köszönöm heeseungnak-bologatam leginkább magamnak
Miután megjött a pizza azt csendben elfogyasztotuk majd nyugovora tértünk. Vagy is jobban mondva a lányok. Én nem bírtam aludni. Gyomrom görcsbe rándult ahogy a ma történteken gondolkodtam és éreztem hogy az arcom lángba borul. Sikitani akartam örömömben hiszen életem legboldogabb napja a mai volt. Niki annyira törödő, kedves és persze figyelmes. Hatalmas szíve van és egy csupa szívű fiú. Egy álom pasi aki engem választott. Megannyi lány van a világon ő még is engem kért meg hogy legyek a barátnője.
"Holnap egy ebéd nálunk? ❤--Niki
Beharapot ajkakal írtam egy igent egy darabig még beszélgetem vele de nem akartam feltartani hiszem holnapra komoly beosztása van a bandának ezért elköszöntünk egymástól és lefeküdtünk.
Egy jó hír és egy rossz hírel zárult a mai nap
Nincs átolvasva! Hibákat majd javitom.
VOUS LISEZ
I'll do it for you - (𝘕.𝘕) BEFEJEZETT
Fanfiction" Érted teszem" Figyelem!! Trágár szavak és 16+-18+-os jelenetek előfordulhatnak. ( Mielőtt valaki jelentené a könyvem, nem nikivel van a 18+-os jelenet) Legjobb helyezések: #1- Niki #1- sunoo #1- jake #1- riki #1- engene #1- seoul #2- enhypen #...