1.9

570 61 114
                                    

"Ona aşıksın"

Seungmin hastane kafeteryasından aldığı iki kahveyle birlikte Changbin'in annesinin olduğu odaya girmişti. Changbin gencin geldiğini görmesiyle birlikte gülümsedi ister istemez. Yanında olması iyi hissettiriyordu, içini ister istemez güzel duygular kaplıyor ve her şeyin iyi olacağına dair umut doluyordu.

Hastane yatağının karşısındaki koltuğa geçip oturmuştu Seungmin, elindeki kahveyi Changbin'e verdi.

"Bunu içmene rağmen uyuyacağını bildiğim için içmene izin veriyorum."

Kahve oğlana pek etki etmezdi, uykusunu açmaz veya uyuyamamasını da sağlamazdı. Sadece tadını sevdiği için içerdi Changbin.

"Seungmin sen benim annemin başını beklerken ben uyumayacağım. Ayrıca burda benimle kalmana da gerek yok kendi kendine işkence ediyorsun sadece."

Seungmin duyduklarıyla birlikte kaşlarını çattı. Elindeki kahvesinden aldığı yudumu yutmasıyla birlikte hemen söze atıldı genç.

"Yarın önemli bir maçın var ve sen istersen isteyerek istemezsen de zorla uyuyacaksın. Ayrıca kendime işkence falan çektirmiyorum, bir gece uyumamaktan ne olur? Hem ben senin burada tek başına yarınki maçına rağmen uyumadığını bilerek sence evde uyuyabilir miyim? İçim rahat eder mi?"

Changbin Seungmin'in ard arda sıraladığı cümleleri dinlemiş ve bir şey diyememişti. Ki Seungmin'di bu bir şey dese bile düşüncelerini değiştiremezdi.

"Saçlarımı okşayarak uyutursan uyurum yalnızca."

Seungmin gülmüştü bu isteğe karşın, eski zamanlarda da hep saçlarını okşayarak uyuturdu onu.

"Peki, yeter ki uyu da şu maça dinç bir şekilde çık."

Okullar arası futbol maçları olurdu her sene ve Changbin okullarının futbol takımındaydı. Okulları şu an yarı finaldeydi  ve bu maç gerçekten onlar için önemliydi.

Ayrıca Seungmin Changbin'in eğer uykusunu alamazsa düzgün oynayamayacağını ve eğer olur da kaybederlerse bu yüzden hep kendini suçlayacağını biliyordu. Bu yüzden bu gece onu güzelce uyutmalıydı.

İkili kahvelerini bitirince Changbin Seungmin'in bacaklarına yatmıştı. Ne kadar içi bu konuda rahat olmasa da Seungmin'in ne yapıp ne edip onu ikna edeceğini biliyordu. Ayrıca maç için uyuması gerektiğinin de farkındaydı. O yüzden red etmek yerine kabullendi.

"Dizlerimin üzerinde rahat edebilecek misin?"

Changbin kafasını olumlu anlamda sallamıştı.

"Dünya üzerindeki en pahalı ve en kaliteli yataktan bile daha rahatlar benim için."

Seungmin gülümsemiş ve ellerini dizlerinde yatan gencin saçlarına daldırmıştı. Yavaş yavaş okuyordu gencin saçlarını.

Changbin saçlarındaki eller sayesinde çabucak mayışmış ve kısa sürede de uykuya dalmıştı.

Seungmin o gece Changbin'in annesine ya bir şey olur korkusuyla asla uyuyamamıştı, sadece bir ara çok fazla yorulduğu için dayanamamış ve on beş dakika kadar kestirip hemen geri uyanmıştı.

five oh five || seungbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin