"Çadır"
Otobüsten indiklerinde tüm sınıflar bir araya toplamıştı, sınıfları gruplar halinde ayırdıkları için çok da fazla bir öğrenci yoktu alanda. Her grupta bir onuncu, bir on birinci ve bir de on ikinci sınıf vardı. Bu gruplar sadece uyurken ki çadır bölgelerine dağılım için oluşturulmuştu ve sınıf başına yirmişer kişiden toplam 60 kişi vardı. Her çadır iki kişilikti ve herkes arkadaşlarıyla çadır seçiyordu şu an.
Jeongin, Felix, Minho ve Seungmin kendi aralarında çadırlar hakkında konuşuyorlardı.
"Ben Felixle aynı çadırda kalmam abi, Minho hyungla kalmak istiyorum."
Jeongin Felix'e dil çıkarırken sarışında "hah" diyip kollarını birbirine bağlamıştı. Seungmin ikisinin bu haline gülerken yanındaki çocuğun koluna girdi ve konuşmaya başladı.
"Kim demiş Minho'mu size vereceğimi ben kalacağım bir kere onunla."
Minho gencin bu hareketiyle ufak bir kahkaha atmıştı, şu an tek amacının arkadaşını sinir etmek olduğunu biliyordu.
"Nerden senin Minho'n oluyormuş bir kere benim hyungum o."
Minho gülerek araya girdi ve konuşmaya başladı.
"Tamam beyler benim için kavga etmenize gerek yok ben hepinize yeterim."
Bu hareketle Jeongin göz devirmiş ve yanındaki Felix'e sarılarak "Vazgeçtim ben Felix'imle kalacağım." demişti.
Felix çocuğu iktirmeye çalışıp "İstemiyorum ben seni" diye söylense de ona koala gibi yapışmış çocuktan kurtulamamıştı
En sonunda Felix, Jeongin ve Minho, Seungmin ikililerinin birlikte kalmasına karar verilmiş ve çadırlarını seçebilmek için başlarında duran öğretmenlerden biri olan Bayan Lee'nin yanına gitmişlerdi.
Bayan Lee önünde duran dört gence gülümsedi.
"Seungmin'in eşi hanginiz bakalım?"
Kadının gülümseyerek sorduğu soruyla birlikte Minho öne çıkmış ve "Ben." demişti.
"Kendine yeni bir eş bulmak zorundasın Minho, müdür beyin kesin talimatı var. Seungmin'in son kavgasının cezası hala sürüyor."
Seungmin duyduklarıyla gözlerini sonuna kadar açarken içinden bir küfür savunmuştu.
"Ama-"
Kadın itiraz etmek için söze başlayan çocuğun sözünü kesti.
"Aması yok Seungmin, eğer diyorsan ki ben Changbin'le kalacağıma bir hafta uzaklaştırma alıp sicilimin karalanmasını ve tüm üniversite seçim haklarımın riske girmesini istiyorum müdür beye hemen iletebilirim."
Çocuk konuşmak için açtığı ağzını geri kapatmıştı.
"25 numaralı çadır sizin çadırınız, 32 numaralı da Felix ve Jeongin'in. Minho sen kendine yeni bir eş bul hemen seni de yerleştirelim çadıra."
Sözlerinin ardından Bayan Lee çadır numarası öğrenmek için etrafına toplanan diğer öğrencilere dönmüştü.
Felix somurtan arkadaşını bakmıştı, Jeongin de aynı şekilde çocuğa bakarken ikisi sanki anlaşmış gibi çocuğun aynı anda üzerine atladılar.
"Ah! Jeongin ya hayvan mısın?!"
Yüzüne çarpan Jeongin'in koluyla birlikte sarışın genç söylenirken Seungmin ikisini de iktirdi.
"Ne üstüme çullanıyorsunuz aynı anda? Ayı gibisiniz zaten nasıl taşıyayım ben sizi?"
Sarışın eliyle kendisinden yaşça küçük ama daha cüsseli olan çocuğu gösterdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
five oh five || seungbin
FanfictionChangbin ve Seungmin o olaylardan sonra birbirlerinden ölesiye nefret etmişlerdi. En azından onlar böyle sanıyordu.