0.9

633 74 76
                                    

"Yaşananlar"

"Bu kaçıncıya yanıma gelişiniz? Ben bıktım sizin kavgalarınızdan siz bıkmadınız?"

Changbin ve Seungmin müdürün masasının karşısında oturmuş adamın söylediklerini dinliyorlardı. Daha doğrusu dinliyormuş gibi yapıyorlardı. Bu alışık olmadıkları bir durum değildi, bu ilk kavgaları değildi ne de olsa. Sürekli müdürün odasına çıkarlar azarlarını yerler ve geri sınıflarına dönerlerdi bu artık klasik bir döngü haline gelmişti.

"Ama bu sondu, ben sizi siğneye çekip alttan aldıkça siz ikiniz tepeme bindiniz. Ahır mı yahu burası? Okuldasınız, okulda! Artık daha fazla bu densizliğinize göz yumyacağım."

Müdür gözlerini iki gençten çekip kenarda durmuş sınıf öğretmenleri olan Bayan Lee'ye çevirmişti.

"Bayan Lee derhal disiplin kurulu toplansın, bu iki uslanmaza artık bir ceza verme vakti geldi."

Changbin bir tepki vermez iken onun aksine uzun olanın içini bir telaş kaplamıştı. O derslerine önem verirdi ve okul siciline işlenecek bir disiplin suçu ileride hayatını etkileyecek sorunlar doğurabilirdi.

Bayan Lee şöyle bir önünde durmuş iki gence baktı, Seungmin'in yüzündeki korku okunuyordu ama genç kadının endişesi ondan çok Changbin içindi, Seungmin'in dersleri zaten iyiydi son senelerine geçtiklerinde bu yüzden disiplin cezalarının hepsi silinirdi ancak Changbin için durum daha kötüydü. Onun dersleri de zaten iyi sayılmazdı bir de üstüne alacağı ceza ile hayatı kararabilirdi genç çocuğun.

"Bay Kim, bence ikisine hangi disiplin cezasını verirsek verelim uslanmayacaklar. Ayrıca disiplin cezasını umursuyor gibi mi gözüküyorlar bir bakın şunlara."

Kadın eliyle iki genci gösterirken Müdür kaşlarını çatmış ikiliye bakıyordu, genç öğretmenin ne dediğini anlayamamıştı.

"Bence onlara disiplinden daha iyi bir ceza verebiliriz."

"Dinliyorum Bayan Lee."

"İkisi de birbirinden nefret ediyor ve birbirleriyle aynı ortamda durmaya tahammülleri yok, bence onlar için en büyük ceza birlikte vakit geçirmeleri olacaktır. Dokuzuncu sınıflar spor salonunda kutlama yapmışlardı, ikisi birlikte toplasınlar. Hem okulun parasından temizlikçi kadına artı mesai ücreti ödemek zorunda kalmazsınız."

Adam önce genç kadına daha sonra da önünde duran iki gence baktı, kadın bilerek temizlik işini önermişti. Herkes müdürlerinin ne kadar para göz biri olduğunu biliyordu ve adam en ufak bir şeyde bile para vermeme imkanı var ise kesinlikle bu durumu red etmezdi.

"Pekala, dediğiniz gibi olsun. Çıkabilirsiniz."

Seungmin disiplin cezasından kaçabildiği için tuttuğunu bile fark etmediği nefesini vermişti. Changbin önce okuldaki insanlarla ilişkisini mahvetmişti, şimdi de az daha sicilini mahvediyordu. Seungmin için o tamamiyle kendisi için bir zarardı, ne olursa olsun vazgeçemediği bir zarar.

Önden Changbin arkasından Seungmin ve en sonda ise Bayan Lee sırayla çıkmışlardı odadan.

"Siz ikiniz!"

Bayan Lee'nin konuşması ile ikisi de arkalarına dönmüş ve genç kadına bakmaya başlamıştı.

"Aranızdaki sorun ne bilmiyorum ama halledin artık, bu sizi son cezadan kurtarışım. Bir dahakine ben kendim en başta ceza almanızı sağlarım."

Kadın gözlerini mahçup bir şekilde önünde kafalarını sallayan çocuklarda gezdirdi ve derin bir nefes verdi. Üç yıldır onların sınıf öğretmeniydi ve başta nasıl iyi anlaştıkları daha dün gibi aklındaydı. Eskiden bu iki genci birbirinden ayırmak mümkün bile değilken şimdi birbirleriyle aynı ortamda durmaya tahamülleri bile yoktu. Onları neyin bu hale getirdiğini merak etmeden duramamıştı.

five oh five || seungbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin