•21•

657 170 217
                                    

حسابی غرق کتابش بود که با شنیدن صدای در با تعجب سرش رو بالا گرفت و به در نگاه کرد ...

_ بله ؟

در باز شد و با دیدن لیام نتونست لبخند کوچیک و البته ضربان قلبش که یهویی و بی‌دلیل به طرز وحشتناکی بالا رفت رو کنترل کنه ...

_ سلام ...

_ هی لیام ... از کجا فهمیدی من اینجام ؟

از اونجایی که توی یکی از کلاسای خالی بود که آقای ویل گفته بود میتونه اونجا درس بخونه فکر نمیکرد کسی بتونه پیداش کنه ...

_ دوستت بهم گفت ...

زین سر تکون داد و لیام با قدمای آروم به سمتش رفت ... لباش رو با زبونش خیس کرد و سرفه الکی‌ای کرد تا صداش صاف بشه ...

_ عامم ... میخواستم بگم که ... اون روز مامانم گفت باید بریم کت شلوار بگیریم ... امروز وقتت خالیه ؟

زین برای چند لحظه با تعجب به لیام نگاه کرد و گفت : اون جدی بود ؟

لیام سر تکون داد و زین از تصور خرید کردن با لیام یه حس عجیبی توی شکمش بهش دست داد ...

_ میتونی بعد از شیفتم تو کافه بیای دنبالم ؟

_ اوهوم ... پس میبینمت ...

لیام گفت و با لبخند از اون کلاس بیرون رفت ... زین که هنوز قلبش با سرعت میزد دستش رو روی سینش فشار داد و زیر لب گفت : آروم باش احمق ...  فقط باهم حرف زدیم ... نباید اینجوری کنی ...

***

_ این چطوره ؟

زین نگاهش رو از کت شلوارهای زیادی که توی فروشگاه بودن گرفت و به سمت لیام که پشتش ایستاده بود برگشت ...

با دیدنش برای چند لحظه با شوک بهش خیره شد و نمیدونست چی باید بگه ... اون میدونست لیام هیکل خیلی خوبی داره اما بیشتر اوقات اون رو توی هودی‌ یا لباسای گشاد زمستونی دیده بود و حالا دیدنش توی اون کت شلوار باعث شده بود مثل احمقا بهش زل بزنه ...

_ عالیه ...

لیام با شک نگاهش رو از زین‌ گرفت و توی آینه به خودش نگاه کرد : مطمئنی ؟ به نظرت لازم نیست چیز دیگه‌ای رو امتحان کنم ؟

_ اگه این رو دوست نداری یه چیز دیگه بپوش ...

زین گفت اما خیلی راجب جملش مطمئن نبود ... اگه لیام یه چیز دیگه میپوشید و از این هم خوشتیپ تر میشد مطمئنا قلب کوچولوش طاقت نمیاورد و نابود میشد ...

_ ولی تو گفتی که این عالیه ...

لیام با مظلومیت گفت و دوباره به سمت زین برگشت ... زین چند قدم جلو رفت و درحالی که با دقت بیشتری بهش نگاه میکرد گفت : این عالیه ولی به نظرم پوشیدن چند دست دیگه ضرر نداره ...

upside down •ziam•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora