Yıllar olmuş resmen. Selam
"Louis! Sakin olur musun lütfen? Beni de geriyorsun." Harry Louis'nin heyecanlı halini izlerken müdahale etmeden edemedi. Harry de Louis kadar heyecanlı olmasına rağmen sakin kalmayı başarmış, Darcy ve Louis'yi de sakinleştirmek ona düşmüştü.
Gemma ve Lottie'nin tuttukları dekorasyon ekibi sabah erken saatlerde gelerek bahçeyi ve ana salonu tamamen hazırlayarak gitmişlerdi. Evdekilere sadece kahvaltılarını yapıp parti için giyinmek kalmıştı. Tabii giyinme kısmı oldukça yorucuydu. Louis panik yapıyor, heyecanından sürekli terlediğini söyleyerek üzerindeki tişörtü değiştiriyordu.
"Tamam bu sondu aşkım. Söz veriyorum." Louis Harry'nin arkasına geçerek destek olmak için kollarını Harry'nin adeta fırlamış karnının altına sardı. Harry'nin karnı oldukça büyüdüğü için artık taşırken zorlanıyordu ve Louis kocasının bel ve sırt ağrısı için böyle bir çözüm bulmuştu. Eh, Harry de halinden memnundu.
•••
Tomlinson evinde büyük bir kalabalık vardı. Sonunda bebeklerinin cinsiyetlerini hem kendileri öğrenecekler, hem de arkadaşlarına ve ailelerine söyleyeceklerdi. Gemma ve Lottie partiyi olabilecek en güzel şekilde organize etmiş, yapılabilecek her işi yeğenleri için yapmışlardı.
Arka bahçe tamamen parti alanıydı. Her yerde balonlar ve süs eşyaları asılıydı. Masalarda davetliler için her türden ikram vardı.
Harry tamamen ortada olan göbeğiyle etrafta geziyor, gamzelerini ortaya koyacak derecede gülümsüyordu. Bebeklerinin cinsiyetini öğreneceği için oldukça heyecanlıydı. Öyle ki, birkaç kez balonları gizlice patlatmaya çalışmış, Gemma tarafından yakalanarak azarlanmıştı.
Louis ise tam bir felaketti. Hayatında hiç bu kadar heyecanlandığını hatırlamıyordu. Panik yüzünden sürekli terliyor, elleri titriyordu. Ama oldukça da mutluydu. Bir şekilde hâlâ ailesiyle birlikteydi. Birkaç saat içinde ailelerinin yeni üyelerinin cinsiyetlerini öğrenecek, kızı ya da oğlu için elinden gelenin en iyisini yapacaktı.
Tabii bir yanı da annesinin bunu göremeyecek olması yüzünden oldukça buruktu. Kız kardeşleri burada olmasına rağmen kendini eksik hissetmekten alıkoyamıyordu.
"Sen kendin bir bebekken yeni bebekler yapıyor olman beni çok duygulandırıyor." Zayn'in alaycı sesi sonunda kulağına ulaştığında, kendisini gülmekten alıkoyamadı. Arkasını dönüp en yakın arkadaşına sıkıca sarıldı.
"Gelmene sevindim." Zayn Louis'nin söylediği şeye göz devirdi.
"Dünyaya üç yeni Tomlinson geliyor. Sence bunu kaçırır mıydım?" Louis Zayn'in söylediği şeye gülerek ona sarılmak için sırada bekleyen Liam ve Niall'a sarıldı.
Bebekleri yoldaydı. Kocası ve kızıyla ailelerini büyütüyorlardı. En yakın arkadaşları ve aileleri buradaydı. Ne kötü gidebilirdi ki?
Gözleri ileride tek başına oturmuş, küstüğünde her zaman yaptığı gibi kollarını göğsünde birleştirerek dudaklarını büzmüş kocasına takıldığında, arkadaşlarının yanından ayrılarak kocasının yanına ilerledi. Kocasının önünde dizlerinin üzerine çökerek ellerini Harry'nin dizlerine yasladı.
"Bebeğim? Sorun ne?" Harry Louis'yle göz göze geldiği an gözleri dolmaya başlamış, alt dudağı her an ağlayacağını belli edercesine titrerken ağzından bir hıçkırık kopmuştu.
"Annem kek yememe izin vermedi. Çünkü içinde bebeklerimizin cinsiyetinin olduğu krema varmış." Louis Harry bunu söyleyene kadar panik atağın kıyısındaydı. Ancak Harry'nin cümlesini duyduğunda gülümsemesine engel olamayarak yerden kalkmış, kocasının da kalkmasına yardım ederek ikisini mutfağa sürüklemişti. Harry'yi bir sandalyeye oturttuktan sonra fırına ilerlemiş, kek dolu bir tabağı oradan çıkararak masaya koymuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sign Of The Times // Larry Stylinson
Fanfic"Ağlamayı kes, bunlar zamanın izleri." Ya da Harry bipolar kocasını terk eder. !mpreg Bu hikaye tamamen @narcilynt91 e ithaf edilmiştir.