Soobinal egy percig sem elvállva dölöngéltünk el az ágyig amire le lökött és egy pimasz mosolyal bebarangolta a testemet apró puszikat hintve néhol a bőrőmre. De mivel soobin ha feszült nem az a lágy romantikus típus aki húza az időt, ezért szinte letépte magáról a fekete poloját felfedve előttem kockás kidolgozott testét. Lágyan végig simitotam hasán majd engedtem hogy az én felsőmet is letépje rólam és elhajitsa valamelyik sarokba.-Ya soobin!-szóltam rá-A kedvenc pólomat tépted az előbb szét-duzzogtam mire csak felkuncogva csókolt nyakamba. Nem győztem sóhajokal a tudtára adni mennyire élvezem minden egyes tetét. És mikor már nem takarta testünket semmi soobin az éjjeli fiokomhoz nyúlt majd mikor látta hogy a kereset dolog ott van csak perverzen elmosolyodot. Az önelégült mosolyát szerintem senki nem törölhete volna le a képéről.
-Láttom felkészült valaki-mosolygot majd felgörgete magára az óvszert és bepozicionálta magát a bejáratomhoz alkarjával fejem mellett támaszkodva. -Tudod hogy nem szeretem az elő játékot ha feszült vagyok-csókolt meg lágyabban végig húzva tagját a csíklomon. Tetére karjába martam felnyögve. -De azal is tisztában vagy hogy mindig vigyázok rád
-Soobin-nyögtem nevét amire fülemhez hajolt bele suttogva.
-Oh ez az baby sikitsd, nyögd a nevemet. Azt akarom hogy mindenki tudja mit csinálunk-morogta majd elmerült bennem ezel még a levegőt is bennem rekesztve. Akkorát nyögtem hogy szerintem azt két szintel lejebb is halodták. Gyorsan kezdett el mozogni, amitől csak csillagokat láttam és még a szemem is fent akadt egy percre. Nem akartam felkelteni a szomszédokat de soobin mindig eléri hogy torkom szakadtából a nevét sikitsam.
-Baszd meg soobin-nyögtem vergödve lihegve hátát karmolászva aminek bizony biztos nyoma marad majd.
-Éppenséggel azt is teszem -lihegte majd ajkaimra hajolt még gyorsabb tempót felvéve. Pár percre rá pedig sikítva mentem el a nevét ordítva. Soobin nem húzodott ki belőlem azonnal csak pár percre rá mikor normalizálta légzését. Majd fogta magát és melém dölt betakarva izzadt testünket. Megtámasztva alkaromon a fejemet rajzoltam apró köröket kockás hasán.
-Mindig valami kibaszottul jó veled-motyogta mosolyogva behunyt szemekel. Csak elmosolyodtam mondatát halva.
-Veled is soobin-sóhajtotam-Viszont mindig elfelejtem hogy veled ne hotelbe csináljam mert megutálnak miattad a szomszédaim akik éppenséggel Niki és heeseung ha úgy vesszük. Ne csodálkoz ha ezekután kerülni kezdenek.
-Kend rám -nyitotta ki szemeit-De yeonjun és a többiek sokkal többet halodtak mikor nálam voltál. Szerintem nem árt a kis maknaet felkésziteni a nagybetűs életre -magyarázta mire hitetlenkedve felnevetem
-Megjegyeztem-nevetem-Mikor hozzod el a húgod újra? -kérdeztem mire pimasz mosoly kúszott ajkaira.
-Vald be hogy csak is miattam kérdezted-vigyorgot önelégülten -Mert tudod ha rád bízom a húgomat a végén valahogy mindig az ágyban kötünk ki
-Egoista-forgatam meg szemeimet amire csak felnevetet-Inkább hord el a seggedet, pikelni fog rám yeonjun -probáltam lelökni az ágyról mire megragadta a kezemet és magára húzott.
-Még egy menet a zuhanyzóban?-huzogata szemöldökét mire még a számat is eltátótam hitetlenségenben.
-Soobin te komolyan csak magadra gondolsz?! -kerekedtek ki szemeim-Az előbb nyomtunk le egy menetet-ezutal sikerült lelöknőm az ágyról. Csak nevetve indult el zuhanyozni mondván akkor nyom a zuhanyzoval egy menetet.
És amég ő zuhanyzott addig én a selyem rövid köntösembe bujtam vissza véve a melltartómat és a bugyimat ami még szerencsére egyben maradt. És akkor jutott eszembe a buli csak mikor kezembe vettem telefonomat és vagy negyven űzenet fogadott. Gyorsan írtam egy űzenetet hogy tudja még élek csak soobin leszívta az energiámat teljesen majd a telefonomat lecsaptam az asztalra. Ezt tutira nem uszom meg élve.
VOCÊ ESTÁ LENDO
I'll do it for you - (𝘕.𝘕) BEFEJEZETT
Fanfic" Érted teszem" Figyelem!! Trágár szavak és 16+-18+-os jelenetek előfordulhatnak. ( Mielőtt valaki jelentené a könyvem, nem nikivel van a 18+-os jelenet) Legjobb helyezések: #1- Niki #1- sunoo #1- jake #1- riki #1- engene #1- seoul #2- enhypen #...