Eğer bu bölümü okuyorsanız, oy sınırını aşmışız demektir. Bu saatte okunur mu bilmiyorum ancak yine de iyi okumalar.
Oy sınırı: keyfim kaç isterse
Payne çiftinin salonunda büyük bir gerginlik baş kaldırıyordu. Büyük karmaşanın üzerinden sadece yarım saat geçmişti. Liam bir şekilde Zayn'i sakinleştirip koltuğa oturtmayı başarmış, Niall Harry'nin morarmaya başlayan yüzü için buz torbası getirmişti.
Salonda oturan herkes Zayn ve Louis'nin nereye gittiğini ve Zayn'in bu tavrının nedenini deli gibi merak etse de, kimse sormak için cesaret gösteremiyordu.
Harry ağlamaya devam ederken, Zayn ona kötü bakışlarını göndermekle meşguldü. Louis'nin anlattıklarından sonra Harry'nin karşısına geçip hiçbir şeyi umursamaması onu kışkırtmış, Louis'nin tepkisini düşünemeyecek kadar bir sinirle yumruğunu onun suratına geçirmişti. Ama ne olursa olsun, içinde ona attığı yumruk için gram pişmanlık yoktu. Yine olsa yine yapardı.
"Yüzün çok acıyor mu?" Ortamdaki gergin sessizliği bozan Liam oldu. İlk başta Zayn'in tepkisi ona anlamsız geldiği için kocasına kızsa bile, Zayn'in her şeyi yere döktüğü çanta olaylarla arasında bağlantı kurmasına yetecek türdendi.
Harry kafasını iki yana sallayarak sessizliğini sürdürdü. Eğer Zayn her şeyi öğrendiyse, yediği yumruğun fazlası olması gerekirdi. Ama Harry biliyordu ki, Louis kimseye her şeyi tam anlamıyla anlatmayacaktı.
Niall, ortamı yumuşatmak adına mutfağa yönelerek soğuk içecekler hazırladı. Çok sevdiği arkadaş grubunun bu hale gelmesi onu çok üzüyordu. Ama en çok üzüldüğü şey ise biricik Darcy'den başkası değildi. Küçük çocuk babasından aylarca koparılmıştı. Tam ailesine kavuştuğunu zannederken yine babasından ayrı kalmak zorunda bırakılıyordu.
Niall içeri gitmek için tepsiye yönelmişti ki, cebinde ısrarla çalmaya başlayan telefonu buna engel oldu. En azından meşgule atarak arayan her kimse onunla sonra konuşmayı planlıyordu ki, arayan her kimse aramayı sonlandırmış, Niall'ın girmesi için bir Twitter linki göndermişti.
Niall önemli olabileceğini düşünerek linke tıkladı. Ancak gördüğü şeyler olduğu yerde çakılarak kalmasına sebep oldu. Linkte iki fotoğraf ve bir video bulunuyordu. Fotoğraflarda Harry, karşısında Niall'ın tanımadığı bir adamla birlikte oturuyor, diğer fotoğrafta ise olduğu yerden kalkmış ona sarılıyordu. Videoda ise birlikte gülüşerek kafeden çıktığı görüntüler vardı. Niall ne yapması gerektiğini bilemeyerek mutfakta dikilmeye karar verdi. Biliyordu ki, içeri gidip Harry'ye bunu sorduğu zaman Zayn sinirlenecekti ve yeni bir kavga çıkmış olacaktı. Ama yine de merakına ve içinde biriken sinire engel olamayarak salona gitti. Ekranı açık telefonu Harry'nin önüne resmen fırlatarak açıklama bekleyen bakışlarını ona dikti.
"Bu ne?" Harry anlamsız bakışlarını telefona dikerek sordu.
"Asıl bunu sorması gereken benim, Harry. Bu ne? Louis ve kızın senin için kendini paralarken bu ne?" Niall sinirle soluduğunda, Zayn oturduğu yerden Niall'ın telefonuna uzanarak ekrandaki fotoğraflarda göz gezdirdi. Sinir tekrar tüm bedenini kaplarken, Harry'yi öldürmemesinin tek sebebi kesinlikle içeride uyuyan arkadaşıydı.
Zayn, kaşlarını çatarak gündemde daha fazla gezinebilmek için trendlere girdi. Harry'nin fotoğrafları bir yana, Louis'nin de trendlerde olması kaşlarının daha fazla çatılmasına sebep oldu. Herhangi bir tweete girerek Louis'nin neden trendlerde olduğunu bulmaya çalışırken, gördükleri nefesini kesecek türdendi.
Louis'nin sokaklarda endişeyle dolaşırken ve Zayn'in kollarında kriz geçirirken olan fotoğraf ve videoları Louis'nin trendlere girmesi için gayet yeterli sebeplerdi. Üzerine Harry'nin başka birisiyle görüntülenmesi de eklenince, insanlar ikili hakkında çoktan konuşmaya başlamışlardı. İnsanlar Harry'nin Louis'yi aldattığını ve Louis'nin o yüzden sokaklarda bir zavallı gibi kriz geçirdiğini konuşuyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sign Of The Times // Larry Stylinson
Fanfiction"Ağlamayı kes, bunlar zamanın izleri." Ya da Harry bipolar kocasını terk eder. !mpreg Bu hikaye tamamen @narcilynt91 e ithaf edilmiştir.