Mosolyogva figyeltem a barátaimat akik gondmentesen játszodtak a tengerparton. Boldogság járta át testemet amikor rájuk néztem. Kivált nikire aki bár nem a pasim még is nekem már annyi is elég hogy bevallota miképpen is érez irántam. Annyira hihetetlen volt a szájából hallani és egy percre is de elhittem hogy különleges vagyok számára ahogy ő is nekem. Most is felszabadultan játszot mint egy kisgyerek a vízben barátaival. Amikor rá nézek úgy érzem újra gyerek lehetek. Mert annak ellenére hogy probál egy tízennyolc éves agyával gondolkodni néha ha a barátaival hülyéskedik képes egy 5 éves szintjére is leereszledni. Mint én.-Most hogy kettesben vagyunk-ült le mellém Ariana hirtelen mikor sikerült leráznia jayt aki egész végig ott volt melette és probálta lenyügőzni barátnőmet.-Mond el mik azok a nyakadon amit elfedtél alapozóval még is ha a nap rá világit lehet látni-méregetet komolyra véve a szót, még is láttam a szemében az aggódást és a félelmet. Szinte azonal a nyakamhoz kaptam ilyetemben és elnéztem róla inkább előre. Ha ariana láta akkor szerintem mindenkinek.
-Nézd Ariana... -néztem rá egy sóhajtás kiséreteben de félbe szakitott
-Lehet hogy nem vagyok mindenesetben melletted haeri, és ezért minden egyesnap átkozom magamat. De ugye tudod hogy megbizhatsz bennem, nem igaz? -csak mosolyogva bolintotam, de eszembe jutott a kihyunal való beszélgetésünk. Tekintetem automatikusan tévedt nikire, bár nem mondtam el neki sem. Tudom aggódik. Ha elmondanám csak még jobban neheziteném a dolgokat amiket nem akarok. Niki fontosabb még saját magamnál is.
-Ha elmondom....Akkor tönkre tennék egy életet ari-mondtam lehajtva fejemet, kezét megéreztem az enyémeken majd együtérzően nézet rám.
-Melletted állok mindenben haeri, de aki ezt tette veled azt fel kéne jelentened. -csak felsóhajtva néztem el róla ajkaimba harapva-Nem kérdeztem semmit bár láttam a nyakadat, és aggódtam érted. De ha nem mondod el ki tette, akkor én deritem ki és akkor garantálom hogy az aki ezt tete veled azt jól elverem majd megfolytom és elásom valamelyik kert végébe-ecsetelte mire fel kellett nevetnem ahogy mindent elkébzeltem.
-Csak azt tudom mondani mint nikinek-néztem rá elkomolyodva -Az erőszak nem segítene semmit-ráztam meg a fejemet
-Akkor mit kéne csinálni? Mosolyogva ülni egyhelyben és várni a csodára hogy egy rendőr majd magától felkeres és egy szó nélkül elkezd nyomozni? Ugyan haeri -emelte kicsit feljebb a hangját teljesen jogosan. Megértetem hiszen én is kiakadnék ha vele tették volna ezt. De most nikire is gondolnom kell. Ismerem Arianat. Ő nem tudná megállni hogy ne verje be a képét. És akkor kihyun kitálalna. Ismerem kihyunt pontosan tudom hogy megtené.
-Igazad van-motyogtam orrom alatt-De értsd meg ha bárkinek is elmondom ki volt akkor Niki karrierjének vége-bukott ki belőlem amire csak értetlenkedve felvonta a szemöldökét.
-Niki? -kérdezte értetlenkedve-Mi köze a pasidnak ahoz aki ezt művelte veled? -sóhajtva újra le pillantotam újaimra, mikor összeszedtem minden bátorságomat rá néztem és már majdnem elakartam mondani neki mindent de Niki vigyorogva és csupa vízesen rántott fel álló helyzetben majd kezdett a víz felé húzni. Nevetve probáltam tartani vele a tempót és mikor a vízbe értem egy gonossz vigyoral a száján locsolta a pofámba a vízet. Hisztisen csaptam mellkasára de ő csak nevetet.
És ez így ment egészen sötétedésig. Mindenki locsolt mindenkit. Jungwon csak az uszó gumiján itta a direkt neki vett narancslevet de jay és heeseung gondoltak egyet és lelökték a vízbe. Sunoot csúrom vízesre locsolták ahogy mindenkit. Egy nagy vízi csata kerekedet belőle amiből barátnőm sem maradhatott ki. Egy két pohár bor is belefért de ügyeltem hogy senki ne vigye túlzásba mivel holnap lesz az a koncert amiről elég sokat áradoztak. Elmondták hogy rengeteget gyakoroltak rá és hogy nagyon izgulnak az első koncertjük miatt. Így az este végére mindenki nagyon kimerült, még Niki is. De ennek ellenére azt mondta nézünk egy filmet. Körülbelül este fél kilenckor hagytuk el a tengerpartot együtt.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
I'll do it for you - (𝘕.𝘕) BEFEJEZETT
Фанфик" Érted teszem" Figyelem!! Trágár szavak és 16+-18+-os jelenetek előfordulhatnak. ( Mielőtt valaki jelentené a könyvem, nem nikivel van a 18+-os jelenet) Legjobb helyezések: #1- Niki #1- sunoo #1- jake #1- riki #1- engene #1- seoul #2- enhypen #...