"Gündemi sarsan skandal! Ünlü Bang şirketinin yeni sahibi olan Bang Christopher Chan Geçmişte bir çok çocuğu taciz ettiğine ve F kişisini zorla evinde tuttuğuna dair iddialar öne sürüldü. 18 ocak 2021 tarihinde M kişisi tarafından ihbar edilen genç ve başarılı iş adamının itibarını sarsmak için bir komplo mu yoksa gerçek mi olduğu soruşturulmada. Göz altında olan Bang Christopher Chan bugün hakim karşısında gerçekleri konuşacak."Gergince dudağımı dişleyip haberi izlerken bacağımı sallamayı bırakamıyor ve ekrandan gözlerimi çekemiyordum. Olaylar bir an da gelişmiş ve ne olduğunu bile anlamayarak bambaşka bir hale dönüşmüştü. Aylardır hiç konusu açılmayan Chan'ın şimdi birden yakalandığını ve gözaltına alındığını öğreniyordum.
Birden kapanan ekranla kendime gelip bacağımı sallamayı bırakırken başımı çevirip Hyunjin'e baktım. "Sonunda hak ettiğini yaşıyor" söylenerek Elindeki kumandayı diğer koltuğa rastgele atıp kendini yanıma bıraktı ve hafif yatar bir şekilde arkasına yaslanarak beni kendine çekti. Belimi tutup okşarken gergin olan bedenim gevşedi ve huzurla dolarken başımı göğsüne yaslayıp bir elimi göğsüne koydum.
Uzun süredir ders çalışıyordu ve onu rahatsız etmemek için salonda televizyonda vakit geçirmeye karar vermiştim. Minyeon noona bir saat önce acilden çağrılmış ve hızlı bir şekilde evden çıkmıştı. Seungmin ise yeni tanıştığı birisiyle içeceğini söyleyerek saatler önce dışarı çıkmıştı.
Bir süre öyle durup onun kollarının arasında olmanın tadını çıkarırken başımı kaldırıp alttan ona baktım. Başımı kaldırmamla bana bakıp saçlarımın arasına dudaklarını bastırınca gözlerimi kapatıp gülümsedim. Yoluna giriyordu her şey. Gerçekten her şey için zaman gerekliydi, en büyük acılar bile zamanla geçmiyordu belki ama alışılıyor ve artık sıradanlaşıyordu.
Derin bir nefes alıp kendime gelirken mayışmamak için Hyunjin'den ayrılıp biraz geriye çekildim ve ona döndüm. Geri çekilmemle başını yana çevirip bana bakarken belimdeki eli bacağıma düştü ve geri çekmek yerine şortumun ucuyla oynayarak bana baktı. Dudağımı yalarken merak ettiğim soruyu daha fazla içimde tutamayarak hafif öksürdüm.
"Chan'ı... kim ihbar etti biliyor musun?" Evde ses olmadığı için sesim biraz kısık çıkmıştı. Merakla cevap beklerken Hyunjin nefesini bırakıp başını yasladığı koltuktan biraz yukarı çıktı ve yatma pozisyonundan yayılarak oturma pozisyonuna geçti.
"Minho ihbar etmiş" Asla tahmin etmediğim kişiyle donup kalırken şaşkınca ona baktım. Minho mu? Onun bu konuyla ne alakası olabilirdi ki? Sadece birkaç defa Jisung ödev için buraya gelince görmüş ve biraz sohbet etmiştik. Onun dışında Minho ne Hyunjin ne benimle yakındı. Kaşlarımı çatarken huzursuzca yerimde kıpırdandım.
"O nereden biliyormuş bu olayı? Hem Chan ile yakın mı ki bana yaptıklarını biliyor?" Seungmin'in ya da Hyunjin'in yaptığını düşünmüştüm ama baş Harfi M olduğu için elemiştim onları yine de Minho'dan ziyade önceden taciz ettiklerinden birisi olarak düşünmüştüm. Bu konuyla en alakasız kişi nasıl ihbar etmişti? Üstelik Jisung dışında kimseyi umursamayan birisiyken?
"Aslında düşündüğümüzden daha çok şey biliyor" Ona merakla baktığımda başını koltuktan ayırıp bana uzandı ve beklemediğim bir şekilde beni kucağına oturtup tekrar başını arkaya yasladı. Merakım yerini şaşkınlığa bırakırken ona attığım bakışları takmayıp ellerini belime koydu ve dudağını yaladı.
Başını tekrar bana çevirince attığım şaşkın bakışları görünce tek kaşını kaldırıp sorgularcasına bana baktı. Ardından neden baktığımı anlayınca omuz silkip belimi okşamaya başlayarak mırıldandı. "Sana bakarken boynum ağrıyordu" Söylediğiyle gülerken başımı iki yana salladım. Bahane üretmekte gittikçe iyi olsa da hala vasat haldeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My world is just you|HYUNLİX
Fanfiction"sana çok iyi bakacağım bu yüzden bir süre benim evimde kalabilir misin?" *** Bir kaza sonucu doğan aşk mı yoksa şans eseri karşılaşılan geçmiş mi daha etkiliydi kaderinin çizdiği yolu değiştirmede? Başlama tarihi:16.01.21