Bölüm On Altı

533 48 199
                                    

Merhaba? Keyifler nasıl?

Bir süre ara vermek benim için iyi olacak diye düşünüyorum. Ulaşabilmeniz için hesabı açık bırakacağım. Kocaman sevgilerle.

Smut uyarısı

Harry's Pov

Bir hafta. Louis'nin yüzüme bakmadığı, yemek yemek için bile kaldığı misafir odasından çıkmadığı ve benimle uyumadığı bir hafta. Beni görmezden gelme konusunda kesinlikle kararlıydı. Ve bunu başaramadığını söyleyemezdim.

Öyle ki, beni görmezden gelmek için geceleri uyurken odasının kapısını kilitliyordu. Ama beni tüm görmezden gelme çabalarına rağmen, bir haftada oldukça artmış mide bulantılarımın ve kusmalarımın olduğu zamanlarda hep yanımda beliriyordu. Beni sakinleştirene kadar karnıma rahatlatıcı dokunuşlarını bırakıyor, saçlarıma öpücükler kondurarak temizlenmeme yardımcı oluyordu. Ve hemen sonrasında ortadan yok oluyordu.

Bazen ise uyuduğumu sandığı zamanlar yanıma geliyor, yeşeren gözaltımdaki morluğa öpücüklerini konduruyordu. Başımda öylece bekleyerek beni izlerken her zaman derin iç çekişlerini duyuyordum. Ancak hiçbir zaman gözlerimi açacak cesareti kendimde bulamıyordum. Gözlerimi açtığım an koşarak gideceğini biliyordum.

Bu bir haftada bana en çok dokunan durum ise, odaların yalıtımına ve bizim uyuduğumuza güvenerek tutamadığı hıçkırıkları oluyordu. Ben ise onun tek başına uyumaya çalıştığı zamanlarda ağlaması dinene kadar aramıza kilit vurduğu kapının başında bir ihtiyacı olur diye bekliyordum.

Bundan bir hafta önce Zayn'in evinde yaşadığımız depremin artçılarını yaşıyorduk. Louis kendince kendisini cezalandırırken, asıl cezayı bana kestiğini bilmiyordu. O gece eve geldiğimizde, en azından bana hesap sorması için gözlerinin içine bakmıştım. O ise kendisini hayatından soyutlayarak cezayı kesmeyi tercih etmişti.

Ertesi gün Zayn, Louis'nin arabasını bulunduğu yerden getirmişti. Tabi buna Louis'nin cep telefonu, evin anahtarları ve yanında taşıdığı küçük çanta da dahildi. Merakıma yenik düşerek baktığım çanta canımı oldukça yakmaya yetmişti. Darcy'nin bebeklik battaniyesini yanında taşıyacağını asla düşünmezdim, ancak öyle olmuştu. Ayriyeten çantanın içinde kendisine ait bir çift kıyafet, bana ait olan ve Louis'nin favorisi olan mavi saç bandanam bulunuyordu. Ağzımın payını gayet net bir şekilde almıştım.

İkinci haftaya girdiğimizde her şey aynı şekilde ilerliyordu. Louis'yi en uzun gördüğüm süre yarım saatti ve bu kesinlikle benim mide bulantısından öldüğüm bir güne denk gelmişti. Sabahın erken saatlerinde kusma sebebiyle uyanmam yüzünden, Louis benim sesime uyanmış ve her zamanki gibi beni sakinleştirmişti. Evdeki çalışanlara benim için çay yaptırdıktan sonra çayı kendi elleriyle bana içirdikten sonra beni uzandırmış, ben uyuyana kadar saçlarımla oynadıktan sonra gitmişti.

İkinci hafta Zayn ve Niall sürekli ikimizi kontrole gelerek Darcy ile ilgilenmişlerdi. Zayn'in bana karşı tutumu biraz daha yumuşasa bile, kesinlikle eski samimiyetimizi kuracak kadar yakın değildik.

Bana karşı bir nebze olsun yumuşamasının sebebi ise, kafede buluştuğum adamın doktorum olduğunu anlatmamdan kaynaklanıyordu. Eh, doktorumla hamile kalmak istediğim için buluşmam Zayn'den çok Niall'a yaramış gibiydi. Ancak eski doktorumu neden bıraktığımı sorduklarında elbette onlara verebilecek tek açıklamam, eski doktorumun taşınması olmuştu. Zayn'in bana olan ve tamamen haklı olduğu güvensizliği yüzünden bebek konusuna sıcak bakmadığını biliyordum. Ama Louis'nin ne kadar çok istediğini bildiği için büyük bir ikilem arasında kalmış gibi gözüküyordu.

Sign Of The Times // Larry Stylinson Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin